R6 Jak powinna byc podłączona chłodnica ? Pilne
Posty: 8
• Strona 1 z 1
R6 Jak powinna byc podłączona chłodnica ? Pilne
Witam wydaje mi sie ze jest cos nie tak z aktualnym podłączeniem chłodnicy ... od kad kupiłem motor zbiorniczek wyrownawczy płynu był praktycznie pusty , gdy dolałem płynu i mocno go kręciłem to po chwili wyszysko wyleciało przelewem od zbiorniczka ... i tak tez to zostawiłem , dzis natomiast odkreciłem korek chłodnicy i najwyrazniej słabo go dokręciłem i gdy mocno kreciłem moto to płyn wylatywał mi korkiem od chłodnicy , odkreciłem korek i przy prawie 100*C widziałem ze płyn leci sobie przez ten gorny wężyk (ten z 3 grubszy) prosto do chłodnicy no ale jak to ma leciec gdy zakręce korek szczelnie ? i przy odkręconym korku moge dolac tyle płynu do zbiorniczka i go kręcic i nic nie wylatuje ;/ czy ktos by mogł mi powiedziec jak powinna byc podłączona ta chłodnica ? 2 grubsze i 1 wązszy ( a było podłączone gruby do gory i gruby z chudszy nizej .
- bolek157
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
- Lokalizacja: Kalisz
w R6 tak jest jeśli w chłodnicy jest za dużo płynu to płyn się dźwiga i wężykiem leci do zbiorniczka a jak go tam jest za dużo to wtedy wyleci na ziemię
do zbiorniczka leci przez ten cienki są dwa gruba i jeden cienki wyżej i cały płyn z chłodnicy nie mógł ci wylecieć do zbiorniczka
do zbiorniczka leci przez ten cienki są dwa gruba i jeden cienki wyżej i cały płyn z chłodnicy nie mógł ci wylecieć do zbiorniczka
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
glajdak napisał(a):w R6 tak jest jeśli w chłodnicy jest za dużo płynu to płyn się dźwiga i wężykiem leci do zbiorniczka a jak go tam jest za dużo to wtedy wyleci na ziemię
do zbiorniczka leci przez ten cienki są dwa gruba i jeden cienki wyżej i cały płyn z chłodnicy nie mógł ci wylecieć do zbiorniczka
czyli jak dobrze rozumiem to ten cienki przy chłodnicy powinien byc na samej gorze tak ? przy korku ? bo własnie było tak ze gruby był podłączony do gory i nawet korka nie szło dobrze zakręcic ;/
- bolek157
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/4/2011, 18:13
- Lokalizacja: Kalisz
tak ten cienki ma być przy korku i on idzie do zbiorniczka a te grube niżej
PS te grube mają jeszcze taką osłone gumową jeden ma dłuszą a drugi krótką ta długa ma być po lewej do wentylatora a krótka po prawej
PS te grube mają jeszcze taką osłone gumową jeden ma dłuszą a drugi krótką ta długa ma być po lewej do wentylatora a krótka po prawej
- glajdak
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 28/10/2009, 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości