Zobacz wątek - R6 Jak powinna byc podłączona chłodnica ? Pilne
NAS Analytics TAG

R6 Jak powinna byc podłączona chłodnica ? Pilne

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

R6 Jak powinna byc podłączona chłodnica ? Pilne

Postprzez bolek157 » 23/4/2011, 20:31

Witam wydaje mi sie ze jest cos nie tak z aktualnym podłączeniem chłodnicy ... od kad kupiłem motor zbiorniczek wyrownawczy płynu był praktycznie pusty , gdy dolałem płynu i mocno go kręciłem to po chwili wyszysko wyleciało przelewem od zbiorniczka ... i tak tez to zostawiłem , dzis natomiast odkreciłem korek chłodnicy i najwyrazniej słabo go dokręciłem i gdy mocno kreciłem moto to płyn wylatywał mi korkiem od chłodnicy , odkreciłem korek i przy prawie 100*C widziałem ze płyn leci sobie przez ten gorny wężyk (ten z 3 grubszy) prosto do chłodnicy no ale jak to ma leciec gdy zakręce korek szczelnie ? i przy odkręconym korku moge dolac tyle płynu do zbiorniczka i go kręcic i nic nie wylatuje ;/ czy ktos by mogł mi powiedziec jak powinna byc podłączona ta chłodnica ? 2 grubsze i 1 wązszy ( a było podłączone gruby do gory i gruby z chudszy nizej .
bolek157
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez Mahoney » 23/4/2011, 22:40

moze chodzi o to ze korek jest tak zbudowany ze jak jest za duze cisnienie to sie podnosi i puszcza do tego wezyka
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13


Postprzez bolek157 » 24/4/2011, 08:14

tak tylko cos musi wyjasniac to ze wczesniej nie mogłem zalac zbiorniczka płyem , chciałbym sie dowiedziec jak powinna byc prawidlowo podłączona :wink:
bolek157
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez glajdak » 24/4/2011, 08:17

w R6 tak jest jeśli w chłodnicy jest za dużo płynu to płyn się dźwiga i wężykiem leci do zbiorniczka a jak go tam jest za dużo to wtedy wyleci na ziemię
do zbiorniczka leci przez ten cienki są dwa gruba i jeden cienki wyżej i cały płyn z chłodnicy nie mógł ci wylecieć do zbiorniczka
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez bolek157 » 24/4/2011, 09:13

glajdak napisał(a):w R6 tak jest jeśli w chłodnicy jest za dużo płynu to płyn się dźwiga i wężykiem leci do zbiorniczka a jak go tam jest za dużo to wtedy wyleci na ziemię
do zbiorniczka leci przez ten cienki są dwa gruba i jeden cienki wyżej i cały płyn z chłodnicy nie mógł ci wylecieć do zbiorniczka

czyli jak dobrze rozumiem to ten cienki przy chłodnicy powinien byc na samej gorze tak ? przy korku ? bo własnie było tak ze gruby był podłączony do gory i nawet korka nie szło dobrze zakręcic ;/
bolek157
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez glajdak » 24/4/2011, 09:29

tak ten cienki ma być przy korku i on idzie do zbiorniczka a te grube niżej
PS te grube mają jeszcze taką osłone gumową jeden ma dłuszą a drugi krótką ta długa ma być po lewej do wentylatora a krótka po prawej
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez bolek157 » 24/4/2011, 09:58

dziękuje Ci "glajdak" za cenne informacje dla mnie :P
bolek157
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez glajdak » 24/4/2011, 10:24

nie ma za co po to jest forum
glajdak
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
Lokalizacja: Rybnik



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê