Yamaha YZF-R6 2003 gaśnie
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Yamaha YZF-R6 2003 gaśnie
Witam
wiem, byl temat o gasnącej yamasze, ale to troszke inna sprawa
po pierwsze... w czasie normalnej jazdy po mieście bardzo szybko temperatura podskakuje do 80...a im częściej stanę na światłach to temperatura jeszcze wzrasta... o tyle z tym problem ze jak doszla do 100/102 stopni (na szczęście byłem juz w miejscu docelowym) po prostu zgasła, owszem wiatraczek sie załączył, ale najnormalniej w świecie zgasła
normalne jest ze temperatura permanentnie rosnie ?
wiem, byl temat o gasnącej yamasze, ale to troszke inna sprawa
po pierwsze... w czasie normalnej jazdy po mieście bardzo szybko temperatura podskakuje do 80...a im częściej stanę na światłach to temperatura jeszcze wzrasta... o tyle z tym problem ze jak doszla do 100/102 stopni (na szczęście byłem juz w miejscu docelowym) po prostu zgasła, owszem wiatraczek sie załączył, ale najnormalniej w świecie zgasła
normalne jest ze temperatura permanentnie rosnie ?
- szofer
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
- Lokalizacja: Kraków
104 a nawet 110 w mieście w korkach w upał jest normą - jest gorąco ale tak musi być. Jak masz wszystko inne sprawne to takie temperatury przyjmnie bez zająknięcia. Niech mechanik osłucha silnik i wypyta co było robione i kiedy to Ci powie co trzeba zrobić.
Powinno być w ogóle nakazane zakąłdając tutaj temat wymienić CO I KIEDY BYŁO ROBIONE bo jak tego nie ma to na start zawsze bede się pytał "A luzy zaworowe kiedyś sprawdzane? Gaźniki (jeżeli są) regulowane? Filtry wymieniane? itd.."
Powinno być w ogóle nakazane zakąłdając tutaj temat wymienić CO I KIEDY BYŁO ROBIONE bo jak tego nie ma to na start zawsze bede się pytał "A luzy zaworowe kiedyś sprawdzane? Gaźniki (jeżeli są) regulowane? Filtry wymieniane? itd.."
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
oj juz tak nie mędrkuj...
motor mam rok i wszystko śmigało bez zarzutu
coz...czasem cos wyleci z głowy, a jeżeli chodzi o chłodzenie to wybitnie mi nie leży... w aucie tez zapominam
dlatego dziękuje wszystkim którzy rzeczowo podeszli do tematu
motor mam rok i wszystko śmigało bez zarzutu
coz...czasem cos wyleci z głowy, a jeżeli chodzi o chłodzenie to wybitnie mi nie leży... w aucie tez zapominam
dlatego dziękuje wszystkim którzy rzeczowo podeszli do tematu
- szofer
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Witam. no właśnie mam podobny problem z moja R6. z tym ze nie gaśnie podczas jazdy tylko dopiero po wyłączeniu nie da sie jej odpalic, mechanicy mi stwierdzili zę to przez to ze odpalam ją na ssaniu za często i ją poprostu zalałem. Teraz motor rano pali bez problemu a jak jest ciepły trzeba go troche popiłować i nie wiem co jest, mam tak od czasu jak wymieniłem olej... wcześniej maszyna na miaście na światłach itp potrafiła zagrzać sie do 107 nawet 109 stopni i nie było żadnych problemów... W instrukcji jestnapisane ze dopiero od 140 stopni TRZEBA wyłączyć motor
- lewus
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
- Lokalizacja: Wolsztyn
szofer napisał(a):oj juz tak nie mędrkuj...
motor mam rok i wszystko śmigało bez zarzutu
coz...
Tylko później nie twórz tematów, że coś się zepsuło, albo nie jest tak jak powinno być. Tak jak się dba o motocykl, przeglądy, płyny i części eksploatacyjne tak później się płaci w warsztacie za grube usterki.
Lewus: na ssaniu mam nadzieję palisz tylko jak zimny jest, tak?
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
No właśnie ja go zawsze odpalałem na ssaniu i rano i po południu, i nawet jak pojeździłem... dopiero teraz zaczołem bez ssania odpalać. i jak jest zimny to odpala. a jak jest ciepły trzeba mu manete przękrecić i troche go popiłowac 

- lewus
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
- Lokalizacja: Wolsztyn
dobra... za cholere nie moge znalezc pojemniczka na plyn chlodzacy
http://img811.imageshack.us/i/99020994022.jpg
jest mniej wiecej w tym miejscu jak na zalaczonym obrazku?
jak tak to ja tam mam plyn w kolorze miedzi :/
http://img811.imageshack.us/i/99020994022.jpg
jest mniej wiecej w tym miejscu jak na zalaczonym obrazku?
jak tak to ja tam mam plyn w kolorze miedzi :/
- szofer
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/4/2011, 21:03
- Lokalizacja: Kraków
lewus napisał(a):No właśnie ja go zawsze odpalałem na ssaniu i rano i po południu, i nawet jak pojeździłem... dopiero teraz zaczołem bez ssania odpalać. i jak jest zimny to odpala. a jak jest ciepły trzeba mu manete przękrecić i troche go popiłowac
świece sprawdź. To wydaje mi się sensowną przyczyną. Albo wyczyść albo albo kup nowe jak te były niezmieniane.
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
Wielkie dzięki za pomoc jutro to musze zrobić bo w niedziele mamy rozpoczęcie sezonu. Apropo zapraszam wszystkich chętnyh na rozpoczęcie do Wlsztyna Wlkp o 10 na targowisku... "szofer" pojemnik chłodzący masz z lewej strony międzu pługiem a ramą, jak siądziesz na motor to przed nogą zobaczysz napewno, bedziesz miał to przykryte tak jakby czarną nakładka na dwie śrubki napewno znajdziesz.
- lewus
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 1/3/2010, 12:42
- Lokalizacja: Wolsztyn
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości