Zobacz wątek - Kawasaki KLE 500 - ktoś wie coś o tym sprzęcie ?

Kawasaki KLE 500 - ktoś wie coś o tym sprzęcie ?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawasaki KLE 500 - ktoś wie coś o tym sprzęcie ?

Postprzez Yeloneck » 30/4/2011, 19:50

Witam. Powiem od razu, że poszukuję pierwszego motocykla. Poszukuję sprzętu, który mało pali, wjedzie na szutry jak i ulice. Dobrze jeśli sprzęt będzie ładnie wyglądał (chociaż wiadomo, że są różne gusta). Czytałem, że na pierwsze moto nadają się gs'y itp. ogólnie 500ccm. Więc znalazłem to

http://otomoto.pl/kawasaki-kle-500-najl ... 84280.html

Co możecie powiedzieć o tym moto, wart uwagi ? Nada się na 1 moto ?
Pozdrawiam.
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Artur_ » 30/4/2011, 20:52

Mi się na pierwsze moto trafił KLE i jeżdżę nim do dzisiaj. Na tego typu motocyklach przydaje się trochę większy wzrost, przynajmniej 180cm, choć ja mam 172cm i spokojnie daje radę, choć obniżyłem go na siodle. W tej kasie poszukałbym jeszcze transalpa, może trafić się coś sensownego, choć na pewno nie tak młodego. Ale jak kupisz trampka to (podobno) długo nie będziesz się chciał z nim rozstać.
Co do motocykla z linku to możesz brać z zamkniętymi oczami - człowiek znany w BGM (Beskidzka Grupa Motocyklowa), bardzo zadbany sprzęt. Tutaj możesz pytać o więcej: http://forum.bgm.org.pl/viewtopic.php?t=2666
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Kamusial » 30/4/2011, 21:17

Z tego typu moto znajdziesz jeszcze np. bmw f650gs, aprilę pegaso, jak trochę dołożysz to styknie na małego v-stroma, a może pokusisz się o LC4 adv :P . To są motocykle stworzone do dalekich wypraw- kilkaset km dziennie, gdzie mają poradzić sobie również na szutrach. Jeżeli takich wypraw nie planujesz, to może warto na początek pomyśleć nad jakimś lżejszym sprzętem- np. suzuki dr 650 SE, albo DRZta 400S - mniejsza masa daje o wiele większą łatwość prowadzenia, kombinowania itd, sprzęt jest przyjaźniejszy.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Yeloneck » 1/5/2011, 11:48

Wzrostu mam 183cm, 75 kg. Oczywiście interesują mnie wyprawy dalekie, gdyż prawdopodobnie zwiedzę niem parę zakątków :) Nad V-stromem także myślałem i trampkiem - oczywiście muszę jeszcze trochę dołożyć i wtedy zdecyduję się na jakiś pojazd. Nie mniej jednak - dziękuję za opinie. Jeszcze tak orientacyjnie - jaka jest różnica przy jeździe np. 100km/h w spalaniu z pasażerem a solo ?
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kamusial » 1/5/2011, 12:19

Szczerze mówiąc nie wiem- może z 1L. Jakkolwiek IMHO różnice w spalaniu rzędu 1-2L są tak mało znaczącym kosztem całości eksploatacji, że nie ma sensu brać tego pod uwagę.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Yeloneck » 4/5/2011, 23:17

Jeszcze pozwolę sobie zapytać, gdyż z wyglądu najbardziej podobają mi się supermoto :P To też, czy np. na takim Suzuki DRZ 400, można mówić o jakimś podróżowaniu, czy to tylko zabawka dla dużych chłopców - do polatania po mieście :> Ile takie coś może palić przy rozsądnej jeździe ?
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kamusial » 4/5/2011, 23:30

Na DRZcie komfort jest mizerny- wąska kanapa wrzynająca się w tyłek + brak jakiejkolwiek ochrony przed wiatrem. Po godzinie jazdy ma się dość :) (przynajmniej ja). Spalanie niewielkie, 5 L max przy pałowaniu w terenie na wersji E.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Yeloneck » 5/5/2011, 00:20

Ogólnie mega mi się podoba w wersji sm. Natomiast podejrzewam, że jest mało praktyczny jeśli chodzi o dalsze wypady :D
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez ferro » 5/5/2011, 08:21

klekot to bardzo dobry moto :) silnik od er5 siedzi w nim ;) i z opinii to nalezy do nie psujacych się
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez Kamusial » 5/5/2011, 08:40

Yeloneck napisał(a):Ogólnie mega mi się podoba w wersji sm. Natomiast podejrzewam, że jest mało praktyczny jeśli chodzi o dalsze wypady :D


Wejdź na advrider com lub pl, forum motocyklistów albo enduro-adventure. Znajdziesz tam kilka osób które robiły wycieczki na DRZtach S/E albo SM. Moto na pewno godny polecenia na początek- daje dużo funu z jazdy, jest łatwy do ogarnięcia i pozwoli Ci robić rzeczy których na innych sprzętach nie odważyłbyś się spróbować :) Moto jest dość popularne i jest sporo dodatkowych akcesoriów i łatwy dostęp do części na rynku. Łatwo sprzedać i łatwo kupić.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Yeloneck » 5/5/2011, 23:25

No zdecydowanie przydałby się motocykl dla początkujących. W prawdzie jeszcze jestem w fazie składowania funduszy, ale już wkrótce będę poważnie rozglądał się za kupnem sprzętu, więc zastanowię się nad DRZ :)
Przy okazji - Drz 400, a Drz 400 E - w czym siedzi różnica ?
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kamusial » 5/5/2011, 23:35

Były 4 odsłony DRZty- S- 40 KM, pierwsze dwa lata produkcji słabszy zawias. Bez literki- na kopkę oraz z literką E - z rozrusznikiem el., wersje mocniejsze- 50KM, lepszy zawias, brak zegarów, termostatu, wentylatora chłodnicy, tylnego stalowego stelaża, przełożenia 14/47; (wersję bez literki wcześniej wycofano z produkcji). Wreszcie SM od 4 albo 5 roku, zawias z przodu USD, koła 17", reszta jak w wersji S.
Ja latam wersją E, uważam ją za dobry kompromis pomiędzy osiągami, masą i wymaganiami serwisowymi do latania głównie enduro, jak najmniej asfaltu. Był plan żeby kupić drugi zestaw kół na asfalt (17"), ale jakoś mi się odwidziało.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Yeloneck » 8/5/2011, 22:49

Może mógłbyś doradzić jakieś jeszcze supermoto, w dobrej cenie, w miarę ekonomiczne i całkiem klawe :>
Yeloneck
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30/4/2011, 19:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Kamusial » 9/5/2011, 19:56

popytaj/poczytaj na forum supermoto.pl ale jak chcesz taniej, to szukaj jakiejś 600tki enduro przerobionej na SM -> ttr, xr, dr650 SE, albo KTMa któregoś... Może honda FMX?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr