tani w zakupie i eksploatacji motocykl do jazdy po polach :)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
tani w zakupie i eksploatacji motocykl do jazdy po polach :)
witam jestem to nowy ale czytałem co nieco. potrzebuje kupić moto ale raczej nic z cross/enduro gdyż eksploatacja jest zbyt kosztowna a ja chce tylko poszaleć po polach lasach błotach piaskach bez żadnego skakania itp. na początku. mam 25 lat 80kg małe doświadczenie w jezdzie na moto ale mnóstwo zapału no i szukam czegoś. doradźcie koledzy jakiego modelu szukać żeby był niedrogi w zakupie, niedrogi w eksploatacji, w miare mocny ale niewyzylowany i powszechnie dostępny na motoallegro itp. będzie to moje pierwsze moto nie licząc wsk itp w dzieciństwie. na moto chce przeznaczyć nie wiecej niz kilka tyś im mniej tym lepiej no ale wiadomo...
- shadovar
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/4/2011, 17:24
- Lokalizacja: PL
nie ma takiego. kazdy chciał by moto który jest tani mało pali super jeździ i jeszcze sam sie naprawia
takie rzeczy tylko w erze...
na początek poponuje yamahe DT 125. moto w miare mocne. w miare tanie w zakupie, i w miare znośne w eksploatacji. nie wymaga zaglądania co kilka mth do cylka. da sie polatac w terenie. mozna kupic jakas sztuke bez mozliwosci rejestracji wywalic co zbędne i załozyc tabliczne z przodu zamiast swiatła i latac takim lekkim wynalazkiem
dobra opcja na początek. są tez inne motocykle w tej klasie ale DT wypada wg mnie najlepiej. a koszty utrzymania są niewielkie. teoretycznie na rok na same częsci szło by max 400 zł i to na prawde max. wystarczy ze 2-3 razy wymienic olej. w skrzyni jedynie, plus jakies zawieszenie pocieknie albo łozyska gdzies pójdą co jest norma w kazdym motocyklu. co jakies 3 dobre sezony nalezy wymienic tłoczek i tutaj lepiej wsadzic cos lepszego wiec z 500 zł na tłok plus uszczelki co 2 tłok wymiana korbowodu i wszystkich łozysk wiec dodatkowe 1000 zł. wiec nie aż tak duzo
oczywiscie jak kupisz cos po remoncie ganiasz praktycznie 2 sezony bez wkładu takiego. ale to zalezy na co trafisz

na początek poponuje yamahe DT 125. moto w miare mocne. w miare tanie w zakupie, i w miare znośne w eksploatacji. nie wymaga zaglądania co kilka mth do cylka. da sie polatac w terenie. mozna kupic jakas sztuke bez mozliwosci rejestracji wywalic co zbędne i załozyc tabliczne z przodu zamiast swiatła i latac takim lekkim wynalazkiem


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A może coś z 4t np. suzuki dr 350, yamaha xt 350 motory dość zrywne ale bezaaryjne, ok 30 KM powinno bezproblemu na początku wystarczyć.
YAMAHA RACING TEAM
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
no z 4T to własnie tez moze byc ale wg mnie w terenie do szalenstw DT bedzie lepsza bo jest sporo lzejsza
no i jak juz pisałem wybrzydzać za bardzo nie mozesz bo nie masz duzego wyboru

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a czy ktoś mógłby przyblizyć mi różnice pomiędzy dt125 a klx250 odczuwalne podczas jazdy oczywiscie. bo raczej sklanialbym sie do czegos mocniejszego niz dt (jak to brzmi) i wlasnie zainteresowalem sie tym klx-em ktory ma o niebo lepszy glos no i wiadomo 4 sów, w miere lekki może to byłaby jakas alternatywa?
ps: a wogole to czym sie rozni dt supermoto od dt enduro czy to tylko wystarczy zmienic opone i bedzie supermoto/enduro?
ps: a wogole to czym sie rozni dt supermoto od dt enduro czy to tylko wystarczy zmienic opone i bedzie supermoto/enduro?
- shadovar
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/4/2011, 17:24
- Lokalizacja: PL
klx bedzie nieco mocniejszy bo to taki mocny soft enduro. DT to zwykły soft. wiec jak ci sie podoba to bierz klxa.
w DT SM a enduro róznice to nie opony a całe koła, układ hamulcowy a własciwie to wieksza tarcza z przodu nie wiem jak zawieszenie czy inne ale mysle że nie
w DT SM a enduro róznice to nie opony a całe koła, układ hamulcowy a własciwie to wieksza tarcza z przodu nie wiem jak zawieszenie czy inne ale mysle że nie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Yamaha XT 350 tez nie jest zla, osobiscie nia teraz latam... i jest to moj pierwszy sprzet typu enduro (juz nie wspomne ze jestem niski i lekki (57kg)) i jak ktos chce zaczac przygode z enduro to na poczatek polecam
- MoodyxCore
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 9/5/2011, 16:29
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości