Zobacz wątek - Szum w silniku crf 250

Szum w silniku crf 250

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Szum w silniku crf 250

Postprzez tweety450mx2t » 27/4/2011, 16:43

witam zrobioem remont silnika tlok zawory i po 10 mt/h motocykl zaczol szumiec po zdjeciu glowicy lancuszek jest zbyt luzny a na napinaczu lancuszka sa opilki mosiadzu albo miedzi co to moze byc za awaria ?? i z kat tam mosiadz lub miedz
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47


Postprzez Spajkas » 27/4/2011, 17:09

Według mnie to podkładki w korbowodzie . Czytałem już raz takie coś , i okazało się właśnie że to podkładki -One są miedziane ; ]Raczej korba do wymiany , nie jestem pewien na 100%
Avatar użytkownika
Spajkas
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 30/4/2010, 17:28
Lokalizacja: Poznań Oborniki

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 20:13

moze byc jedynie co moze byc miedziane to własnie koszyczek łozyska na wale albo podkładki. wymieniałes korbowód ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tweety450mx2t » 27/4/2011, 20:42

korba ni byla wymieniana byla po 1 tloku nie wyjechamym na maxa na tloku miala zrobione 20 motogodziny i wymienilem na drugi nie miala zadnych luzuw anie przeciwskazan zeby zalozyc nowa a jak by to byly opilki z korby to by juz dawno nie chodzila tylko by ustal silnik od opilem . a czy gdziue s kolo magneta lub slizgu lancuszka roarzadu nie ma czegos z mosiadzu ??
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 21:06

po to są filtry że od razu opiłki wyłapują. i silnik nie zaciera sie tylko pracuje dalej. rozrząd nie ma jako tako nic z mosiądzu. jedynie co to z podobnego materiału jest korba (choc mosiadz to nie jest) koszyczki łozysk i podkładki. restza jest alu albo stal albo magnez zdejmij pokrywe alternatora sprawdz czy ma moze luzy na wale
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Spajkas » 27/4/2011, 21:44

Nie jestem pewien na 100 % ale czy w alternatorze nie masz czasem jakiejś tulejki z mosiądzu ?Chociaż nawet jeśliby była to nie powinna się ścierać .
"Motocykliczne"
Avatar użytkownika
Spajkas
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 30/4/2010, 17:28
Lokalizacja: Poznań Oborniki

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 22:03

nawet jakby sie scieraly to nie było by opiłków :D tylko pyłek. sprawdź najpierw te luzy na wale to powinno nieco wyjasnic sprawe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr