Zobacz wątek - Derbi GPR 125 v-max
NAS Analytics TAG

Derbi GPR 125 v-max

i inne małe pojemności
_________

Derbi GPR 125 v-max

Postprzez grajek956 » 27/4/2011, 21:56

Witam !

orientujecie się może jaki v-max zablokowanej Derbi GPR 125 2T..?
grajek956
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2010, 14:09
Lokalizacja: Września


Postprzez magik2208 » 27/4/2011, 22:12

W większości krajów europy jest 80km/h aby spełniało wymogi na A1, Polski nie dotyczy, zależy po prostu na jaki rynek
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez grajek956 » 28/4/2011, 08:29

To jest motor z niemiec.
grajek956
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2010, 14:09
Lokalizacja: Września

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 08:51

wiec tak jak magik napisał 80 km h
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grajek956 » 28/4/2011, 12:06

Bo jest taka pewna gpr 125 2t 2007 rok i jedzie tylko 130 km/h ale właściciel nie wie czy wszystkie blokady są zdjęte...; )) i teraz nie wiadomo czy ma blokadę jakąś czy silnik jest po prostu zajechany ; )
grajek956
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2010, 14:09
Lokalizacja: Września

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 12:41

moze miec sciagniete blokady i napęd na przyspieszenie...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 28/4/2011, 15:31

Najlepiej zobacz po prostu na czym polegaja blokady i do ilu sie kreci na jakich biegach, fakt sa blokady ktore ograniczaja moc, nie tylko obroty, ale jak sie wysoko kreci na ostatnim to znaczy, ze przelozenia takie.
Jak zajechany to bedzie kompresja slaba, po prostu sprawdz przy nin i sie dowiesz, jak tak to masz powod do targowania, robisz i wiesz czym jezdzisz.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Kaniuszy » 28/4/2011, 22:10

jak kompresja słaba to nie ma powodu do targowania tylko do powiedzenia sprzedawcy "do widzenia".

Kupić nowy silnik to nie tak hop siup.
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez magik2208 » 28/4/2011, 22:27

Kompresja słaba to nie zaraz kupno nowego silnika, to nie twoja kawa która ma cztery gary i taniej kupić nową jednostkę niż zrobić remont.
Szlif+ dobry tłok to koszt w granicach 400zł, oczywiście wymienia się jeszcze co się widzi, ale tak jeździsz nie wiadomo czym.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez grajek956 » 4/5/2011, 19:55

A wiecie gdzie on posiada blokady...?
grajek956
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2010, 14:09
Lokalizacja: Września

Postprzez henio12323 » 4/5/2011, 20:20

poszukaj w necie... to nie boli. pewnie na module standardowo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grajek956 » 5/5/2011, 18:26

A orientuje się ktoś jaka jest seryjna ilośc zębów na zębatce z przodu i z tyłu...?; )
grajek956
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/9/2010, 14:09
Lokalizacja: Września



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr