Sportowe 250 - Ninja
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Sportowe 250 - Ninja
Jaka jest wasza opinia/zdanie o Kawasaki Ninja 250r? Szukam czegoś na pierwszy moto do 10-15tys. (nie wiem dokładnie ile)
Ale upatrzyłem sobie albo Yamahę YZF 125 a dopiero tak po sezonie/dwóch zmienić na Kawę Ninje i kolejny sezon/dwa i wtedy coś mocniejszego.
Podoba mi się na ninja (nowa oczywiście tzn. 2008+) podobno ma dobre spalanie, super dźwięk i jest bardzo poręczna, a cenowo też daje radę.
Jedyne co mi się w niej nie podoba to te stare zegary
Zna ktoś koszta tuningu takiego moto?
wymiana zegarów na jakiś ładny LCD,
zmiana tłumika na jakiś sportowy by dźwięk był lepszy
zmiana owiewki na sportową
crashpady to wiadomo
Co jeszcze można pozmieniać w moto takim moto i jakim kosztem? Licząc się z tym, że sam nie mam pojęcia o wymianach i dłubaniu w środku ;p
Dzięki
Dejv
Ale upatrzyłem sobie albo Yamahę YZF 125 a dopiero tak po sezonie/dwóch zmienić na Kawę Ninje i kolejny sezon/dwa i wtedy coś mocniejszego.
Podoba mi się na ninja (nowa oczywiście tzn. 2008+) podobno ma dobre spalanie, super dźwięk i jest bardzo poręczna, a cenowo też daje radę.
Jedyne co mi się w niej nie podoba to te stare zegary
Zna ktoś koszta tuningu takiego moto?
wymiana zegarów na jakiś ładny LCD,
zmiana tłumika na jakiś sportowy by dźwięk był lepszy
zmiana owiewki na sportową
crashpady to wiadomo
Co jeszcze można pozmieniać w moto takim moto i jakim kosztem? Licząc się z tym, że sam nie mam pojęcia o wymianach i dłubaniu w środku ;p
Dzięki
Dejv
-
DawKun - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 27/2/2011, 18:52
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Miałem właśnie tą małą ninje, jeśli masz zaczynać to lepiej od niej aniżeli od 125cc
Super dźwięk to wsadź między bajkami, nie brzmi najgorzej, ale basu i sportowego zacięcia w kominie zero, chyba, że zmienisz wydech.
Mi się te stare zegary zanim jeszcze ją kupiłem też nie podobały i planowalem zmiane, ale jak przyszło co do czego to po prostu jeździłem i mi tak nie przeszkadzało. Możesz je zmienić na jakieś KOSO RX2 itd. ale trochę kosztują albo zrobić coś takiego :
http://www.youtube.com/watch?v=S4sS4zH7XXs (otwórz link).
Co do kosztów to
- wydech to ok. 1000-1500 zł
- zegary KOSO z plug n play kitem 1000-1400 zł
- crashpady 200-300 zł
owiewki sportowe? a nie są
? Co Ty chcesz zmieniać z owiewkami?
Tak od siebie Ci powiem żebyś nie ładował kasy w pierwsze moto - poradzili mi to na tym forum bo też się tak napalałem na jakiś "tuning" małej kawy, a okazało się, że po 3 miesiącach trochę zaczęło mi brakować mocy (zwłaszcza w trasach, bo do miasta jest całkiem OK), a ewentualna dodatkowa kasa włożona w te moto nie zwróci się sprzedaży.
Super dźwięk to wsadź między bajkami, nie brzmi najgorzej, ale basu i sportowego zacięcia w kominie zero, chyba, że zmienisz wydech.
Mi się te stare zegary zanim jeszcze ją kupiłem też nie podobały i planowalem zmiane, ale jak przyszło co do czego to po prostu jeździłem i mi tak nie przeszkadzało. Możesz je zmienić na jakieś KOSO RX2 itd. ale trochę kosztują albo zrobić coś takiego :
http://www.youtube.com/watch?v=S4sS4zH7XXs (otwórz link).
Co do kosztów to
- wydech to ok. 1000-1500 zł
- zegary KOSO z plug n play kitem 1000-1400 zł
- crashpady 200-300 zł
owiewki sportowe? a nie są

Tak od siebie Ci powiem żebyś nie ładował kasy w pierwsze moto - poradzili mi to na tym forum bo też się tak napalałem na jakiś "tuning" małej kawy, a okazało się, że po 3 miesiącach trochę zaczęło mi brakować mocy (zwłaszcza w trasach, bo do miasta jest całkiem OK), a ewentualna dodatkowa kasa włożona w te moto nie zwróci się sprzedaży.
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
Mogę nowe zegary załatwić taniej jakbyś potrzebował KOSO
Sorry za OT.

Sorry za OT.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
zmieniać możesz wszystko. ale z tym wydechem to przesada 1000-1500zł. przelot to przelot szczególnie w 250. fajne wydechy ma gość na allegro za 200-300zł - Dominator motoGP. zegary faktycznie nie są fajne ale jak kupisz i zaczniesz jeździć to nie będzie ci to przeszkadzać.
jak mi w rs 125 przestał działać prędkościomierz to mi po tygodniu przestało przeszkadzać. tak samo będzie z tobą ;D
w crash pady warto zainwestować
jak mi w rs 125 przestał działać prędkościomierz to mi po tygodniu przestało przeszkadzać. tak samo będzie z tobą ;D
w crash pady warto zainwestować
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Podpisuje się pod zeniofirem.
Nie pakuj się w inwestycję w małe moto. Jak chcesz inwestować to w 600 na której dłużej pojeździsz.
Wytrzymaj z tymi zegarami i wydechem (crashpady nie zaszkodzą), pojeździj sezon albo chociaż pół, sprzedaj i kup 600 (nie koniecznie sportową).
Nie pakuj się w inwestycję w małe moto. Jak chcesz inwestować to w 600 na której dłużej pojeździsz.
Wytrzymaj z tymi zegarami i wydechem (crashpady nie zaszkodzą), pojeździj sezon albo chociaż pół, sprzedaj i kup 600 (nie koniecznie sportową).
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Gdy ja stałem przed podobnym wyborem postawiłem na Kawasaki ER6F...
jak na razie ma same plusy... choc nie mam wielkiego porównania...
niskie spalanie, lekki i zwrotny motocykl...
no ale ja niestety wiekszosc przebiegow robie w miejskich korkach...
jak na razie ma same plusy... choc nie mam wielkiego porównania...
niskie spalanie, lekki i zwrotny motocykl...
no ale ja niestety wiekszosc przebiegow robie w miejskich korkach...
- Grosheck
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/9/2010, 10:17
To ER6F nie jest złe, ale bardzo do mnie nie przemawia
Myślałem, żeby w przyszłości nie zmieniać motoru tylko kupić drugi
tzn. mieć jedno maleństwo na miasto yzf 125 albo ninje 250, na którym złapię techniki i nauczę się jeździć dobrze i jedno monstrum ze sporym stadkiem mechanicznych kucy na trasy
Wiem, że to koszta, ale nie mam w planach żony ani dzieci, więc dam radę
po co mi żona skoro mogę mieć motor, a nawet dwa
Egzamin i tak mam na początku czerwca na kat. A, więc jeszcze pomyślę.
No ok. to na razie nastawiam się na zakup Tej małej ninji i zero tuningu, resztę zobaczy się po czasie
Dzięki!
Myślałem, żeby w przyszłości nie zmieniać motoru tylko kupić drugi


Wiem, że to koszta, ale nie mam w planach żony ani dzieci, więc dam radę


Egzamin i tak mam na początku czerwca na kat. A, więc jeszcze pomyślę.
No ok. to na razie nastawiam się na zakup Tej małej ninji i zero tuningu, resztę zobaczy się po czasie

Dzięki!
-
DawKun - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 27/2/2011, 18:52
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nie wiem po grzyb komuś 2 motocykle. I to jeszcze 2 sporty 1 mniejszy od drugiego. Jakbym miał kase na to, to bym miał jedną 250 kawasaki w teren i sporta yamahy na asfalt, ale po co 2 na asfalt jak w miasto równie dobrze można wjechać na zx6r jak na 250r, a jeśli chodzi o spalanie to jak kogoś stać na 2 motocykle to na paliwo też.
A tak btw. uwierz że każdy żonaty lub dzietny (bądź oba naraz) na tym forum nie planował tego wcześniej. Wyobraź sobie to:
-Kupię tylko 1 moto a nie dwa bo na te wakacje mam plan znaleźć jakąś laske i się z nią ożenić.
A tak btw. uwierz że każdy żonaty lub dzietny (bądź oba naraz) na tym forum nie planował tego wcześniej. Wyobraź sobie to:
-Kupię tylko 1 moto a nie dwa bo na te wakacje mam plan znaleźć jakąś laske i się z nią ożenić.

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości