Zobacz wątek - Zablokowanie 125 2T

Zablokowanie 125 2T

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Zablokowanie 125 2T

Postprzez GSXRPOWER » 20/4/2011, 01:45

Witam jakis czas temu ustalalismy jaki sprzet mam sobie wybrac i tutaj zadnych dodatowych pytan nie mam.Problem dotyczny natomiast mojego kolegi. W przeciwienstwie do mnie nigdy w zyciu nie jechal zadnym motorem a planuje kupic sobie Full Crossa. Bylo by to jakies 125 2T.Jako ze to ja mam mu to wybrac to nieco sie martwie czy sobie nie zrobi krzywdy w ciagu 5min.I tak wymyslilem zeby przynajmniej na sam poczatek troszeczke wykastrowac moto.Teraz jak?Tak na szybkiego wymyslilem tak:
-zwezka w wydech
-zwezka pomiedzy gaznikiem a cyl.
-zaciecie zaworu wydechowego w poz.zamknietej
-mniejsze dysze i odpowiedna regulacja gaznika
-czy cos co mi sie nie wydaje super dobrym pomyslem ale napewno bylo by skteczne umieszczenie czegos pomiedzy przepustnica a nakretka gaznika

Nie mowie zeby zastosowac wszystko z listy ale wybrac jakas pozycje.Jak myslicie czy ma to sens i czy nie bedzie to zbyt szkodliwe dla silnika.Wiekszosc 50,80,125 itp 2t byla fabrycznie blokowana w podobne sposoby wiec z tad ten pomysl.
GSXRPOWER
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
Lokalizacja: Brooklyn NY


Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 09:14

hmm jak dla mnie bez sensu kupowac i blokowac. jak np 125 mu za mała niech kupi sobie 85 na duzych kołach. bedzie praktycznie tej samej wielkosci, a bedzie nieco słabsza co nie znaczy ze za słaba. co do szkodliwosci to własnie bedzie szkodliwe. są to silniki wyczynowe. co innego blokowac przepływ w wolnoobrotowym 2T a co innego w takiej kosiarce :D jedyne co mozna by to wsadzenie mniejszej dyszy plus regulacja i jakas podkładka pod przepustnice. tylko ze tez to jest 2T i jak mu nie odkręcisz to nie bedzie jechał ;/ dlatego moim zdaniem lepiej kupic mniejsza pojemnosc albo np hard enduraka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 20/4/2011, 13:06

a skad wiesz ze sie zabije odrazu
ja kupilem moja sete jako 1 moto i na poczatku powoli sie oswajalem jakis czas i bylo ok
jak ma olej w glowie to nic mi nie bedzie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez N3xT » 20/4/2011, 14:21

Nom jak mu nie odkrecisz manety , nie bedzie ciagnol , nie bedzie ciagnol - bedzie sie zalewal :/

3 razy wiecej czasu stracisz PRZY NIM niz na NIM :P
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż

Postprzez barek253 » 20/4/2011, 15:18

nie wiem czemu piszecie ze sie bedzie zalewal
jak zaczynalem ani razu mi sie nie zalal a pyrkalem
teraz czasami jak mam kawalek prostej po asfalcie to pyrkam na pol gazu i tez mu nic nie jest
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 16:34

jezeli dobrze jest ustawiona mieszanka to nie tyle co bedzie zalewał ale bedzie dostawał zawsze za duzo mieszanki. na pewno zauwazyłes ze jak pyrkasz wolno to po odkręceniu gazu nie zbiera sie w normalnym tempie tylko przymula go nieco i dymi wiecej to jest włąsnie przylewanie. to niszczy swiece np
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GSXRPOWER » 21/4/2011, 01:33

No to to niestety fakt ze morze mulic i nie bedzie chcial wchodzic na obroty tak jak powinien.Ale co myslicie ze da rade ogarnac na samym poczatku 40km pod tylkiem?Ja jak zaczynalem to chyba jak kazdy jakis romet itp.Dalej byl 1szy japonczyk suzuki rg 80 i taka przesiadka z rometa/wsk czy innego wynalazku na 12 konnego japonca to byl szok hehe.Poprostu nie wyobrazam sobie nauki jazdy na czyms co ma naprawde mocnego kopa.
GSXRPOWER
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
Lokalizacja: Brooklyn NY

Postprzez QuaCore » 21/4/2011, 06:37

Niech kolega pojezdzi na made in china 250 zeby nie był laikiem i dopiero niech wsiada na full cross :) bo zmniejszanie mocy w tych motorkach nie ma sensu
Avatar użytkownika
QuaCore
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 20/3/2011, 14:23
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez michol » 21/4/2011, 08:10

ja ze skuterka [Aprillia Sr 50], ktory ma max 5 KM, przesiadlem sie na kx 125 45KM i zyje. A mam 16 lat 175cm wzrostu.
Kx 125
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez barek253 » 21/4/2011, 08:43

jak bedzie z glowa na poczatku jezdzil to spokojnie da rade
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 09:58

to juz zalezy od niego. kumpel na 1 moto kupił sobie 125 w 2T i jakos jeździ do dzis :D kwestia obycia ze sprzętem. no ale są ludzie którzy na takim czyms potrafia sie zabic. wiec nie mozemy doradzic zeby kupił i sie nie martwił... niech sam oceni czy da rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26016
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr