Kawasaki Klx 250 czy klr250 czy może suzuki dr 350
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kawasaki Klx 250 czy klr250 czy może suzuki dr 350
Witam
Zastanawiam się nad trzema motocyklami jak w temacie, i mam pytanie jak z jest z częściami do tych motocykli czy są w miarę łatwo dostępne ?
Znalazłem sobie aukcję, z klx-em cena jest atrakcyjna i mam pytanie czy ktoś z forum sprawdzał może ten sprzęcik ?
Przy okazji był bym wdzięczny za podsyłanie linków z jakimiś sklepami internetowymi sprzedającymi części do tych modeli.
http://otomoto.pl/kawasaki-klx-250-M2534854.html
^^^Link z klx-em^^^
Zastanawiam się nad trzema motocyklami jak w temacie, i mam pytanie jak z jest z częściami do tych motocykli czy są w miarę łatwo dostępne ?
Znalazłem sobie aukcję, z klx-em cena jest atrakcyjna i mam pytanie czy ktoś z forum sprawdzał może ten sprzęcik ?
Przy okazji był bym wdzięczny za podsyłanie linków z jakimiś sklepami internetowymi sprzedającymi części do tych modeli.
http://otomoto.pl/kawasaki-klx-250-M2534854.html
^^^Link z klx-em^^^
- SilentsCorer
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
- Lokalizacja: Katowice
drdrdrdrdr
dr 350
to dobry i trwały motocykl. w terenie sobie radzi. seryjne zawieszenie moze czasem nie nadażać za reszta (tylko ekstremalna jazda enduro). poczekaj a zobaczysz jak Cie sponiewiera;). części są dostępne... każdy sklep motocyklowy zasypie Cie asortymentem.
z kawą nie musi być już tak różowo(wypadało by powiedzieć zielono xD)
stawiam na dr.
to dobry i trwały motocykl. w terenie sobie radzi. seryjne zawieszenie moze czasem nie nadażać za reszta (tylko ekstremalna jazda enduro). poczekaj a zobaczysz jak Cie sponiewiera;). części są dostępne... każdy sklep motocyklowy zasypie Cie asortymentem.
z kawą nie musi być już tak różowo(wypadało by powiedzieć zielono xD)
stawiam na dr.
Motocykle to nie styl zycia, to stan umyslu...
- motomc
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 6/11/2009, 16:15
ta tylko kupic w polsce dr350 w dobrej cenie bez zatartego wałka rozrządu i krzywek to chyba jakiś cud. chcesz to kupuj dr-e tylko zwracaj szczegolną uwaga na to jak motocykl był serisowany, a jeśli odpalisz i bedzie słychac tarcie lub cykanie to odpuść tego sprzęta, bo albo ma aktualnie zatarty wałek, ale był juz wczesniej zatarty i probowano go reanimować co jest zabiegiem pomagającym lecz nie na długo, a kupic do tego głowice w ładnym stanie to też cud. Jeśli chodzi o serie suzuki dr, to w 100% moge polecić Ci tylko wersje 650 SE, tam jest dobracowane wszystko a w szczególności silnik który po około 12 latach produkcji i zmian stał sie wreszcie niezniszczalny... Balansery na kołach zębatych, smarowanie głowicy poprzez kanały olejowe a nie miedzianą rurkę którą w poprzednich wersjach przecinał wyciągnięty łancuszek rozrządu co prowadziło do zatarcia głowicy, a wtedy regeneracja lub kupno nowego zestawu który przekraczał wartość połowy motocykla. zapraszam na suzukidr.pl/forum/ chyba największe kompedium wiedzy na temat wszystkich DR w polsce.
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
ja też polecił bym dr 350. kupiłem ostatnio. jeździłem dopiero 2 razy. mocy wystarcza. co do tego żeby znaleźć ładną sztukę to naprawdę trudno. dr-ów jest mało a już tych w dobrym stanie to naprawdę rzadkość. trzeba na bieżąco oglądać aukcje i może w końcu się coś trafi.
"jeśli odpalisz i bedzie słychac tarcie lub cykanie to odpuść tego sprzęta"
lepiej pojechać z kimś doświadczonym bo te motocykle tak specyficznie chodzą i jak ktoś się nie zna to powie że popsuty a one po prostu tak mają.
"jeśli odpalisz i bedzie słychac tarcie lub cykanie to odpuść tego sprzęta"
lepiej pojechać z kimś doświadczonym bo te motocykle tak specyficznie chodzą i jak ktoś się nie zna to powie że popsuty a one po prostu tak mają.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
Może warto zastanowić się nad jakimś 2T? Relacja cena-rocznik + możliwości o wiele ciekawsza, max co może być do roboty to cylinder, a reszta to łopatologia. Koszty utrzymania są wyższe niż zadbanego 4T, ale niższe niż gdybyś miał robić remont 4T.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
aaa tam gadacie
po 1 zalezy do czego motorek ma byc. jak jazda po asfalcie przeróbka na SM np to tylko DR albo KLR. oba sprzety są mocne i równie wytrzymałe
do kawasaki nie ma problemów z czesciami.
z kolei jak moto ma byc po częsci w teren tylko klx, to jedne z ciekawszych motocykli jakie powstały. to własciwie pierwowzory hard enduraków. są bardzo lekkie, w miare mocne (bo nie maja wyczynowych silników) ale tez nie są ociężałe jak DR (która jest krową;P) najlzejsza wersja klxa wazy koło 120 kg wiec stosunkowo bardzo mało. ma koło 30 kucy wiec da sie juz tym polatac. sprawy remontów tez nie wygladaja tragicznie. nie wiem co ile dokładnie wypadaja remnty (trzeba by sciagnac serwisówke i ją przejrzeć - ale to zostawiam juz Tobie) ale na pewno nie bedą to remonty na poziomie współczesnych hard enduraków
bo polata więcej. no i klxy mozna w miare tanio wyrwac.
co do tegy czy 2T czy 4T to przeciez na jedno wyjdzie... moto ma byc na asfalt wiec nie ma za ciekawych ofert enduro w 2T. stare CRMy są np ale bardzo ciezko znalesc cos sensownego i tak czy siak była by to tez skarbonka. a 4T jak sie trafi moze jeździc i jeździc bez remontów
to juz kwestia na co sie trafi.


z kolei jak moto ma byc po częsci w teren tylko klx, to jedne z ciekawszych motocykli jakie powstały. to własciwie pierwowzory hard enduraków. są bardzo lekkie, w miare mocne (bo nie maja wyczynowych silników) ale tez nie są ociężałe jak DR (która jest krową;P) najlzejsza wersja klxa wazy koło 120 kg wiec stosunkowo bardzo mało. ma koło 30 kucy wiec da sie juz tym polatac. sprawy remontów tez nie wygladaja tragicznie. nie wiem co ile dokładnie wypadaja remnty (trzeba by sciagnac serwisówke i ją przejrzeć - ale to zostawiam juz Tobie) ale na pewno nie bedą to remonty na poziomie współczesnych hard enduraków

co do tegy czy 2T czy 4T to przeciez na jedno wyjdzie... moto ma byc na asfalt wiec nie ma za ciekawych ofert enduro w 2T. stare CRMy są np ale bardzo ciezko znalesc cos sensownego i tak czy siak była by to tez skarbonka. a 4T jak sie trafi moze jeździc i jeździc bez remontów

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
oczywiscie
ale ogólnie patrzac na wagi to DR za lekka nie jest. jest raczej ocięzała. to tez zalezy kto do jakiej jazdy chce motocykl. jak dla mnie jest nieco za słaba i za ciezka. oczywiscie to moje odczucia
a klx jest sporo lzejszy bo jak klx to tylko w najlzejszej wersji.


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Motoru mam zamiar używać do takich średnich przejazdach po lasach i polnych drogach czasem może wyskoczyć jakaś mała górka, a na asfalt raczej nie mam zamiaru wyjeżdżać. Chodzi mi o takie krótkie przejazdy do 200 km po polnych i szutrach.
- SilentsCorer
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
- Lokalizacja: Katowice
A co sÄ…dzicie o tej aukcji ?
http://allegro.pl/suzuki-dr-350-okazja- ... 97616.html
Ma ktoś może kontakt do kogoś kto zajmuje się sprzedażą lub sprowadza tego typu motory ?
Szukam tych trzech tytułowych motorków zwłaszcza DR-ki ;]
http://allegro.pl/suzuki-dr-350-okazja- ... 97616.html
Ma ktoś może kontakt do kogoś kto zajmuje się sprzedażą lub sprowadza tego typu motory ?
Szukam tych trzech tytułowych motorków zwłaszcza DR-ki ;]
- SilentsCorer
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
- Lokalizacja: Katowice
ja bym szukał sprzętu jak najbardziej oryginalnego bo to co podałeś to jakaś rzeźba jest. chyba ktoś go chciał zrobić na ktm-a. jeśli ktoś wsadził w niego tyle kasy na remont i sprzedaje tak szybko za tak mało kasy to możliwe że coś przy tym remoncie spartaczył i mu się już zaczyna sypać.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
- SilentsCorer
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/2/2010, 14:25
- Lokalizacja: Katowice
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości