Zobacz wątek - Cross do 6 tysięcy złoty
NAS Analytics TAG

Cross do 6 tysięcy złoty

Enduro, Cross
_________

Cross do 6 tysięcy złoty

Postprzez scigaczek16 » 21/4/2011, 13:02

Siemka, właśnie planuje kupić sobie crossa 125 do 6-6,5 tyś złoty i tu moje pytanie co polecacie mi z tych Yz, Cr, Sx, Rm i zastanawiałem się też na Kx ale podobno bardzo słabe silniki tzn. strasznie się sypią ale gdzieś przeczytałem ,że Kx mają już lepiej zrobione silniki w wyższych rocznikach tak od 2001+ czy jest to prawda ? i czy te lepsze to faktycznie takie ,że nie będę musiał co chwile wymieniać czegoś w silniku ?

@down full cross tylko w teren :) wiem ,że jest tam wymian troszkę więcej niż w innych motorach ale w końcu to motor w teren ale jednak kawa ponoć więcej się psuje niż inne (tylko cross model)
Ostatnio edytowano 21/4/2011, 13:36 przez scigaczek16, łącznie edytowano 1 raz
scigaczek16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/4/2011, 13:27


Postprzez Sykopson » 21/4/2011, 13:32

To ma mieć homologacje czy tylko w teren?
W krossach trochę słabo siedzę, ale powiem ci jedno:
Przy tym typie moto musisz liczyć się z częstrzymy naprawami niż w nakedach, scigach czy turystach, szczególnie jeśli będziesz wjeżdżał w teren.

Ja słyszałem że Kawa robi najlepsze krossy, ale poczekaj na potwierdzenie od innych użytkowników forum.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 14:24

no jak pisze że chce yz cr kx itp to raczej chce bez homologacji :)

powiem tak kxy są dobre jak są nowe. powyzej 2003 rocznika mozna sie nad takimi zastanawiać. starszych nie polecam bo ciezko dorwac cos w rozsądnym stanie. no a całkiem starsze to rzeczywiscie sypały sie na potęge. najlepsze od zawsze były CRki. ale ogólnie to co bys nie kupił tak samo bedzie sie sprawdzała. wszystkie są bardzo podobne do siebie, praktycznie maja te same moce, tak samo sie sypią. i przy zakupie osobiscie polecił bym szukac czegos w miare blisko ciebie, za rozsądną kase, z dodatkami i w dobrym stanie technicznym. to jest wazniejsze niz skupienie sie na 1 modelu i szukanie czegos zdrowego. i powiedz chcesz latac głownie po torze ? czy wiecej czasu spedzisz na dłuzszych prostych jak lasy i jakieś sciezki ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez scigaczek16 » 21/4/2011, 14:49

aha dzięki. właśnie nad cr też się tak zastanawiam bo wcześniej miałem cr 85 a teraz już coś większego chce bo 85 za słaba ^^.Nie taki full motocrosowy tor nie lasy bardziej, są to trasy przeznaczone pod cross country możesz zobaczyć sobie na yt jak to mniej więcej wygląda jest to teren na winowie obok opola
scigaczek16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/4/2011, 13:27

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 15:41

to jak na cross country to moim zdaniem lepiej kupic sobie hard enduro :D rzadsze remonty a w takim terenie lepiej sie to sprawdza :D np ktm exc 125. ( nie musi byc zarejestrowany) albo huska WR 125. to jest szybsze niz zwykły full cross, choc ma mniej mocy. ma zawieszenie pod CC. ma dłuzsze biegi co jest tylko plusem. i tłok nie co 40 mth tylko co 70 :) CR lepiej latać na torze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości




na górê