Wydech z ER5 do GPZ 500.
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wydech z ER5 do GPZ 500.
Jak w temacie. Czy wydech bedzie pasował? Wydaje mi sie ze tak, ale pewien na 100% nie jestem wiec che sie poradzic.
Moze ktos tak ma zrobione? Jak to brzmi?
Pozdrawiam.
Moze ktos tak ma zrobione? Jak to brzmi?
Pozdrawiam.

-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Znalazłem ale zadnych konkretnych wymiarow nie znalazłem. Jedyne co z tych rysunkow dało sie zobaczyc to, to je ER5 ma inaczej mocowany wydech, co juz stwarza problem. A czy ktos ma jakis schemat jak zrobic tłumik 2w1? Czy to pogorszy osiagi?
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Miałem wypadek na tym GPZ przed zima i prawa koncowka tłumika i spadła i nie da sie normalnie załozyc, ciagle lata, wpada w wibracje i sie poprostu tłucze, myslałem nad zmiana wydechu na wydech z er5 lub zrobienia jakos 2w1. Chyba ze wymyslisz działajacy sposob na unierochumienie tej koncowki. Zaznaczam ze jakies podkładki i zaciski nic nie daja bo probowałem.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
wydech w er-5 jest fabrycznie zespawany z kolektorami i ma końcówkę przez którą wydech świszczy jak by co
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Swiszczy? znalazłem kilka filmikow z oryginalym dzwiekiem er5 i wydawał sie całkiem wporzadku. Tym bardziej ze jak ja dodaje gazu w moim gpz to od wibracji wydech mi tak sie tłucze ze chyba cała okolica słyszy:D
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
tu masz mój filmik i pod koniec słychać te świszczenie oryginału http://www.youtube.com/watch?v=3gMe1tZCzyo (otwórz link)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
rzeczywiście troche słychac. W GPZ-cie pewnie tez by tak było, ale wydaje mi sie ze lepsze to nic brzeczenie stali o stal. A jak myslisz czy te mocowania na srube z podnozka sa w tym samym miejscu co w gpz? Bo wydaje mi sie ze sa inne, ale nie miałem tego w rekach wiec ciezko mi ocenic.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
oj ciężko mi powiedzieć, wydechy na bank się różnią, trzeba by się troche pobawić. a nie lepiej żebyś sobie kupił przelot sportowy?? za 300zł masz nówkę montii jak ten co mam na filmiku, a i bez problemu kupisz za tyle markową używkę, a dźwięk bezcenny
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pewnie lepiej i efektywniej ale narazie nie mam funduszy. Naprawa mnie sporo kosztowała. A co myslisz gdyby zespawał koncowke z kolektorem?
A co do nowej koncowki to tez masz łatwiej bo fabrycznie masz 2 w1:D Ja nie, wiec tak czy siak pokombinowac cos bym musiał.
A co do nowej koncowki to tez masz łatwiej bo fabrycznie masz 2 w1:D Ja nie, wiec tak czy siak pokombinowac cos bym musiał.
Ostatnio edytowano 27/4/2011, 12:04 przez blondynka96, łącznie edytowano 1 raz
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Napewno masz racje, ale moj lewy sie nie zdejmuje. Prawy mozna powiedziec ze podczas wywrotki sie urwał.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
daj obejme i nie medrkuj. Te wydechy sa odpowiednio dobrane do motocykl. GPZ i ER5 to niby ten sam silnik ale GPZ ma 60koni a ER5 ma 50koni.
Ewentualnie:
http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-GPZ-500- ... 20b82ca630
Ewentualnie:
http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-GPZ-500- ... 20b82ca630
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Pisałem wyzej ze zaciski i podkładki nic nie daja.
Własnie ta roznica mocy mnie zastanawia, czy ewentualna zmiana wydechu czegos nie pogorszy itp.
A co do twojego linku nie mam kasy za duzo i to rowniez pisałem:D
Własnie ta roznica mocy mnie zastanawia, czy ewentualna zmiana wydechu czegos nie pogorszy itp.
A co do twojego linku nie mam kasy za duzo i to rowniez pisałem:D
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości