Zobacz wątek - Motocykl do 3500 PLN

Motocykl do 3500 PLN

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Motocykl do 3500 PLN

Postprzez evensah » 28/4/2011, 21:43

Witam.

Jakie masz doświadczenie: ok. 4 tys. km na simsonie, i jedynie kilkadziesiąt na MZ 150
- 18, 88, 192,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: Jazda głównie po drogach asfaltowych, czasem do szkoły, czasem na wypad po za miasto. Ogólnie cykl mieszany z nastawieniem na 3/4 trasa i 1/4 miasto.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie: hmmm... tyle, na ile czas pozwoli
- Ile gotówki masz na sam motocykl: między 3000-3500 PLN
- Jakie motocykle Ci się podobają - szosowo-turystyczne
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Spodobał mi się model CB 250.


Co do ceny - proszę nie proponować mi abym sobie dozbierał powiedzmy jeszcze 2-3 tys. zł i kupił coś większego, gdyż nie będzie mnie stać na utrzymanie takiego motoru (chodzi mi tutaj o spalanie).
Interesują mnie jednostki do 250ccm, palące do 4l.
Rozumiem, że posiadając taka ilość gotówki nie zaszaleję, ale mam nadzieję, że mi pomożecie.
Na samym początku myślałem nad MZ ETZ 150, jednak doszedłem do wniosku, że może warto poszukać dla niej jakiejś nowocześniejszej alternatywy.
evensah
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49


Postprzez motoftw » 28/4/2011, 22:02

Może honda cb450??
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Seba_ER5 » 28/4/2011, 22:12

CZ350
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez carma » 28/4/2011, 22:42

Jak masz 4 tyś to mój brat ma do sprzedania
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-i1583923655.html
nie bity pomalowany bo był fioletowy. Brat posiada wszytskie orginalne czeci gdybyś chciał powrócic do stanu orginalnego.
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600 ;)
carma
Świeżak
 
Posty: 413
Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 29/4/2011, 06:36

kup takiego gs500 bo gratów pełno do tego
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez regis440 » 29/4/2011, 13:19

jeżeli chcesz 250 to ta kategoria jest jedną z najsłabiej obstawionych, jeżeli chodzi o używki w budzecie jaki posiadasz;( , nie licząc MZ, jaw itp, 125 jest dużo, 400-500 też sporo, a 250 nie ma ;( , na dodatek te co są w porównaniu z analogiczną 125 często maja tylko wiekszy silnik (nie licząc wynalazków typu gsxr, cbr 250 itp)


trzeba wybierać to co jest w najlepszym stanie technicznym i ewentualnie najbardziej Ci sie podoba
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez Sykopson » 29/4/2011, 14:13

Taki gs też nie pali chyba wiecej niz 4l jak jest dobrze wyregulowany, więc warto się zastanowić;)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez evensah » 29/4/2011, 17:33

A co sądzicie o motorze wspomnianym przeze mnie w pierwszym poście, a mianowicie CB 250?
evensah
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49

Postprzez pogromnca » 29/4/2011, 23:04

Sykopson- weź ić stond! Nie znasz się to się nie odzywaj. Popatrz na raporty spalania chociażby zanim coś napiszesz... Ogólnie przeskod w mocy pomiędzy 500 a 600 jest odczuwalny i spokojnie ogarniesz np. xj600 a spalanie będzie podobne do 500tki. Jedynym plusem 500tek w porównaniu do nakedów i turystków 600 cm^3 jest fakt, że są tańsze.
pogromnca
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 27/4/2011, 23:13

Postprzez pogromnca » 29/4/2011, 23:05

Carma- był pomalowany za groszę, zmieniona przednia lampa na najtańszą, były wymieniane końcówki kiery etc. moto sprowadzone z DE i mówisz nam, że to bezwypadek jest? To co piszesz to kłamstwa, nawet śmieszne nie jest...
pogromnca
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 27/4/2011, 23:13

Postprzez evensah » 30/4/2011, 07:28

Nie chodzi mi o 500 czy 600, tylko tak jak napisałem - do 250. Proszę o opinię na temat powyższeg motoru.
evensah
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49

Postprzez carma » 30/4/2011, 14:08

pogromnca napisał(a):Carma- był pomalowany za groszę, zmieniona przednia lampa na najtańszą, były wymieniane końcówki kiery etc. moto sprowadzone z DE i mówisz nam, że to bezwypadek jest? To co piszesz to kłamstwa, nawet śmieszne nie jest...



Siemanko oczywicie wszytko co pisze to klamstwo tak naprawde ma jeszcze ze spawana ramę.

1 nie był pomalowany za grosze
2 wszytkie akcesoria posiadają homologacje (kupione w niemczech przez wójasa)
3 dokładają ORGINALNE te które zostały zdjęte z motocykla lusterka kierunki itd
4 :) jeśli jesteś zainteresowany lub mieszkasz gdzieś nie daleko to brat będzie jutro w Radomiu na jakiejś paradzie motocyklowej i będziesz mógł zobaczyć go w całosci
5 ;)
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600 ;)
carma
Świeżak
 
Posty: 413
Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa

Postprzez Sykopson » 30/4/2011, 21:44

evensah-powiedz czy chodzi Ci o ten motorek cb 250 z lat 80-tych?
Albo inaczej, dam ci dwa przykłady i o który chodzi:
http://allegro.pl/honda-cb-250-i1590019149.html
http://allegro.pl/motor-honda-cb-250-cb ... 09848.html ???

pogromnca - po pierwsze naucz się pisać,a po drugie korzystać z forum (nie pisze się jednego postu pod drugim) i wystarczy komuś tylko wskazać błąd a nie od razu pokazywać wyjście.

Masz racje pomyliłem się spalanie nie wynosi 4l tylko 5l. Czyli różnica jest podobna jak w twoim znakomitym stwierdzeniu że nie ma różnicy między 500 a 600 w spalaniu. Jest to 1,5l różnicy. A poza tym na twoim miejscu motoznawco wziąłbym pod uwagę że to nie tylko różnica miedzy 600 a 500 ale także między 2 garowcem a 4. Mam nadzieję że nie muszę ci tłumaczyć zależności, a jak muszę to napisz na priv, chętnie wytłumaczę czemu np. 600 w 4 garach, będzie palić więcej od 600 w 2.

Pozdro
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez evensah » 1/5/2011, 08:42

Tak sykopson chodzi mi o ten motor, tylko już po liftingu, czyli bodajże od 90+. Właściwie druga aukcja prezentuje obiekt moich przemyśleń.
evensah
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49

Postprzez Sykopson » 1/5/2011, 10:34

Z tego co słyszałem i czytałem to moto mało awaryjne, całkiem fajne, i spalanie w granicach 4l. Taki mechanik znajomy ją ma, złotą. Jego chodzi trochę jak chopperek, ale chyba ma coś z układem wydechowym.

Co do wad to pewnie będzie krucho ze sprzedażą i częściami, ale jak będziesz dbał to nie powinna się za często psuć.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez evensah » 1/5/2011, 11:37

Właśnie zauważyłem, ze zarówno samego motoru jak i części jest bardzo mało na samym allegro. Jednak sytuacja na ebay prezentuje się juz zupełnie odwrotnie. Odrazu widać na jaki rynek głownie był przeznaczony ten model.

Miałbyś może możliwość, spytania się tego właściciela CB na co zwracać szczególnie uwagę w tym modelu?

EDIT:

Tak się zastanawiam czy jest sens kupić tą CB, do której będzie ciężko zdobyć części, gdy coś "grubszego" odmówi posłuszeństwa. W zasadzie tylko ten podoba mi się ze wszystkich dostępnych 250.
Jednak może będę się w stanie przekonać do innego modelu. Moglibyście mi coś zaproponować z 250, które będą w miarę popularne, a co za tym idzie części będzie można nabyć na porządku dziennym.[/u]
evensah
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/5/2009, 14:49

Postprzez regis440 » 1/5/2011, 19:49

jeżeli Ci sie podoba to jest sens ;)

jeżeli chodzi o wymiany i ewentualne naprawy

cześci eksploatacyjne powinny być dostepne bez wiekszych problemów(najwyżej trzeba bedzie poczekać chwilke )

w przypadku awarii, niektóre cześci powinny być identyczne jak w innych modelach (trzeba sie troche zainteresowac), jeżeli sypnie sie coś poważnego to koszt naprawy może przekroczyć wartośc motocykla i bedzie to nieopłacalne , tak samo bedzie to nieopłacalne w popularniejszych 500 za podobne pieniadze

najważniejsze zeby nie dać sie emocja i wybrać egzemplarz w dobrym stanie
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr