Cbr 929 kupno , ocena po zdjęciach , plusy i minusy
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Cbr 929 kupno , ocena po zdjęciach , plusy i minusy
witam ,
zamierzam jednak zakupić cbr 929 ponieważ chce zaoszczędzić trochę pieniędzy i nie wydawać wszystkiego na moto. wiem że jest już na wtrysku i przeczytałem wiele na forum fireblade'a. pomóżcie ocenić moto po zdjęciach i powiedzcie na co zwrócić uwagę ? skrzynia silnik rama moze pękała? ogólnie moto b.mi sie podoba i chce aby mi długo posłużyło. Grzegorz
motocykl ma być do szybkiego dojazdu do domu ( 200 km)na tor i czasami na wypad za miasto z dziewczyna:)
http://moto.allegro.pl/fireblade-honda- ... 41994.html
i w jakiej kwocie znajdzie siÄ™ zdrowy egzemplarz?
zamierzam jednak zakupić cbr 929 ponieważ chce zaoszczędzić trochę pieniędzy i nie wydawać wszystkiego na moto. wiem że jest już na wtrysku i przeczytałem wiele na forum fireblade'a. pomóżcie ocenić moto po zdjęciach i powiedzcie na co zwrócić uwagę ? skrzynia silnik rama moze pękała? ogólnie moto b.mi sie podoba i chce aby mi długo posłużyło. Grzegorz
motocykl ma być do szybkiego dojazdu do domu ( 200 km)na tor i czasami na wypad za miasto z dziewczyna:)
http://moto.allegro.pl/fireblade-honda- ... 41994.html
i w jakiej kwocie znajdzie siÄ™ zdrowy egzemplarz?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
[quote="Repsol"]Sprawdzasz jak kazde inne moto przy kupnie, bo te modele nie miały jakichś większych bolaczek.
quote]
gdy ja chciałem kupić 954 to o awaryjności 929 i 954 naczytałem się bardzo dużo, od pękających bloków silnika, przez uszkodzone pękające ramy (główka i mocowania silnika do ramy) skończywszy na zrywających się łańcuszkach rozrządu! choć faktycznie 929 miała lepsze opinie od 954 jeżeli chodzi o wytrzymałość
quote]

- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
a 954 jest do kupienia obok mnie za 13 tysięcy link:
oryginalne malowanie , i podobno bdb , zreszta niby all jest bdb a jak jest wiadomo, czytałem dużo na temat tego motocykla i podobno rama silnik i heble genialne wiec nie słyszałem złych zdań na jego temat:)
http://allegro.pl/honda-cbr-954-rr-fire ... 33216.html
oryginalne malowanie , i podobno bdb , zreszta niby all jest bdb a jak jest wiadomo, czytałem dużo na temat tego motocykla i podobno rama silnik i heble genialne wiec nie słyszałem złych zdań na jego temat:)
http://allegro.pl/honda-cbr-954-rr-fire ... 33216.html
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
powiem Ci ze ta 954 wygląda ciekawie tylko zdjęcia lipne bo praktycznie nic nie widać, właściciel chyba kumaty, bo wie co to exup i wie że trzeba go regulować, wie również że czachy i stelaże pękają od gumowania więc wydaje mi sie ze warto jechac go obejrzeć
no i cena ciekawa. poszukaj jeszcze na fireblade.pl jeśli jest warta uwagi to juz pewnie ktoś był ją oglądać i mozesz przeczytac jakies wypowiedzi na temat jej stanu ...

- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
szukałem lecz nic nie ma bo ledwo wystawiona mam tam 20 km wiec podjade po swietach i zdam relacje, na motocyklach sie sporo znam ale i tak wezme zanjomego który ogarnia to wszystko jak mało który;) widać ze oryginalne malowanie i moze nie był sporo gumowany.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Shogun80 napisał(a):Repsol napisał(a):Sprawdzasz jak kazde inne moto przy kupnie, bo te modele nie miały jakichś większych bolaczek.
quote]
gdy ja chciałem kupić 954 to o awaryjności 929 i 954 naczytałem się bardzo dużo, od pękających bloków silnika, przez uszkodzone pękające ramy (główka i mocowania silnika do ramy) skończywszy na zrywających się łańcuszkach rozrządu! choć faktycznie 929 miała lepsze opinie od 954 jeżeli chodzi o wytrzymałość
blok pęka tylko podczas gleby a rama w każdym może pęknąć jeżeli przyładuje się nim w ciężarówkę więc trudno to zaliczyć do wad fabrycznych. co do tych łańcuszków to nie słyszałem ale nie pęknie jeżeli się go w odpowiednim czasie wymieni zgodnie z serwisówką. jak dbasz tak masz.
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Taa... Pekajace ramy w 929/954.
To pewnie Melvin ma jakas specjalna edycje skoro wiekszosc km nabija na 1 kole i nic mu sie z moto nie dzieje. Jedyna wada bylo ladowanie, poprawione w 954.
Blok silnika pekal jak moto mialo 105st na blacie i ktos cisnal do odcinki.
Przeciez 929/954 jest uzywana przez stunterow - najwiecej w USA wiec to chyba o czyms swiadczy.
To pewnie Melvin ma jakas specjalna edycje skoro wiekszosc km nabija na 1 kole i nic mu sie z moto nie dzieje. Jedyna wada bylo ladowanie, poprawione w 954.
Blok silnika pekal jak moto mialo 105st na blacie i ktos cisnal do odcinki.
Przeciez 929/954 jest uzywana przez stunterow - najwiecej w USA wiec to chyba o czyms swiadczy.
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
hmm rossavu Swiadczy to o tym że zazdrość u innych powoduje takie mity... Faktycznie SC44 i SC50 nie byly bez wad ale bez przesadzania. Wasil dobrze powiedział jak ktoś dba tak ma!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):hmm rossavu Swiadczy to o tym że zazdrość u innych powoduje takie mity... Faktycznie SC44 i SC50 nie byly bez wad ale bez przesadzania. Wasil dobrze powiedział jak ktoś dba tak ma!
Wiadomo, nie ma moto bez wad... No moze zx10r

Ale wkuwreuhuh mnie jak ktos wypisuje glupoty, ktore gdzies tam uslyszal.
Aaa... Nie wiem czy to wada - w 954 skrzynia troszke halasuje, trzeba w palnik dawac to ladnie chodzi

-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Hmm Jak se ktoś szuka dziury w dupie to ją znajdzie i w każdym sprzecie sie do czegos przyczepi. słyszalem że regulatory napiecia nie omineły i 954 i też lubiały padać... u siebie w frandu 900 to chyba ze 3 razy wymienialem regulator jak nie wiecej
wyjsciem z sytuacji było załozenie regulatora napiecia z użebrowaniem od Ducati.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Chłopaki, nie przesadzajcie z ta bezawaryjnościa 929/954.
1. Ma tendencje do pęknięć blok z 954 (bo jest zwykłym rozwiertem)
2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
6. Wielki + to wyglÄ…d w wypadku 954
Konkurencja bije na głowę z tych lat Hondę.
1. Ma tendencje do pęknięć blok z 954 (bo jest zwykłym rozwiertem)
2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
6. Wielki + to wyglÄ…d w wypadku 954
Konkurencja bije na głowę z tych lat Hondę.
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
1. Ma tendencje do pęknięć blok z 954 (bo jest zwykłym rozwiertem)
Pęknięcia bloku są akurat ogromną rzadkością i słyszałem jedynie o jednym takim przypadku gdzie strzelił blok w 954. Więc nie każda 954 musi mieć z tym problem.
2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
Exup się wysypuje jak się nie dba o odpowiednią regulacje linek co jakiś czas. Mało osób o tym wie dlatego jest tak duża ilość 929 i 954 z uszkodzonymi trybami w exupie.
3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
Jakość plastików kiepska?
Bez jaj. Mocowanie czachy w SC33 i 954 to kicha, tutaj się zgodzę (co prawda stelaże poddają się dopiero jak ich właściciel nie potrafi schodzić delikatnie z gumy) ale w 929 nie ma zupełnie tego problemu.
4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
Taką wadę (o ile można to nazwać wadą) ma akurat każdy motocykl.
5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
Tutaj po części masz racje. Silniki w 929/954 w niczym nie przypominają starszych CBR pod względem kultury pracy. Natomiast do skrzyni biegów i kultury jej pracy nie mam najmniejszych zastrzeżeń. W mojej 929 biegi wchodzą jak w masełko nie wydając żadnych niepokojących dźwięków :]
6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
Normalką są problemy z regulatorami napięcia (podobnie jak w starszych CBR). Z elektrycznych rzeczy z tego co mi wiadomo nie ma więcej typowych usterek.
O każdym motocyklu krążą wyssane z palca legendy niestety. Po części niektóre z nich to prawda ale jednak większość to bzdury wymyślone przez ludzi którzy nigdy nie mięli styczności z danym motocyklem.
"W Kawasaki pękają ramy, podobnie jak w Suzuki. Yamaha ma wypadające dwójki, a w Hondzie ot tak pękają bloki silnika." Fakt, te usterki się zdarzają ale w dużej mierze jest to zasługa właścicieli i ich podłego i nieumiejętnego traktowania swojego motocykla.
Pęknięcia bloku są akurat ogromną rzadkością i słyszałem jedynie o jednym takim przypadku gdzie strzelił blok w 954. Więc nie każda 954 musi mieć z tym problem.
2. Exup notorycznie siÄ™ wysypuje.
Exup się wysypuje jak się nie dba o odpowiednią regulacje linek co jakiś czas. Mało osób o tym wie dlatego jest tak duża ilość 929 i 954 z uszkodzonymi trybami w exupie.
3. Mocowanie czachy i jakość plastików pozostawia wiele do życzenia.
Jakość plastików kiepska?

4. Skrzynia lubi się sypać jak w większosci ss podczas nieumiejętnego przebijania 1 na 2 na gumie.
Taką wadę (o ile można to nazwać wadą) ma akurat każdy motocykl.

5. Kultura pracy silnika i skrzyni masakra
Tutaj po części masz racje. Silniki w 929/954 w niczym nie przypominają starszych CBR pod względem kultury pracy. Natomiast do skrzyni biegów i kultury jej pracy nie mam najmniejszych zastrzeżeń. W mojej 929 biegi wchodzą jak w masełko nie wydając żadnych niepokojących dźwięków :]
6. Elektryka (regulator etc. nie wspomnÄ™)
Normalką są problemy z regulatorami napięcia (podobnie jak w starszych CBR). Z elektrycznych rzeczy z tego co mi wiadomo nie ma więcej typowych usterek.
O każdym motocyklu krążą wyssane z palca legendy niestety. Po części niektóre z nich to prawda ale jednak większość to bzdury wymyślone przez ludzi którzy nigdy nie mięli styczności z danym motocyklem.
"W Kawasaki pękają ramy, podobnie jak w Suzuki. Yamaha ma wypadające dwójki, a w Hondzie ot tak pękają bloki silnika." Fakt, te usterki się zdarzają ale w dużej mierze jest to zasługa właścicieli i ich podłego i nieumiejętnego traktowania swojego motocykla.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
dziękuje Kvba ,sadze ze jak wybiore nie zmeczony sprzet to troche nim polatam i jak bede dbał to będzie mi dłuugo służył, mam pytanie w 929 jest inny wtrysk niz 954 ? idzie odczuć róznice? w mocy momencie i oddawaniu mocy?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Tak, 929 ma pojedynczy wtrysk, a 954 dwu dyszowy. Generalnie różnica między 929, a 954 dla normalnego użytkownika jest jedynie w wyglądzie. Prowadzą się praktycznie tak samo (954 ma zdaje się kierownice wyżej niż 929), a mocy ma jedna i druga pod dostatkiem :] Sposób oddawania mocy w 929 i 954 jest taki sam, więc te zabawy z wtryskami inżynierów z Hondy niewiele zdziałały.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości