CBR 125 czy NSR 125
Posty: 18
• Strona 1 z 1
CBR 125 czy NSR 125
NSR 125 czy CBR 125
Ostatnio edytowano 20/4/2011, 20:23 przez NuqZ, łącznie edytowano 2 razy
-
NuqZ - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49
Ja jeździłem tym i tym motorkiem i bardzo są fajne. Ja osobiście wybrałem Ymahe, jeżdżę nią już trochę i nie sprawiła mi żadnych problemów.
Oczywiście to jest rzecz gustu który motorek wybierzesz bo ich osiągi są bardzo zbliżone do siebie.
A co do tuningowania to nie wiem bo się tym nie orientuję jak kupię sobie większy motor to wtedy będę go stawiał na jedno koło a ten ma za małą mac do tego:)
Oczywiście to jest rzecz gustu który motorek wybierzesz bo ich osiągi są bardzo zbliżone do siebie.
A co do tuningowania to nie wiem bo się tym nie orientuję jak kupię sobie większy motor to wtedy będę go stawiał na jedno koło a ten ma za małą mac do tego:)
- Ravo
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
- Lokalizacja: Siedlce
tak żeby sensownie jeździc na kole musiał byś duuzo kasy w motor wsadzić. geometria troche nie pozwala latać na kole i jest ciezko. do tego lepiej kupic jakiegos enduraka. ale zawsze mozna zwiekszyc moc żeby to jednak poprawić. mozna np splanować nieco głowice, wsadzic wieksze dysze, dac dobra swiece i dobrać odpowiednie przełozenia. z kolei jak cie stać mozesz wsadzic sportowy cylinder, wydech, moze znalazł by sie moduł zapłonowy tuningowy, wiekszy gaźnik, odchudzenie motocykla itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio, mylisz siÄ™ nieco
http://www.youtube.com/watch?v=6R-P5x-Al7o
TZR jedynie ze zmienionymi przełożeniami
Ale, ale! Chłopak z filmiku ma mocny skill, a sądząc po autorze nie ma go w ogóle, wiec za wuja nie postawi TZRki ani też RSki na koło...
Z resztą, nawet jak włożysz w tą TZRkę kilka tysięcy to i tak nie będzie od tak stawać na koło... Do wszystkiego trzeba dojść treningiem, czyli nie ma sensu wkładania w TZRkę grubej kasy tylko po to żeby sama jeździła na kole, bo to niemożliwe
Dziękuję

http://www.youtube.com/watch?v=6R-P5x-Al7o
TZR jedynie ze zmienionymi przełożeniami

Ale, ale! Chłopak z filmiku ma mocny skill, a sądząc po autorze nie ma go w ogóle, wiec za wuja nie postawi TZRki ani też RSki na koło...
Z resztą, nawet jak włożysz w tą TZRkę kilka tysięcy to i tak nie będzie od tak stawać na koło... Do wszystkiego trzeba dojść treningiem, czyli nie ma sensu wkładania w TZRkę grubej kasy tylko po to żeby sama jeździła na kole, bo to niemożliwe

Dziękuję

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
no tak juz nie chciałem dopisywac że to głownie zalezy od umiejetnosci. jak widac chłopak z filmiku i na romecie ogarze by na kole latał... ale mimo wszystko z początku zrywny motocykl jest łatwiejszy do nauki ( lecz tez nie moze byc za mocny ) przynajmniej tak jest w moim przypadku 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Będziesz Cwiczył to coś zrobisz:) Tylko nie licz na super osiągi przy tych przełożeniach, bo będzie gdzieś 65-70km/h, ale za to fajny start jak na 50cc:)
Dobrze, że przynajmniej myślisz o tym co byś chciał, bo ja myślałem, że wystarczy i latanie po lesie i polnych, ot rok mija i kombinuje tutaj zarobić na fulla:D
A czy rs czy tzr to już tylko praktycznie zależy od tego co Ci się podoba, kolega tak sobie ćwiczy na sendzie i chwali sobie. także zastanów się jeszcze nad supermoto, masz dość spore tylne zawieszenie i możesz pokombinować co Ci będzie lepiej - wyżej/niżej.
Dobrze, że przynajmniej myślisz o tym co byś chciał, bo ja myślałem, że wystarczy i latanie po lesie i polnych, ot rok mija i kombinuje tutaj zarobić na fulla:D
A czy rs czy tzr to już tylko praktycznie zależy od tego co Ci się podoba, kolega tak sobie ćwiczy na sendzie i chwali sobie. także zastanów się jeszcze nad supermoto, masz dość spore tylne zawieszenie i możesz pokombinować co Ci będzie lepiej - wyżej/niżej.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
to było porównywane 100 razy. tu nawet nie ma czego porównywac cbr to mały oszczędny 4T. nsr to dosyc mocny 2T. 4T mniej pali rzadziej zagladasz do serwisu. 2T wiecej pali wymaga czestych (stosunkowo) wymian tłoków korb itp.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- Matrix_PSB
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/8/2010, 11:17
-
NuqZ - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49
hmm ciezko powiedziec. to jest chinczyk... na pewno plusem jest cena zakupu, cena częsci, małe spalanie. wada jakosc wykonania, cena odsprzedazy, sypliwość sprzetu. ogólnie nie spotkałem sie jeszcze z tym modelem ale zapewne jest taki jak i reszta. dobry z początku a potem róznie bywa. sam musisz juz zdecydowac. wg mnie lepiej jest kupic japonie. no chyba ze na prawde duzo nie jeździsz i nie kręci cie ekstremalna jazda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
O tym Zippie chyba dobre opinie krążą (ogólnie o tych co wyszły w '11), ale chyba nikt rozsądny nie pcha się w nie sprawdzone motocykle
Bo moze byc tak, z ejest to kolejny China Shit, a moze tez być cos takiego jak Hyosung, że jakością nie odbiega wiele od markowych, a cena jest kusząca
Ale za rok, dwa juz pewnie bedzie wszystko wiadomo
Co do CBR vs. NSR. Jak masz kase to sie nie zastanawiaj tylko bierz NSR. Zrywniejsza, nieco ładniejsza, szybsza z tym że więcej pali i ma lipny dźwięk... Jak dla mnie to dźwięk dwusuwa pasuje jedynie do Enduro/Crossów
Ale co kto lubi...
I jeszcze że tak zapytam
Masz PJ A1, czy będziesz kozak JP, który gardzi Policją?



Co do CBR vs. NSR. Jak masz kase to sie nie zastanawiaj tylko bierz NSR. Zrywniejsza, nieco ładniejsza, szybsza z tym że więcej pali i ma lipny dźwięk... Jak dla mnie to dźwięk dwusuwa pasuje jedynie do Enduro/Crossów

I jeszcze że tak zapytam

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
taki sam zipp jest w sklepie u mnie w miescie, i to wyglada tak sobie raz widzialem jak koles tym jechal(jazda probna) to moja senda lepiej przyspiesza tyle ze tamto pewno zablokowane, ale to gabarytami bardzo przypomina cbr 125 czyli jak rowerek:)
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
Hyosung to Korea
Jak dla mnie jakością sie nie różni od markowych, ale znajdą sie i tacy hejterzy którzy powiedzą że to chińskie badziewie i nie warto
Co poradzisz
Jak nie masz A1 to nawet sie nie pchaj w 125... Wiecej kłopotów niż pożytku



Jak nie masz A1 to nawet sie nie pchaj w 125... Wiecej kłopotów niż pożytku
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości