[Aktualności] S1000RR Motocyklem Roku 2010 w......
Posty: 19
• Strona 1 z 1
[Aktualności] S1000RR Motocyklem Roku 2010 w......
Dyskusja na temat: S1000RR Motocyklem Roku 2010 w... Japonii!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
S1000RR Motocyklem Roku 2010 w... Japonii!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
S1000RR Motocyklem Roku 2010 w... Japonii!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"
<br><hr>j.k

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.kKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale mowa jest o seryjnym motocyklu. Superbike troche sie jednak rozni od seryjnego koniaKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Seryjny motocykl to raz, a dwa od ilu lat japońscy producenci siedzą w WSBK a od ilu BMWKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pamiętam jak pokazał się w Polsce poczułem dreszcz i zagrzmiało "ja chcę to mieć", teraz jak jest popularny na drogach, przykro mi to stwierdzić ale to moto jest po prostu brzydkie. <br><hr>s.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O gustach sie nie dyskutuje, Dla mnie BMW jest śliczne a R1 rn22 wyglada jak z koziej **** trąba!!!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Pamiętam jak pokazał się w Polsce poczułem dreszcz i zagrzmiało "ja chcę to mieć", teraz jak jest popularny na drogach, przykro mi to stwierdzić ale to moto jest po prostu brzydkie. <br><hr>s.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A gdzie Ty Widziałeś BMW w Moto GP??? Pisać bzdury każdy potrafi dzieciaku.. Jeździłeś kiedyś BMW S1000RR? No właśnie..<br><hr>MarcinKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.kKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Marcin bzdurą jest że BMW śmiga w Moto GP, na co sam sobie odpowiedziałemKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):A gdzie Ty Widziałeś BMW w Moto GP??? Pisać bzdury każdy potrafi dzieciaku.. Jeździłeś kiedyś BMW S1000RR? No właśnie..<br><hr>Marcin<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tu ja ci odpowiem ostatnio spotkałem typka własnie na S1000RR przesiadł sie na niego z Yamahy R1 rn19 i powiedział ze jest znacząca róznica w mocy i jej oddawaniu. tak jak by sie z 750 przesiadł na 1000.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):A gdzie Ty Widziałeś BMW w Moto GP??? Pisać bzdury każdy potrafi dzieciaku.. Jeździłeś kiedyś BMW S1000RR? No właśnie..<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):Marcin bzdurą jest że BMW śmiga w Moto GP, na co sam sobie odpowiedziałem, czy jeździłem BMW S1000RR, czy jeździł mój szwagier, brat, kolega, sąsiad chyba nie, jak mniemam Ty jeździłeś i co z tego? Słowo "dzieciak" zostawię bez komentarza. <br><hr>j<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też się przesiadłem z R1 ale RN22. Różnica jest kolosalna. Ale nie chodzi tylko o moc/silnik. Zawiecha, elektronika i ogólnie pojęta przyjemność z pokonywania każdego kilometra to po prostu bajka. B A J K A!<br><hr>MarcinKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):A gdzie Ty Widziałeś BMW w Moto GP??? Pisać bzdury każdy potrafi dzieciaku.. Jeździłeś kiedyś BMW S1000RR? No właśnie..<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):Marcin bzdurą jest że BMW śmiga w Moto GP, na co sam sobie odpowiedziałem, czy jeździłem BMW S1000RR, czy jeździł mój szwagier, brat, kolega, sąsiad chyba nie, jak mniemam Ty jeździłeś i co z tego? Słowo "dzieciak" zostawię bez komentarza. <br><hr>j<br>
Komentatorzy napisał(a):Tu ja ci odpowiem ostatnio spotkałem typka własnie na S1000RR przesiadł sie na niego z Yamahy R1 rn19 i powiedział ze jest znacząca róznica w mocy i jej oddawaniu. tak jak by sie z 750 przesiadł na 1000.<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szczerze ja bym nie chcial Rn22 bo nie nawidze gdy coś udaje cos czym nie jest! Udawanie V4 mi nie pasuje. I epoka R1 skończyła sie dla mnie na Rn19 Stylistycznie i silnikowo. Czytalem test że rn19 byla mocniejsza jak rn22, tyle że miała gorszy doł. ale lepszą góre.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):A gdzie Ty Widziałeś BMW w Moto GP??? Pisać bzdury każdy potrafi dzieciaku.. Jeździłeś kiedyś BMW S1000RR? No właśnie..<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):Marcin bzdurą jest że BMW śmiga w Moto GP, na co sam sobie odpowiedziałem, czy jeździłem BMW S1000RR, czy jeździł mój szwagier, brat, kolega, sąsiad chyba nie, jak mniemam Ty jeździłeś i co z tego? Słowo "dzieciak" zostawię bez komentarza. <br><hr>j<br>
Komentatorzy napisał(a):Tu ja ci odpowiem ostatnio spotkałem typka własnie na S1000RR przesiadł sie na niego z Yamahy R1 rn19 i powiedział ze jest znacząca róznica w mocy i jej oddawaniu. tak jak by sie z 750 przesiadł na 1000.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Też się przesiadłem z R1 ale RN22. Różnica jest kolosalna. Ale nie chodzi tylko o moc/silnik. Zawiecha, elektronika i ogólnie pojęta przyjemność z pokonywania każdego kilometra to po prostu bajka. B A J K A!<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
we wszystkim masz rację, dlatego pytam, czemu jeśli seryjna beemka przewyższa japońce, jest teoretycznie słabsza w SBK, a gorsze seryjne japońce np. Yamaha, Honda stanowią teoretycznie lepszą bazę do zbudowania maszyny SBK?Komentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):Widze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.<br><hr>Ghost<br>
co do ZX10R czuję pewne rozczarowanie, może zapowiedzi medialne były zbyt obiecujące. mówisz japońce są dłużej w SBK, a nie potrafią przenieść cech motocykla klasy SBK na drogowy? nie widzisz tu pewnych sprzeczności? <br><hr>j.k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W SBK nie tyle ma znaczenie sam motocykl jak dobranie pewnych czynników jak Dobranie odpowiedniego kierowcy do motocykla! Cały zespoł mechanicy i nawet ci co robia kawe czy herbate! To ma znaczenie w wyscigacz. Np ostatnio w assen kawasaki bylo na 3 miejscu zaraz po rozpoczeciu i pewnie bylo by lepiej gdyby nie wpierdolila dycha opon po paru okrążeniach! Dobrali złe opony do wyscigu i skonczyl Sykes na 14 miejscu. to ma znaczenie. To samo trapi bmw, maja świetny motocykl ale albo zle trafia z ustawieniami albo za szybko zje opone. i tak to jest. Poczytaj wiele testów porównawczych superbików np na 2011rok. Wszedzie przoduje BMW. Na moje pozytywne zdziwienie Nowa dycha też odstawila innych w tyle. Co cie rozczarowalo w nowym kawasaki? Motocykl jest perfekcyjny? poprostu za wczas go wypuscili i musieli poprawic pare rzeczy, nie ma motocykli idealnych. Aprilia kiedyś szybciej gubiła panewki i korbowody niz jechała a teraz gdy to poprawili wyszedł fajny motocykl. Dalej jest cos dla ciebie nie jasne?<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):Widze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):we wszystkim masz rację, dlatego pytam, czemu jeśli seryjna beemka przewyższa japońce, jest teoretycznie słabsza w SBK, a gorsze seryjne japońce np. Yamaha, Honda stanowią teoretycznie lepszą bazę do zbudowania maszyny SBK?
co do ZX10R czuję pewne rozczarowanie, może zapowiedzi medialne były zbyt obiecujące. mówisz japońce są dłużej w SBK, a nie potrafią przenieść cech motocykla klasy SBK na drogowy? nie widzisz tu pewnych sprzeczności? <br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe jasne, jasne, czyli konkludując (bo idę spać) jak widzę Syksa jak inni mijają go ja furmankę to mam się nie wkurzać jako kibic i użytkownik tej marki, bo jakiś debil źle dobrał opony po trzech dniach prób, a Meladnri myka Haslama bo zaparzyli mu lepszą herbatkę? (żart)Komentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):Widze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):we wszystkim masz rację, dlatego pytam, czemu jeśli seryjna beemka przewyższa japońce, jest teoretycznie słabsza w SBK, a gorsze seryjne japońce np. Yamaha, Honda stanowią teoretycznie lepszą bazę do zbudowania maszyny SBK?
co do ZX10R czuję pewne rozczarowanie, może zapowiedzi medialne były zbyt obiecujące. mówisz japońce są dłużej w SBK, a nie potrafią przenieść cech motocykla klasy SBK na drogowy? nie widzisz tu pewnych sprzeczności? <br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):W SBK nie tyle ma znaczenie sam motocykl jak dobranie pewnych czynników jak Dobranie odpowiedniego kierowcy do motocykla! Cały zespoł mechanicy i nawet ci co robia kawe czy herbate! To ma znaczenie w wyscigacz. Np ostatnio w assen kawasaki bylo na 3 miejscu zaraz po rozpoczeciu i pewnie bylo by lepiej gdyby nie wpierdolila dycha opon po paru okrążeniach! Dobrali złe opony do wyscigu i skonczyl Sykes na 14 miejscu. to ma znaczenie. To samo trapi bmw, maja świetny motocykl ale albo zle trafia z ustawieniami albo za szybko zje opone. i tak to jest. Poczytaj wiele testów porównawczych superbików np na 2011rok. Wszedzie przoduje BMW. Na moje pozytywne zdziwienie Nowa dycha też odstawila innych w tyle. Co cie rozczarowalo w nowym kawasaki? Motocykl jest perfekcyjny? poprostu za wczas go wypuscili i musieli poprawic pare rzeczy, nie ma motocykli idealnych. Aprilia kiedyś szybciej gubiła panewki i korbowody niz jechała a teraz gdy to poprawili wyszedł fajny motocykl. Dalej jest cos dla ciebie nie jasne?<br><hr>Ghost<br>
pozdrawiam<br><hr>j.k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie poprostu melandri lepiej zgrał sie z całym teamem i motocyklem.. nawet na stronie SBK pisali o tym ze sykes zjebal sprawe przez zle opony.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):proste, zapytajcie studenta antropologii dlaczego BMW pokonuje Wielką Czwórkę, choć ja wiem?...w Moto GP BMW cienko, World SB BMW cienko... CHGW! może japończycy znaja polskie przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie"<br><hr>j.k<br>
Komentatorzy napisał(a):z tym Moto GP to chyba sobie pojechałem HIHI<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):No zdecydowanie sobie pojechaleś! Nie zdziw sie kolego jak w tym roku BMW jeszcze sie pokaze w superbikach. Puki co haslam jest 4 ale był 3 w głownej klasyfakacji. przed nami monza, wiec wszystko sie okaże! Po drugie tak jak inni pisali SBK nie ma nic wspulnego z drogowa wersją! Wystarczy wziasc za przykład Stocki 1000 z tamtego roku! Badowoni wygrał 9 na 10wyscigów? nie jest to dominacja? he?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ok. Ghost jeśli nie ma nic wspólnego z drogową to jest gorsze czy lepsze, bo jeśli japońce potrafią zrobić teoretycznie lepszą maszynę w SBK to czy nie potrafią przenieść tego na motocykl drogowy?<br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):Widze ze malo wiesz o SBK i o motoGP. Czlowieku maszyny SBK są budowane na podstawie seryjnych maszyn. maja wspulna konstrukcje i nazwe! praktycznie wszystko jest zmodyfikowane wzgledem maszyny drogowej. Inaczej ma sie to Np w Stockach 1000 gdzie scigaja sie praktycznie motocykle jak z salony po paru modyfikacjach. A motoGP to prototypy. to tak jak bys powiedział ze jakies tam ferrari to to samo z w formule 1. Co do japonskich motocykli, też jestem ich fanem wszczególnosci Kawasaki i uwazam ze nowa ZX10R w niczym nie ustepuje BMW. i japonczycy tez potrafia zrobic swietny motocykl sportowy dopuszczony do ruchu. Ale w 2009roku kiedy to wypsucili S1000RR faktycznie zdeklasowała wszystkich, Elektronika i parametrami. Na ową chwile tylko kawasaki może nadazyc za bmw wzgledem mocy i elektroniki. jak wiadomo aprilia ma elektronike ale jest znacznie słabsza.. A co do sportu to w SBK faktycznie bmw dopiero rozwija projekt swojego motocykla i haslam im w tym pomoze. O motoGP nic nie wiadomo, Suter miał zbudowac motocykl do motoGP z silnikiem od BMW.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):we wszystkim masz rację, dlatego pytam, czemu jeśli seryjna beemka przewyższa japońce, jest teoretycznie słabsza w SBK, a gorsze seryjne japońce np. Yamaha, Honda stanowią teoretycznie lepszą bazę do zbudowania maszyny SBK?
co do ZX10R czuję pewne rozczarowanie, może zapowiedzi medialne były zbyt obiecujące. mówisz japońce są dłużej w SBK, a nie potrafią przenieść cech motocykla klasy SBK na drogowy? nie widzisz tu pewnych sprzeczności? <br><hr>j.k<br>Komentatorzy napisał(a):W SBK nie tyle ma znaczenie sam motocykl jak dobranie pewnych czynników jak Dobranie odpowiedniego kierowcy do motocykla! Cały zespoł mechanicy i nawet ci co robia kawe czy herbate! To ma znaczenie w wyscigacz. Np ostatnio w assen kawasaki bylo na 3 miejscu zaraz po rozpoczeciu i pewnie bylo by lepiej gdyby nie wpierdolila dycha opon po paru okrążeniach! Dobrali złe opony do wyscigu i skonczyl Sykes na 14 miejscu. to ma znaczenie. To samo trapi bmw, maja świetny motocykl ale albo zle trafia z ustawieniami albo za szybko zje opone. i tak to jest. Poczytaj wiele testów porównawczych superbików np na 2011rok. Wszedzie przoduje BMW. Na moje pozytywne zdziwienie Nowa dycha też odstawila innych w tyle. Co cie rozczarowalo w nowym kawasaki? Motocykl jest perfekcyjny? poprostu za wczas go wypuscili i musieli poprawic pare rzeczy, nie ma motocykli idealnych. Aprilia kiedyś szybciej gubiła panewki i korbowody niz jechała a teraz gdy to poprawili wyszedł fajny motocykl. Dalej jest cos dla ciebie nie jasne?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):hehe jasne, jasne, czyli konkludując (bo idę spać) jak widzę Syksa jak inni mijają go ja furmankę to mam się nie wkurzać jako kibic i użytkownik tej marki, bo jakiś debil źle dobrał opony po trzech dniach prób, a Meladnri myka Haslama bo zaparzyli mu lepszą herbatkę? (żart)
pozdrawiam<br><hr>j.k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości