Zobacz wątek - Yamaha YZF-R 125 :)
NAS Analytics TAG

Yamaha YZF-R 125 :)

i inne małe pojemności
_________

Yamaha YZF-R 125 :)

Postprzez Kajtexxx » 27/4/2011, 14:50

Cześć Wszystkim :D Mam zamiar kupić sobie motor interesuje mnie tylko Yamaha YZF-R 125. Najprawdopodobniej kupię nowy egzemplarz z 2011 roku lecz zastanawiam sie czy jest możliwość tuningu tego motoru aby podnieść jego moc i v-max ponieważ obecny wystarcza ale przydało by sie więcej, tak więc proszę o konkretne informacje o tuningu tego motoru czyli: linki, informacje i doświadczenia... Prosiłbym także o opisanie tego motoru przez was czyli użytkowników. Chciałbym aby osiągnąć prędkość 150-160 km/h widziałem jak facet jechał 147 km/h więc jakoś to musiał zrobić, tak więc będe wdzięczny jak ktoś mi pomoże mądrymi wypowiedziami... Z Góry Dziękuję Kajtexxx :D
Ostatnio edytowano 27/4/2011, 15:31 przez Kajtexxx, łącznie edytowano 1 raz
Kajtexxx
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy


Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 15:07

po 1 zmien czcionkę. po 2 jest sporo mozliwosci tuningu. po 1 inny wydech, po 2 tłok zwiekszajacy kompresje. po 3 to juz pewnie moto na wtrysku wiec modyfikacje wtrysku. 4) odblokowany moduł. 5) co prawda tjuningiem to nie jest ale mozna zmienic przełozenia napędu żeby osiagał wiekszy v max, tracąc przyspieszenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Kajtexxx » 27/4/2011, 15:30

Okej, Mógłbyś podać jakieś linki albo strony ?? I o ile mogło by to zwiększyć moc zakładając że wyłożę na to około 4000 zł ??
Kajtexxx
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy

Postprzez tomera » 27/4/2011, 16:25

skoro chcesz szybciej polatac i majac tyle kasy wolal bym kupic jakies dlubniete 2t na 160 skoro masz tyle hajsu,

lecz jezeli chcesz byc wygodny i kupic 125 4t to nic nei mowie,
zeczye powodzenia bo nie wielu chce nowe 125 a jeszcze mniej ma na nie pieniadze,

strony tutningowe to pewnie aso,
jak poszukasz dobrze wyszukiwarka to znajdziesz temat z linkami bo byl w poprzednim sezonie koles co tez chcial to robic ale zrezygnował...
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez magik2208 » 27/4/2011, 18:51

Jak Tomera pisze.
2t już będziesz miał w serii ponad 2 razy mocy więcej i prędkości lekko dłubnięte to pamiętam filmiki z mito po 200km/h, natomiast serie typu rs, mito, itp to ok 160-180km/h bez lipnego przyspieszenia.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez C-bool » 27/4/2011, 19:40

Tylko nie wierzcie też w takie filmy na YT typu "Mito 200kph", to bardzo mija się z prawdą... Jeszcze straszne zawyżanie licznika. Taka RS 125 pojedzie więc góra 150-160, nie więcej.
A jak ktoś pisze, że leciał nie wiadomo ile, to po prostu albo ślepo wierzy we wskazania licznika, albo po prostu ściemnia (ot przykład - kolega jechał 215 km/h na mito i to z pasażerem - tak twierdził).

A YZF-R125 jak najbardziej polecam - kolega takiego ma, jest to mały motocykl, no ale w końcu dla 16 latka. Przyjemnie się tym jedzie. Tylko ja bym osobiście nic nie "tuningował" przy nim, według mnie nie wyjdzie mu to na dobre, tj. poprawianie fabryki. Ale jak kto tam woli. [/img]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Dr_Acula » 27/4/2011, 21:05

Na moje zrób tak: kup używkę, pojeździj, jak będzie za słaba to sprzedaj i kup większe moto. Po tych tuningach nie odzyskasz kasy w razie sprzedaży, a na nowym moto traci się trochę kasy przy odsprzedaży np. po 2 latach. Na moje nie ma sensu tuningu.
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez henio12323 » 27/4/2011, 21:30

dokładnie a na moje oko nie opłaca sie tuningowac sprzętu aż tak. jedyny tuning to ew cos typu power commander no i sportowy wydech który nigdy nie zaszkodzi :D a jak chce sie miec osiagi to lepiej sie rozejrzeć za czyms wiekszym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kajtexxx » 28/4/2011, 08:18

Problem w tym że nie chcę żadnego 2T bo brzmią jak kosiarki ;D Zależy mi na tym żeby jechał około 150 km/h , a nie chcę nic większego bo mam dopiero 16 lat i prawo jazdy A1 a więc nie mogę mieć nic mocniejszego ;]
Chodzi mi o konkretne części które doprowadzą mnie do takich osiągów :)
A jak ogólnie wygląda jazda na tym, prosiłbym o jakieś wypowiedzi ;)
Kajtexxx
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 08:30

i tak predkosc 150 jest predkoscia szczytowa. mysle że jazda ciagle 120 km h juz nie jest zbyt ciekawa dla silnika i dzwieku zazynania. predkosc przelotowa to jakies 80-100 km h zapewne. ty nawet nie mozesz na a1 jechac 150 km h. bo masz ograniczenie do 80 chyba. jazda wyglada tak samo jak w kazdym innym motocyklu :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motoftw » 28/4/2011, 08:50

henio12323 napisał(a): ty nawet nie mozesz na a1 jechac 150 km h. bo masz ograniczenie do 80 chyba. jazda wyglada tak samo jak w kazdym innym motocyklu :D


Serio jest coś takiego, nie wiedziałem :D

Co do autora tematu, po co Ci ten v max tak na siłę?? Tak jak Henio mówi, i tak na trasie nie będziesz tym v-maxem cały czas leciał bo szkoda silnika.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez magik2208 » 28/4/2011, 08:51

Heniu co ty gadasz? 80km/h to nie w PL
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 08:56

dobra chyba jednak nie ma jakiegos ograniczenia :D znalazłem tylko ograniczenie mocy maxymalnej. a z tą prędkoscia to myslałem że jest podobnie jak w kat A.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaniuszy » 28/4/2011, 09:04

henio12323 napisał(a):dobra chyba jednak nie ma jakiegos ograniczenia :D znalazłem tylko ograniczenie mocy maxymalnej. a z tą prędkoscia to myslałem że jest podobnie jak w kat A.


na A też nie ma ograniczenia prędkości ;p Heniu, nie pij już dzisiaj :D
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez henio12323 » 28/4/2011, 09:28

taak wiem ze nie ma ale jest minimalne ograniczenie :P że musi 100 km h wycisnąc minimum ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gruby19 » 28/4/2011, 17:44

@heniu - pierwsze słysze... na zachodzie masz 125cc ograniczane do 80km/h zeby kwalifikowało sie na A1, u nas prędkościowo ograniczane są tylko 50cc... możliwe ze sie myle, ale nie sądze

@Kajtex - Najefektywniejszą metodą dla Ciebie wydaje się być wyścigowy Kit Polinii (160cc) jednak wtedy motocykl kwalifikuje sie juz na prawo jazdy kategorii A, a jesli masz prawko kat. A to nie ma sensu kupować R125... Ale jako ciekawostka powiem Ci, że Pollini 160cc + power commander + pełny sportowy układ + indywidualna mapa wtrysku moze dać naprawde ciekawe rezultaty... i tutaj przybedzie znacznie wiecej cyferek na predkosciomierzu...

a jak aż tak bardzo nie masz co robić z pieniedzmi to na YT znajdziesz jakąś firme, która zrobi Ci małą turbinke :D warto zobaczyć chociażby co zrobili z Yamaha WR250X


ależ popłynąłem... ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Kajtexxx » 28/4/2011, 20:35

Nie ma ograniczeń prędkościowych co do prawo jazdy A1. Chciałbym żeby cylinder pozostał przy 125 nie chodzi mi o to żeby odrazu jechał 190 km/h chcę go po prostu podciągnąć do 150 km/h i to mi w zupełności wystarczy tylko nie wiem jak to osiągnąć nie zmieniając cylindra ;D a jaki power commander proponujecie do YZF-R 125?? Popatrzcie na to: http://www.youtube.com/watch?v=Aj3J2y2el64 Chodzi mi właśnie o takie coś lecz chciałbym też nie zmieniać przełożeń chyba że na 6-tce żeby go nie katować aż tak bardzo. Proszę pomóżcie ;)
Kajtexxx
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/4/2011, 14:38
Lokalizacja: Herby / k.Częstochowy

Postprzez Darius666 » 28/4/2011, 20:45

To ja mam jeszcze jedno pytanie : Czy da się do Yamaszki zamontować amortyzator skrętu? Jeżeli tak to jaki? :)

Mógłby ktoś odpowiedzieć?

Dlaczego nie korzystasz z edycji, nie wolno pisać post pod swoim postem.
ostrzegam następny raz ostrzeżenie :?


senekkorzenna
Avatar użytkownika
Darius666
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/4/2011, 20:51
Lokalizacja: Herby k. Częstochowy

Postprzez Koval135 » 2/5/2011, 21:10

A nie wiesz tak po co?To jest tak lekkie moto i latwe w prowadzeniu ze nie ma takiej potrzeby,shimmy dla tego moto to tez pewnie abstrakcja.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez henio12323 » 2/5/2011, 21:16

a zamontowac mozna :D jaki ? dedykowany albo metodą kombinacji jakiś inny. one są dosyc uniwersalne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr