Zobacz wątek - nie pali/brak mocy varadero 125
NAS Analytics TAG

nie pali/brak mocy varadero 125

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

nie pali/brak mocy varadero 125

Postprzez maciu666 » 14/4/2011, 21:33

Witam,
a więc zatankowałem shela v-power racing(bodajże) przejechałem 2-3 kilometry po mieście i wyjechałem w trase docisnołem manetke no końca i tak osbie jechałem 120km/h przez 3-4 kilometry nagle moto dostał muła wcisnołem sprzęgło i po chwili puścięłm moto jechł juz tylko do 100km/h przejechałem tak 10 km dojechałem do domu stanołem przed bramą zgasł, odpaliłem z użyciem gazu i jak jechał to tak dziwnie pierdział (w dolnym zakresie obrotów) postawiłem bo myślałęm że się zagrzał po około godzinie prubuje odpalić i nic odpalił po kilku próbach na popych ale nie miał mocy,wyczyściłęm gaźniki,paliwo dopływa iskra jest na 4 świecach sprawdzałem.Dzisiaj moto dopalił tez na popych po kilku prubach nie miał mocy pierdział dziwnie... a teraz to tylko kręci do 1,500 tys obrotów (max 14tys) motocykl to honda varadero 125 na gaźniku 2 cylindry 4t.Z góry dziękuje za pomoc.
maciu666
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/4/2011, 12:20


Postprzez pkera » 14/4/2011, 21:39

wiesz nie wiem czy to to ale kumpel mial cos podobnego tylko ze jemu tłok poszedl;/
pkera
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14/4/2011, 21:18
Lokalizacja: Lezajsk

Postprzez alphamale » 14/4/2011, 22:06

tankuj paliwo jakie producent zaleca, u mnie jak zalałem 98 to zamulał, oktany nie dają ci mocy, a na pojemności 125 v- power to jakaś herezja wręcz
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez maciu666 » 14/4/2011, 22:27

Co racja to racja może być,jutro polece z kanisterkiem na stacje zleje z gaźników i zbiornika i będe pisał dalej co i jak .
maciu666
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/4/2011, 12:20

Postprzez henio12323 » 14/4/2011, 22:58

na pewno wina paliwa to nie jest. na 95 nie bedzie inaczej, tez bym predzej obstawiał na konczące sie tłoczki. szybciej sie dowiesz oddajac moto do serwisu na zmierzenie kompresji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez alphamale » 15/4/2011, 11:32

zlej to paliwo i zalej 95 i potem się baw w sprawdzanie kompresji, 125 na tylu oktanach musi mulić !
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez henio12323 » 15/4/2011, 14:50

haha niby czemu ? wiesz w ogóle co oznacza liczna oktanowa ? wg twojej teorii to 50ccm w ogóle nie powinna odpalic... a mimo to jakoś jeździłem chociazby DT 50 na 105 oktanowym paliwie. 98 oktanów nic nie ma do mulenia. wręcz odwrotnie jest mniejsza mozliwosc spalania stukowego, co prawda w wielu motocyklach lanie 98 nic nie da ponieważ nie są w stanie wykrzesać dodatkowej mocy z lepszego paliwa, to na pewno nie jest to powód dla którego motocykl miałby odmówić dalszej jazdy. ja stawiam na przeciągniecie na wysokich obrotach i stało sie jak stało. 120 km/h przez kilka km dla takiego motocykla jest troche nie na ręke. i tez nie wiadomo w jakim stanie są tłoki zawory itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maciu666 » 20/4/2011, 19:01

Witam,
Dziś wykręciłem świece wypaliłem je na kuchence przestudziłem wkręciłęm do moto tu zdwiwienie odpalił z lekkim użyciem gazu,lecz po puszczeniu gazu gasł.Jechał ale przyspieszając zanim wszedł na średnie obroty to strasznie mulił.Paliwo jest dalej to samo,wyjechałem zrobięłm z 3 km (tak około 90km/h,wruciłem do domu puścięłm manetkę i zgasł.Odpaliłem ale kręcił tylko do 1,5 tys.Jeszcze takie ptanie jak by się okazało że kompresja jest za mała to wystarczy sama wymiana pierścieni choćby na kilka tys km? :?: :?:
maciu666
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/4/2011, 12:20

Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 19:55

hmm jak gasnie i strzela to moze byc wina świecy. sama wymiana pierscieni na pewno da.ale czy na kilka tys km ciezko powiedziec. wg mnie nie opłaca sie bawic. po 1 uszczelki troche kosztuja. same pierscienie tez nie są tanie. plus robocizna. policz to X 2 jak bedziesz chciał cos później porządnie wyremontowac. dodatkowo jazda na zbyt zuzytych tłokach duzo bardziej wyciera cylinder i robi sie z niego jajo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Przemo_rene » 21/4/2011, 09:02

halo Panowie! To jest 4T i żeby tam pierścienie poszły to trzeba albo zakatować moto bez oleju na zimnym albo ja nie wiem.... skoro jechałeś szybko i nagle to się stało ja bym obstawiał, że coś się rozłączyło lub stopiło w ukłądzie podciśnień, gaźnika lub świec.

Sprawdzaj po kolei:
- czy kazdy wężyk co idzie do różnych portów podciśnienia jest podłaczony jak nalezy, czy nic nie lezy luzem lub nie patrzy na CIebie jakiś otwór nie zaślepiony po "czymś".
-sprawdź jak wyglądają kable od świec. Wręć 2 inne świece ale używane sprawne tego samego typu by porównać pracę
-zmierz kompresję - 40zł maks.
-Jak wygląda FILTR PALIWA? Może zassał jakiś syf z baku i tak mu już zostało, że nie puszcza dalej paliwa i stąd gaśnie.
- na koniec jak nie znajdziesz winowajcy to teraz synchronizacja gaźników i ich sklad mieszanki bo po czyszczeniu trzeba to zrobić ZAWSZE
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez maciu666 » 23/4/2011, 23:25

Sprawdziłem wszystkie wężyki są na miejscu,wszystkie wężyki nie są zapchane.Wyregulowałem zawory zapalił od strzała ładnie się wkręcał na obroty lecz po chwili znowu to samo kręci tylko do 1,500 tys. bez względu czy gaz na max czy w połowie (jak puszcze manetke to gaśnie)-i tak jest cały czas jak jest zimny albo mu paliwo napłynie(najwidoczniej któraś z tych żeczy) to wszystko ok ale po chwili Qpa...Proszę o pomoc :)
maciu666
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/4/2011, 12:20

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 09:16

heh moze xle dokrecasz srubki od regulacji zaworów i po chwili ci sie rozkręcaja ? ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zxer » 24/4/2011, 09:17

nie rozumiem ..piszesz ze iskra jest na 4 swiecach jak to jest silnik dwu cylindryczny. Jakie zawory wyregulowales...luzy zaworowe ?? Wymieniles to paliwo....moze nalales mu jakies oranzady. Regulowales gazniki po czyszczeniu ? na moje to cos z gaznikiem
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 24/4/2011, 09:40

po pierwsze to wlej innego paliwa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez maciu666 » 24/4/2011, 14:30

Moto działa dobrze jak odłacze wężyk który iedzie od pokrywy zaworów do airboxa tyle że jak go odłacze to z niego leci dym .Jak podłace go to po chwili to samo...
EDIT:
Moto dymi mocno przy dodaniu gazu na biało/szaro
I strzela z wydechu na wolnych obrotach.
EDIT2:
Jak pod pokrywą zaworów wydziela się dym co to oznacza ?
maciu666
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/4/2011, 12:20

Postprzez zxer » 24/4/2011, 17:05

Jak dymi na bialo to znaczy ze masz olej w komorze spalania. Przyczyn moze byc kilka...od uzytego pierscienia, cylindra, uszkodzona uszczelka, za duo oleju w systemie itd. Chyba bediesz musial odwiedic serwis.

A moze mu "v-pauer dizel" wlales ? xD
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez alphamale » 25/4/2011, 11:12

większość osób myśli że dymienie na niebiesko to olej co jest przeważnie błędem co trzeba zaznaczyć
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 11:34

na niebiesko jak dymi to znak że tłoki sie konczą :D jak na biało to olej. jak na czarno - regulacja gaźnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RUTRA.RD » 25/4/2011, 13:14

heniek twierdzisz ze moj byly bandit jak puscil czarna chmurkę na czerwonym byl zle wyregulowany :twisted:
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 13:39

haha noo nie mówie o kręceniu tylko przy normalnej jeździe :D bo i mój kat z dolu przy odkręceniu manety do konca buchnie troche :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr