POMOCY! akumulator nie ma siły przy powtórnym odpalaniu SRAD
Posty: 15
• Strona 1 z 1
POMOCY! akumulator nie ma siły przy powtórnym odpalaniu SRAD
Witam wszystkich
Mam problem z moto a konkretnie z elektryka
Założyłem nowy! akumulator.. po odpaleniu motocykla, potem odpaleniu go ponownie i tak z 4 razy ( postój na stacji benzynowej,sklep itp) moto ma bardzo duze problemy aby w ogole odpalic, tzn tak jakby w ogole akumulator nie miał juz mocy... ale kiedy pojezdze nim jakis czas, potem moto odstoi swoje w garażu i odpalam go np na drugi dzien niby za pierwszym razem odpala w miare ale potem znowu sytuacja sie powtarza kiedy musze go zgasic i powtórnie odpalic (akumulator nie ma siły)
Dadam ze to Suzuki GSX-R 750 SRAD 98r
Co moze byc przyczyną i jak to sprawdzic????
POMÓŻCIE...
Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
Mam problem z moto a konkretnie z elektryka
Założyłem nowy! akumulator.. po odpaleniu motocykla, potem odpaleniu go ponownie i tak z 4 razy ( postój na stacji benzynowej,sklep itp) moto ma bardzo duze problemy aby w ogole odpalic, tzn tak jakby w ogole akumulator nie miał juz mocy... ale kiedy pojezdze nim jakis czas, potem moto odstoi swoje w garażu i odpalam go np na drugi dzien niby za pierwszym razem odpala w miare ale potem znowu sytuacja sie powtarza kiedy musze go zgasic i powtórnie odpalic (akumulator nie ma siły)
Dadam ze to Suzuki GSX-R 750 SRAD 98r
Co moze byc przyczyną i jak to sprawdzic????
POMÓŻCIE...
Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
FastBikeee
- FastBikeee
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
zmierz napiecie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach
jesli nie chcesz lub nie umiesz tego zrobic pojezdzij bez swiatel i zobacz czy wtedy jest lepiej
jesli nie chcesz lub nie umiesz tego zrobic pojezdzij bez swiatel i zobacz czy wtedy jest lepiej
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
flaash4747 - Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24
A jakie powinno byc prawidłowe napięcie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach ????
i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?
dzieki za pomoc:)
i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?
dzieki za pomoc:)
FastBikeee
- FastBikeee
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Aaaa własnie i jeszcze jedno... jezeli rzeczywiscie będzie to wina regulatora napięcia to czy moge załozyc regulotor nap. od innego moto???
Mam w garazu regulator nap. od Suzuki GSX 400 i czy jezeli udało by mi sie znalezc jakiegos dobrego magika od elektryki który po porstu zamieniłby kostki aby taki regulator nap. podpiąć pod moje moto ( kostke z obecnego reguatora nap. do tego z GSX 400)
jest szansa ze to zda egzamin??
Mam w garazu regulator nap. od Suzuki GSX 400 i czy jezeli udało by mi sie znalezc jakiegos dobrego magika od elektryki który po porstu zamieniłby kostki aby taki regulator nap. podpiąć pod moje moto ( kostke z obecnego reguatora nap. do tego z GSX 400)
jest szansa ze to zda egzamin??
FastBikeee
- FastBikeee
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Sprawdź ładowanie + regulator napięcia. Dwie rzeczy o tym decydują.
Jest szansa że regulator z innego moto zda egzamin. Np w cebrach 900 są bardzo słabe regulatory ja wpiołem od GSXRa K4 i latałem. Ale tu pakujesz od moto z mniejszej pojemności wiec nie wiem jak z tym.
Jest szansa że regulator z innego moto zda egzamin. Np w cebrach 900 są bardzo słabe regulatory ja wpiołem od GSXRa K4 i latałem. Ale tu pakujesz od moto z mniejszej pojemności wiec nie wiem jak z tym.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
A jakie powinno byc prawidłowe napięcie na aku przy swiatlach i 5000 obrotach ????
i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?
i czy jezeli rzeczywiście będzie złe to czy jest to wina regulatora napięcia ?
FastBikeee
- FastBikeee
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
- FastBikeee
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/6/2010, 16:46
- Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
ja bym stawial tez na rozrusznik, czesto tak jest ze jak sie ugrzeje to ciezko kreci, skoro moto odpala na drugi dzien i tak jest kilka razy to gdyby ladowanie to juz by nie zapalil, chociaz oczywiscie trzeba wszystko sprawdzic
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
albe bzdury z tym ładowaniem. Instalacja jest 12V ale ładowanie przy właczonych światłach ma być nie miedzy 12,4-13,6 a prawie 14V lub do 14,5 - 14,8V - zależy od motocykla i poboru prądu oraz kondycji aku. (nigdy powyżej 15V ale tez i nigdy poniżej 13V) Pomiar robi się na obrotach jałowych, ze światłami, kierunkami, lampą stopu (czyli ktoś musi dusić na hamulec) oraz bez żadnych świateł. Ma być pod maksymalnym obciązeniem conajmniej 13,6-13,8V na jałowych i około 14-14,5 na 5 tyś i 9tyś.
prąd 12,4V to prąd rozładowywania
prąd 12,4V to prąd rozładowywania
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości