Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)
Witojcie bracia i siostry
Mam dwa pytania, proszę o wyrozumiałość, czasem jak mam chwilę spokoju lub jak zasypiam to sam je sobie zadaję.
1. Czy jest duża różnica w jeździe motocyklem z lusterkami na kierownicy a takim z lusterkami na owoewkach? Którym wygodniej, czy lepiej jak te lusterka się ruszają czy jak są sztywno na jednej pozycji? (pisałem że dziwne raczej te pytania)
2. Jest jakaś zasada lub przeznaczenie motocykla że niektóre modele mają jeden wydech a inne po obydwu stronach czyli dwa wydechy? Producenci czymś specjalnym się kierują. Czasem jest tak że ten sam motocykl w nowszym modelu ma juz inaczej niż miał w starszym modelu. O co tu chodzi, czy jest jakaś zasada?
Mam dwa pytania, proszę o wyrozumiałość, czasem jak mam chwilę spokoju lub jak zasypiam to sam je sobie zadaję.
1. Czy jest duża różnica w jeździe motocyklem z lusterkami na kierownicy a takim z lusterkami na owoewkach? Którym wygodniej, czy lepiej jak te lusterka się ruszają czy jak są sztywno na jednej pozycji? (pisałem że dziwne raczej te pytania)
2. Jest jakaś zasada lub przeznaczenie motocykla że niektóre modele mają jeden wydech a inne po obydwu stronach czyli dwa wydechy? Producenci czymś specjalnym się kierują. Czasem jest tak że ten sam motocykl w nowszym modelu ma juz inaczej niż miał w starszym modelu. O co tu chodzi, czy jest jakaś zasada?
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dwa pytania (pozornie bez znaczenia)
1. Zupełnie nic nie rozumiem.
2. Normy emisji spalin, normy głośności, albo po prostu wygląd.
2. Normy emisji spalin, normy głośności, albo po prostu wygląd.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Up
http://cmgonline.com/images/stories/bik ... rhs_bg.jpg ---> lusterka na kierownicy
http://lh3.ggpht.com/aTjK9dzrS_5ZAnarWc ... ms2Sg=s720 ---> lusterka na owiewkach.
http://cmgonline.com/images/stories/bik ... rhs_bg.jpg ---> lusterka na kierownicy
http://lh3.ggpht.com/aTjK9dzrS_5ZAnarWc ... ms2Sg=s720 ---> lusterka na owiewkach.
-
kuba123454 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/7/2009, 22:48
- Lokalizacja: Pruszków
Up
No przecież wiem jak wyglądają takie lusterka :]
Nie wiem tylko o jaką różnicę może chodzić... Autor mógłby to sprecyzować, np. o widoczność w lusterkach?
Zupełnie nie rozumiem pojęcia "ruszające się" i "sztywne" lusterka.
No przecież wiem jak wyglądają takie lusterka :]
Nie wiem tylko o jaką różnicę może chodzić... Autor mógłby to sprecyzować, np. o widoczność w lusterkach?
Zupełnie nie rozumiem pojęcia "ruszające się" i "sztywne" lusterka.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
osobiście uważam, że lepiej jak lusterka są w owiewce. Skręcasz sobie na skrzyżowaniu i widzisz co jest za Tobą, natomiast jakbyś miał lusterka w kierownicy, to co najwyżej laski na chodniku możesz poobserwować . ogólnie myślę że obraz nie ucieka przy różnych manewrach. Nie wiem jak to wpływa na opór na kierownicy w motocyklu z lusterkami w kierownicy, ale jak u siebie nie miałem jednego z lusterek w owiewce, to potrafiło ciągnąć motocykl przy wyższych prędkościach.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
lepsze w owiewkach nie drgają tak a kiera lubi drgania przenosić na lusterka
2 wydechy lepszy dol z tego co ja sie orientuje, latwiej normy emisij spalin spelnic. duze silniki v2 zawsze maja 2 wydechy
2 wydechy lepszy dol z tego co ja sie orientuje, latwiej normy emisij spalin spelnic. duze silniki v2 zawsze maja 2 wydechy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
C-bool napisał(a):Up
No przecież wiem jak wyglądają takie lusterka :]
Nie wiem tylko o jaką różnicę może chodzić... Autor mógłby to sprecyzować, np. o widoczność w lusterkach?
Zupełnie nie rozumiem pojęcia "ruszające się" i "sztywne" lusterka.
pytając "czy duża jest różnica w jeździe" chodziło mi własnie o używanie lusterek, o to co i jak w nich widać i czy jak ruszam kierownicą i mi ucieka obraz w lusterkach to bardzo to przeszkadza czy nie, i czy ciężko jest się przestawić. To chyba nie jest zbyt trudne do zrozumienia i niektórym się udało ja jeżdziłem jedynie z lusterkami na owoewce i dla tego powstało takie pytanie
C-bool, Ty u siebie chyba też powinieneś mieć na owiewkach
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
dla mnie nie ma różnicy, przestawienie sie to 5 minut.dla mnie problem to ich wibrowanie w golasach bo sa bezposrednio z kiera połączone. mi w b6 wibrowaly kumplowi w hornecie wibruja i kolezance w gsr tez
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości