Zobacz wÄ…tek - CBR 125 czy NSR 125
NAS Analytics TAG

CBR 125 czy NSR 125

i inne małe pojemności
_________

Co byscie wybrali

Yamaha TZR 50
11
58%
Aprilia RS 50
8
42%
 
Liczba głosów : 19

CBR 125 czy NSR 125

Postprzez NuqZ » 18/4/2011, 21:53

NSR 125 czy CBR 125
Ostatnio edytowano 20/4/2011, 20:23 przez NuqZ, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49


Postprzez Ravo » 19/4/2011, 14:01

Ja jeździłem tym i tym motorkiem i bardzo są fajne. Ja osobiście wybrałem Ymahe, jeżdżę nią już trochę i nie sprawiła mi żadnych problemów.
Oczywiście to jest rzecz gustu który motorek wybierzesz bo ich osiągi są bardzo zbliżone do siebie.
A co do tuningowania to nie wiem bo się tym nie orientuję jak kupię sobie większy motor to wtedy będę go stawiał na jedno koło a ten ma za małą mac do tego:)
Ravo
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 8/1/2011, 08:59
Lokalizacja: Siedlce


Postprzez henio12323 » 19/4/2011, 14:22

tak żeby sensownie jeździc na kole musiał byś duuzo kasy w motor wsadzić. geometria troche nie pozwala latać na kole i jest ciezko. do tego lepiej kupic jakiegos enduraka. ale zawsze mozna zwiekszyc moc żeby to jednak poprawić. mozna np splanować nieco głowice, wsadzic wieksze dysze, dac dobra swiece i dobrać odpowiednie przełozenia. z kolei jak cie stać mozesz wsadzic sportowy cylinder, wydech, moze znalazł by sie moduł zapłonowy tuningowy, wiekszy gaźnik, odchudzenie motocykla itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez NuqZ » 19/4/2011, 17:13

henio12323 mi potrzebny taki motorek zeby jezdzic po asfalcie, a enduro to jakie bys polecil tylko 50.
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez Arturo925 » 19/4/2011, 18:29

henio, mylisz siÄ™ nieco ;)

http://www.youtube.com/watch?v=6R-P5x-Al7o

TZR jedynie ze zmienionymi przełożeniami :)


Ale, ale! Chłopak z filmiku ma mocny skill, a sądząc po autorze nie ma go w ogóle, wiec za wuja nie postawi TZRki ani też RSki na koło...

Z resztą, nawet jak włożysz w tą TZRkę kilka tysięcy to i tak nie będzie od tak stawać na koło... Do wszystkiego trzeba dojść treningiem, czyli nie ma sensu wkładania w TZRkę grubej kasy tylko po to żeby sama jeździła na kole, bo to niemożliwe ;)

Dziękuję :lol:
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 09:40

no tak juz nie chciałem dopisywac że to głownie zalezy od umiejetnosci. jak widac chłopak z filmiku i na romecie ogarze by na kole latał... ale mimo wszystko z początku zrywny motocykl jest łatwiejszy do nauki ( lecz tez nie moze byc za mocny ) przynajmniej tak jest w moim przypadku :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 20/4/2011, 15:34

Będziesz Cwiczył to coś zrobisz:) Tylko nie licz na super osiągi przy tych przełożeniach, bo będzie gdzieś 65-70km/h, ale za to fajny start jak na 50cc:)
Dobrze, że przynajmniej myślisz o tym co byś chciał, bo ja myślałem, że wystarczy i latanie po lesie i polnych, ot rok mija i kombinuje tutaj zarobić na fulla:D
A czy rs czy tzr to już tylko praktycznie zależy od tego co Ci się podoba, kolega tak sobie ćwiczy na sendzie i chwali sobie. także zastanów się jeszcze nad supermoto, masz dość spore tylne zawieszenie i możesz pokombinować co Ci będzie lepiej - wyżej/niżej.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez NuqZ » 20/4/2011, 20:14

a co wybralibyscie ze 125
cbr 125 czy nsr 125
i dlaczego ?
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 20:23

to było porównywane 100 razy. tu nawet nie ma czego porównywac cbr to mały oszczędny 4T. nsr to dosyc mocny 2T. 4T mniej pali rzadziej zagladasz do serwisu. 2T wiecej pali wymaga czestych (stosunkowo) wymian tłoków korb itp.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Matrix_PSB » 21/4/2011, 09:12

Przecież CBR wygląda jak rower...
Matrix_PSB
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/8/2010, 11:17

Postprzez NuqZ » 21/4/2011, 17:12

Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 17:19

hmm ciezko powiedziec. to jest chinczyk... na pewno plusem jest cena zakupu, cena częsci, małe spalanie. wada jakosc wykonania, cena odsprzedazy, sypliwość sprzetu. ogólnie nie spotkałem sie jeszcze z tym modelem ale zapewne jest taki jak i reszta. dobry z początku a potem róznie bywa. sam musisz juz zdecydowac. wg mnie lepiej jest kupic japonie. no chyba ze na prawde duzo nie jeździsz i nie kręci cie ekstremalna jazda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Arturo925 » 21/4/2011, 23:06

O tym Zippie chyba dobre opinie krążą (ogólnie o tych co wyszły w '11), ale chyba nikt rozsądny nie pcha się w nie sprawdzone motocykle :P Bo moze byc tak, z ejest to kolejny China Shit, a moze tez być cos takiego jak Hyosung, że jakością nie odbiega wiele od markowych, a cena jest kusząca ;) Ale za rok, dwa juz pewnie bedzie wszystko wiadomo :)

Co do CBR vs. NSR. Jak masz kase to sie nie zastanawiaj tylko bierz NSR. Zrywniejsza, nieco ładniejsza, szybsza z tym że więcej pali i ma lipny dźwięk... Jak dla mnie to dźwięk dwusuwa pasuje jedynie do Enduro/Crossów :) Ale co kto lubi...

I jeszcze że tak zapytam :P Masz PJ A1, czy będziesz kozak JP, który gardzi Policją?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez NuqZ » 22/4/2011, 08:51

Oczywiscie JP :P
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez NuqZ » 22/4/2011, 08:53

Czyli Zipp to badziewie
Avatar użytkownika
NuqZ
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/4/2011, 21:49

Postprzez magik2208 » 22/4/2011, 09:09

No ja sadze ze marka zipp ma juz ustalona opinie, nie zmieni jej motocykl 125 za 5tys zl...
Co do hyosunga to nie korea?;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez zarkanis96 » 22/4/2011, 11:27

taki sam zipp jest w sklepie u mnie w miescie, i to wyglada tak sobie raz widzialem jak koles tym jechal(jazda probna) to moja senda lepiej przyspiesza tyle ze tamto pewno zablokowane, ale to gabarytami bardzo przypomina cbr 125 czyli jak rowerek:)
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez Arturo925 » 22/4/2011, 17:37

Hyosung to Korea :) Jak dla mnie jakością sie nie różni od markowych, ale znajdą sie i tacy hejterzy którzy powiedzą że to chińskie badziewie i nie warto :P Co poradzisz ;)

Jak nie masz A1 to nawet sie nie pchaj w 125... Wiecej kłopotów niż pożytku
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê