Zobacz wątek - Yamaha yz Opinie porady

Yamaha yz Opinie porady

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha yz Opinie porady

Postprzez oneal » 14/4/2011, 20:21

Przeglądając forum zobaczyłem temat pod tytułem honda cr opinie i porady widze że temat sie dobrze rozwija i każdy sie chętnie wypowiada więc che założyć temat o yz
Wypowiadajcie sie oceniajcie doradzajcie :D
oneal
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/4/2011, 12:52
Lokalizacja: stronie śląskie


Postprzez piceer » 15/4/2011, 10:11

No właśnie, ja posiadam yz250f z 2007 roku wersja na USA biała, już nie wiem ile czasu szukam osłony na kolektor/kolanko od wydechu, takiej auluminiowej, bo już 2 pary spodni przepaliłem :p w serwisie kosztuje 180 zł :P
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez piceer » 15/4/2011, 10:30

A właśnie tydzień temu dałem maszynkę do mechanika żeby mi uszczelnił lagi, naprawił/wymienił główkę ramy bo kiera sztywno chodziła, zamontował podwyżkę do kiery, powiedział mi że przy napędzie zaraz zęby polecą więc napęd, minęło już 8 mh to stwierdziłem żeby od razu olej też wymienił (sprawdzi zawory) no i jeszcze ogólnie powiedziałem żeby go podniósł do góry bo mam 198 wzrostu. Jak myślicie ile mnie to wyjdzie ?
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez henio12323 » 15/4/2011, 10:40

pytaj w serwisie :) jeden serwis policzy ci tyle a inny moze połowe tego wziać. było przed zleceniem roboty mniej wiecej o koszta wypytac. ja zawsze mam u siebie w serwisie mniej wiecej okreslone to tyle to tyle. ale lagi z 200 zł głowki ramy ci raczej nie wymienia ale łozyska mogą pewnie ze 150 zł (zalezy jakie łozyska) naped zalezy jaki moze byc 200 zł moze byc 600 zł olej tez ze 100 zł plus z 50 zł robocizna za podwyzszenie ustawianie itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 15/4/2011, 10:42

ja myślę że koło 1000 pln się zakręci i na to jestem przygotowany, miał mi gość zadzwonić o kosztach jak już będzie miał wszystkie części, jutro do niego po prostu pojadę i zobaczę jak sprawa stoi, bo to kumpel :)
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez henio12323 » 15/4/2011, 10:50

i nie zeby cos :D ale równie dobrze mógłbys 3/4 tej kasy przyoszczędzic... zawieszenie sam dał bys rade zregenerowac. regulacje itp tez trudne nie są :P łozysko głowki ramy tez jest do zrobienia samemu :D jedynie co bys musiał kupic uszczelniacze olej do zawiehy i olej do silnika (200 zł max za to) plus naped
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 15/4/2011, 11:12

tak wiem o tym, tylko henio ja nie mam na to czasu, co innego jak bym nie pracował miał kasę to i odpowiednie narzędzia to pewnie, ale ja pracuje do 18 i studiuje zaocznie to wiesz generalnie wolny jeden weekend w miesiacu żeby chociaż pojeździć :/
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez Fanchopper » 15/4/2011, 20:03

a czy opłacało by się ściągnąć np taką yz ze usa bo jak patrzyłem to średni są o 3-4 lata młodsze nisz w Polsce za tą samą cene
Fanchopper
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 6/4/2010, 21:11

Postprzez henio12323 » 15/4/2011, 20:45

jezeli masz dojscia to tak. kupisz taniej na pewno, ale dolicz do tego transport i cło. dodatkowo kupujesz nieco kota w worku. wiec na jedno sie opłaca bo zapewne tak czy siak nieco taniej da sie wyrwac. jak juz zza granicy popatrz np na motocykle z Anglii. teraz ceny tez nie rozpieszczają;/ ale czasem mozna wyrwac moto po sporym tuningu. sam kupiłem za smieszne w sumie pieniadze moto który wszystko co mozliwe miał zmienione. i nie straciłem na nim
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fanchopper » 15/4/2011, 20:58

wiesz co oglądałem na ebayu yz 125 i za 4200 plus oczywiście transport yamaha z 2004-nawet 2006 r mogłem znaleść
Fanchopper
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 6/4/2010, 21:11

Postprzez piceer » 15/4/2011, 21:56

stary to są maszyny gdzie najważniejszy jest stan techniczny, i tak jak Ci Henio mówi że będzie to kot w worku, a to trzeba spojrzeć na moto, przejechać się posłuchać jak chodzi najlepiej z kimś kto się zna..
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez zbyho222 » 16/4/2011, 05:32

Hmm to Moja Opinia yz czy yzf sa to bardzo dobre maszyny nie zaleznie od rocznika miałem okazje latac na starej 125 z 95 roku i na nowej z 2008 na 4t tez mi sie zdarzyło tak zwanie karnąc i super maszyny
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr