Minarelli am6 pomocy :]
• Strona 1 z 1
Minarelli am6 pomocy :]
witajcie. mam aprilkÄ™ mx 50 z silnikiem minarelli am6
mam do Was 2 pytania z tym zwiÄ…zane. w sumie to 2 problemy.
1 zjada mi ze skrzyni biegów olej, przy czym bardziej dymi na bialo. az za bardzo. musialo sie cos rozszczelnić tylko ja jestem jeszcze w tym zielony. wyczytalem ze jakis simering mogl walnac. ale nie jestem pewiem i chcialbym sie dowiedziec co to doklanie moze byc i czy to powazne. ewentualnie ile wyniesie koszt naprawy.
2 problem jest juz bardziej "dziwny". otoz: jade sb po prostej elegancko
1,2,3,4,5,6 , zblizam sie do zakretu, redukcja, zakret, i jak chce jechac dalej "ucina mu moc". tzn dodaje gazu a ten buuu i nie idzie. musze albo wlaczyc ssanie i wtedy leci albo sie zatrzymac i go "rozgazowac". wtedy jeszcze z łaską ruszy.
dzięki za WSZYSTKIE Wasze podpowiedzi a szczegolnie za te dot 2 pyt. Pozdrawiam i sorki za brak poprawnej polszczyzny =]
mam do Was 2 pytania z tym zwiÄ…zane. w sumie to 2 problemy.
1 zjada mi ze skrzyni biegów olej, przy czym bardziej dymi na bialo. az za bardzo. musialo sie cos rozszczelnić tylko ja jestem jeszcze w tym zielony. wyczytalem ze jakis simering mogl walnac. ale nie jestem pewiem i chcialbym sie dowiedziec co to doklanie moze byc i czy to powazne. ewentualnie ile wyniesie koszt naprawy.
2 problem jest juz bardziej "dziwny". otoz: jade sb po prostej elegancko
1,2,3,4,5,6 , zblizam sie do zakretu, redukcja, zakret, i jak chce jechac dalej "ucina mu moc". tzn dodaje gazu a ten buuu i nie idzie. musze albo wlaczyc ssanie i wtedy leci albo sie zatrzymac i go "rozgazowac". wtedy jeszcze z łaską ruszy.
dzięki za WSZYSTKIE Wasze podpowiedzi a szczegolnie za te dot 2 pyt. Pozdrawiam i sorki za brak poprawnej polszczyzny =]
- Sharp52vol
- Świeżak