Zablokowanie 125 2T
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zablokowanie 125 2T
Witam jakis czas temu ustalalismy jaki sprzet mam sobie wybrac i tutaj zadnych dodatowych pytan nie mam.Problem dotyczny natomiast mojego kolegi. W przeciwienstwie do mnie nigdy w zyciu nie jechal zadnym motorem a planuje kupic sobie Full Crossa. Bylo by to jakies 125 2T.Jako ze to ja mam mu to wybrac to nieco sie martwie czy sobie nie zrobi krzywdy w ciagu 5min.I tak wymyslilem zeby przynajmniej na sam poczatek troszeczke wykastrowac moto.Teraz jak?Tak na szybkiego wymyslilem tak:
-zwezka w wydech
-zwezka pomiedzy gaznikiem a cyl.
-zaciecie zaworu wydechowego w poz.zamknietej
-mniejsze dysze i odpowiedna regulacja gaznika
-czy cos co mi sie nie wydaje super dobrym pomyslem ale napewno bylo by skteczne umieszczenie czegos pomiedzy przepustnica a nakretka gaznika
Nie mowie zeby zastosowac wszystko z listy ale wybrac jakas pozycje.Jak myslicie czy ma to sens i czy nie bedzie to zbyt szkodliwe dla silnika.Wiekszosc 50,80,125 itp 2t byla fabrycznie blokowana w podobne sposoby wiec z tad ten pomysl.
-zwezka w wydech
-zwezka pomiedzy gaznikiem a cyl.
-zaciecie zaworu wydechowego w poz.zamknietej
-mniejsze dysze i odpowiedna regulacja gaznika
-czy cos co mi sie nie wydaje super dobrym pomyslem ale napewno bylo by skteczne umieszczenie czegos pomiedzy przepustnica a nakretka gaznika
Nie mowie zeby zastosowac wszystko z listy ale wybrac jakas pozycje.Jak myslicie czy ma to sens i czy nie bedzie to zbyt szkodliwe dla silnika.Wiekszosc 50,80,125 itp 2t byla fabrycznie blokowana w podobne sposoby wiec z tad ten pomysl.
- GSXRPOWER
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
- Lokalizacja: Brooklyn NY
hmm jak dla mnie bez sensu kupowac i blokowac. jak np 125 mu za mała niech kupi sobie 85 na duzych kołach. bedzie praktycznie tej samej wielkosci, a bedzie nieco słabsza co nie znaczy ze za słaba. co do szkodliwosci to własnie bedzie szkodliwe. są to silniki wyczynowe. co innego blokowac przepływ w wolnoobrotowym 2T a co innego w takiej kosiarce jedyne co mozna by to wsadzenie mniejszej dyszy plus regulacja i jakas podkładka pod przepustnice. tylko ze tez to jest 2T i jak mu nie odkręcisz to nie bedzie jechał ;/ dlatego moim zdaniem lepiej kupic mniejsza pojemnosc albo np hard enduraka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jezeli dobrze jest ustawiona mieszanka to nie tyle co bedzie zalewał ale bedzie dostawał zawsze za duzo mieszanki. na pewno zauwazyłes ze jak pyrkasz wolno to po odkręceniu gazu nie zbiera sie w normalnym tempie tylko przymula go nieco i dymi wiecej to jest włąsnie przylewanie. to niszczy swiece np
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No to to niestety fakt ze morze mulic i nie bedzie chcial wchodzic na obroty tak jak powinien.Ale co myslicie ze da rade ogarnac na samym poczatku 40km pod tylkiem?Ja jak zaczynalem to chyba jak kazdy jakis romet itp.Dalej byl 1szy japonczyk suzuki rg 80 i taka przesiadka z rometa/wsk czy innego wynalazku na 12 konnego japonca to byl szok hehe.Poprostu nie wyobrazam sobie nauki jazdy na czyms co ma naprawde mocnego kopa.
- GSXRPOWER
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
- Lokalizacja: Brooklyn NY
to juz zalezy od niego. kumpel na 1 moto kupił sobie 125 w 2T i jakos jeździ do dzis kwestia obycia ze sprzętem. no ale są ludzie którzy na takim czyms potrafia sie zabic. wiec nie mozemy doradzic zeby kupił i sie nie martwił... niech sam oceni czy da rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości