Zobacz wątek - Sportowa 600 na drugi motocykl

Sportowa 600 na drugi motocykl

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Sportowa 600 na drugi motocykl

Postprzez zeniofir » 11/4/2011, 01:03

Witam

Po kawie250 przyszedł czas zainteresować się czymś większym, w zasadzie wybór zawężam do 3 motocykli chociaż będzie mile widziane jak doradzicie coś innego :)

- Będzie to drugie moto, pierwszym była kawasaki ninja 250r, przelatałem na niej w ciągu niecałych 3 miesięcy prawie 4 tyś km
- 21 lat, 170 cm, 69 kg
- Moto głównie do jazdy po mieście, czasem wyjazdy w dłuższą trasę - lekka turystyka
- Ile kilometrów? Mam zamiar jeździć nim po bułki w poniedziałkowe poranki :lol:
- Budżetu w zasadzie nie znam, ale coś pomiędzy 14-17 tyś

Dobra, a teraz do rzeczy, jako, że raczej wiem czego chce myślałem o
-Kawie zx6r 636 05'-06'
-Suzi GSXR 600 lub 750 K4-K6
-Honda CBR 600RR 03'-05'

Teraz kilka pytań odnośnie tych moto, który jest/może być najwygodniejszy dla mnie? Szukam czegoś w miare niskiego, małego i kompaktowego. Kawa 250r była dla mnie idealna, niestety moc przestała mnie zadowalać, zwłaszcza podczas jazdy z plecaczkiem.
Niestety nie mam możliwości ani usiąść na jednym z wymienionych motocyklo ani tym bardziej się przejechać, a ze zdjęć i suchych liczb cieżko mi wywnioskować czy moto będzie dla mnie dobre. Zależy mi na jak największym komforcie, wygodnej pozycji i nie za wysokimi siedzeniu - wszystko jak na warunki sporta rzecz jasna. Czym się cechują i szczególnie różnią podane przeze mnie modele?

Jeśli macie jakieś uwagi, spostrzeżenia, może propozycje innych motórów (interesują mnie też trochę nakedy - hornet? gsr? zetka?)
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez wasil1993p » 11/4/2011, 06:51

musisz znaleźć na allegro i jechać się przymierzyć ewentualnie przejechać się jeżeli będziesz chciał kupić.
jeżeli zależy ci na komforcie to nie doznasz tak owego na ss600 chyba że kupisz F4
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez limak14 » 11/4/2011, 08:01

600 RR:
- Ja mam 73kg wagi i 180 wzrostu i jest to maximum co może wejść na 600RR. Wyższy człowiek byłby zgarbiony itp. Moja kobieta ma 170cm i spokojnie dosięga do ziemi.
- wygoda - latam we 2ke, więc zarówno plecak jak i ja nie mammy łatwego życia. Kanapy są dość twarde i małe, podnóżki (jak na sporta przystało) wysoko
- nie ma czegoś takiego jak "schowek" - możesz tam włożyć max chusteczki
- silnik i jego kultura pracy jest bardzo zadowalająca, tak samo jak skrzynia biegów, która działa płynnie i bez żadnych stuków i niepotrzebnych hałasów

Jeżeli się zdecydujesz konkretnie na 600RR to pisz a wtedy powiem ci o niej więcej, bo teraz to chyba zbyteczne.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez mp1985 » 11/4/2011, 10:23

ja bym brał 636 2005-2006

jest najmocniejszy i najbardziej elastyczny (pomijając gixa 750) z tych co wymieniasz no i mi się najbardziej podoba ale to już indywidualna sprawa
Avatar użytkownika
mp1985
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1/10/2009, 12:05
Lokalizacja: warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2011, 12:18

a ja bym kupil f4i poszukal bym tylko jakiejsc zajebistej sztuki
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 11/4/2011, 13:04

Też był bym skłonny ku ZX636R ;) :roll:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez zeniofir » 11/4/2011, 13:25

zx636 to był mój pierwszy wybór i "wiernie" nad nią myślałem, ale przeczytałem trochę opinii iż jest to krowiasty model w porównaniu do innych 600cc

nad F4i też się zastanawiałem, ale jest to starszy model i ciężko będzie znaleźć jakąś niezajechaną perełkę, poza tym przód i wloty powietrza pod lampami mi się potwornie nie podobają.
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2011, 13:41

ale na pewno f4i byłaby najwygodniejsza, bierz to co znajdziesz blizej siebie i w lepszym stanie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mp1985 » 12/4/2011, 14:43

636 2005 jest spora jesli postawisz ja obok cbr 600rr ale dla mnie to + bo mam 188cm i 108kg :) a moto jest naprawde piękne w czarnym lub zielonym malowaniu no i za 15k masz laleczke z 2005roku
Avatar użytkownika
mp1985
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 1/10/2009, 12:05
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Kamusial » 12/4/2011, 20:34

A ja uważam, że po 3 miesiącach i 4 tyś km. na przeskok z 33KM na 100KM za wcześnie. No i SS + jazda po mieście- nie będzie już tak wygodnie jak na małej ninjy.
Może SVka, albo ER6 Ci wystarczą?

Ale przede wszystkim, tak jak pisał wasil- obczaj co Ci się podoba na allegro w Twojej okolicy i sprawdź jak sprzęt ma się na żywo- my tu możemy poematy pisać, a rzeczywistość i tak wszystko zweryfikuje.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez zeniofir » 16/4/2011, 19:39

miałem okazję być dzisiaj na motosercu we Wrocławiu, i przysiąść się do SVki - moto za wysokie i za duże dla mnie, CBR600 F4i sport było mniejsze ale także jakieś takie klocowate mi się wydało, niestety nie było W OGÓLE cbr600rr ani kawy 636 ani nawet ER-6F co było moim ogromnym zdziwieniem

Jednak wolałbym SS aniżeli coś pokroju SVki (która i tak odpada) jednak biorę też pod uwagę ER-6F. Sprawę utrudnia fakt, że w okolicach Wrocławia na allegro nie ma ani jednej oferty z CBR 600RR ani także 636
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez C-bool » 16/4/2011, 20:19

Jeśli SV była za duża to raczej z CBR i ZX6R będzie tak samo... te moto są na pewno wyraźnie szersze (silnik R4 + plastiki) no i siedzisko w SS jest zazwyczaj wysoko.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zeniofir » 17/4/2011, 21:16

No jest, niestety, miałem okazję siąść na obniżonej zx6r 2008, siedziało się jako-tako. Pewnym jest fakt iż jeśli zdecyduje się na SS to będę musiał się przyzwyczaić, przestawić i dużo potrenować na obiektach zamkniętych. I choć kumpel dał mi się przejechać jego R1, to przerażały mnie te motocykle dzisiaj, bałem się na to patrzeć, a co dopiero siadać :P

A tak z innej paczki, zna ktoś portale aukcyjne z Włoch/Niemiec/Szwajcarii poza Ebay'em? Lub macie namiar na kogoś pewnego kto sprowadza moto z zachodu?
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Zami » 18/4/2011, 12:06

Witam,
Aby nie zakładać nowego tematu, podłączam się do pytania kolegi z racji podobnego dylematu.
Trochę o sobie - 22 lata, podobnie jak kolega zeniofir 170 cm/70kg, na jednośladach od 14. roku życia; najpierw Honda MTX, później Derbi GPR, teraz leciwa Kawa GPX 1996 r.
Czas na zmiany, interesuje mnie Kawa 636:
Obrazek
Pytania natury technicznej:
- gabaryty;] tzn, czy nie będzie problemów typu "długość nóg";
- czy istnieje możliwosć umieszczenia wydechu pod siedzeniem;
- wady motocykla (co się najczęściej psuje, na co zwrócić uwagę);
- komfort jazdy z plecakiem.
Póki co tyle, czekam na sensowne odpowiedzi :)
Zami
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/8/2006, 20:48
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Seba_ER5 » 18/4/2011, 12:57

Siema posiadam wlasnie taki motocykl kawe z 2003 B1H. Kultowy moto w anglii. bardzo popularny.
-Gabaryty ja mam 180 ~80kg wagi i czuje sie na tym moto bardzo dobrze. Mam dosc dlugie konczyny. Nogi na postoju lekko zgiete. Brat jest odrobine nizszy tez siega obiema stopami choc czasem na palcach. Ojcu motocykl obnizylismy za pomoca dzwigienek. Dzwigienki najlepiej dostac na ebay.co.uk. ~100-150zł tyle ze stal a nie tak jak oryginal alu. Nazywa sie to dog bones. B1H B2H Dog bones w wyszukiwarce. Lowering kit etc.
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms ... p=15&_sc=1

-Motocykl ma dosc twarduy zawais. Sczegolnie odczuwa sie to an nierownościach. Zla nawirzchnia - obite nery.
-Co do wad. Kawki moga miec problem z napinaczem rorzadu CCT poporostu lubi padac. Napiancz jest automatyczny. Niektorzy zastepuja go napianczem mechanizcnym firmy APE ja jednak tego nie pochwala 54GBP. U mnie napinacz padł pod koniec zeszlego seoznu. Objaw byl nastepujacy stukanie na zimnym ja sie nagrzal to przestawal. Ogolnie grzechoczacy dzwiek to przypadlosc CCT. Koszt napinacza to okolo 500 zloty plus wymiana. Pasuja napinacze od KX250F z1000 zx6r c1h. Ja swoj zamowilem w tym roku z anglii wyszlo mnie okolo 200zl taniej.
Pasazer z tylu raczej zbyt wygodnie nia ma :).
-Przy dzwonie predzej wyrwie sie glowka ramy niz zegna lagi ;p.

Tu masz objaw i lekarstwo:
http://www.youtube.com/user/aalborg25
Ja mialem taki objaw po okolo 1min rozgrzewal sie silnik i cichlo. Napianacz jest wspomagany hydraulicznie. PrimoGhost kolega z formu co ma wersje RR poprostu poprawil napieceie sprezynki recznie. Ja wymieniam na nowy.

-Wydech pod zadupek da sie wyprowadzic. Cos takiego robi IXIL ale nie jest to tanie.
Obrazek

Obrazek

600euro.

Istnieje opcja jeden wydeszke i mocowanie na high. Micron robil cos takiego na bank. To juz kwestia rury laczacej Linkpipe. pamietaj ze do kazdego wymianego wydechu ptrzebny jest link pipe. Gdyz oryginalny tlumik ma polaczona rure laczaca na stale.
Obrazek
Ostatnio edytowano 18/4/2011, 12:59 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zeniofir » 18/4/2011, 12:59

Zami napisał(a):Witam,
Aby nie zakładać nowego tematu, podłączam się do pytania kolegi z racji podobnego dylematu.
Trochę o sobie - 22 lata, podobnie jak kolega zeniofir 170 cm/70kg, na jednośladach od 14. roku życia; najpierw Honda MTX, później Derbi GPR, teraz leciwa Kawa GPX 1996 r.
Czas na zmiany, interesuje mnie Kawa 636:
Pytania natury technicznej:
- gabaryty;] tzn, czy nie będzie problemów typu "długość nóg";
- czy istnieje możliwosć umieszczenia wydechu pod siedzeniem;
- wady motocykla (co się najczęściej psuje, na co zwrócić uwagę);
- komfort jazdy z plecakiem.
Póki co tyle, czekam na sensowne odpowiedzi :)


- siedziałem na 636 z 2004 przerobionej na streeta i siedziało się nawet nawet, niestety na nasz wzrost nie ma raczej motocykli co byśmy mogli twardo obiema nogami stać :wink: (chyba, że mała pojemność). Ale zawsze można go ciut obniżyć - co osobiście na pewno bym zrobił.

- możliwość na pewno jest bo przeglądając aukcje trafiłem na Kawę 636 03' z wydechem z boku/pod siedzeniem a'la R1, problem w tym, że raczej aftermarketowego wydechu takiego nie złapiesz, musisz samemu kombinować. Coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=XU6LpnqytqI (otwórz link)

edit. widzę, że kolega mnie ubiegł o 2 minutki :)
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 18/4/2011, 13:03

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1224292

Tak jak pisalem wczesniej. Kupujesz standardowa koncowke do 636 w zestawie zamawiasz linkpipe. Jest wersja low mount i high mount. Z tego co sie orientuje MICRON zbankrutowal, ale ja mam Arrowa i oni tez offeruja hihg mount. Do tego moj aluminiowy Arrow racetech z homologacja nie grzeje sie praktycznie wcale. Dodam tylko ze mam ustawione mapy paliwowe do wydechu pozdrawiam. acha wykonane na PCIII.

Leo Vince tez robi z wysokim mocowanie.hig mount:
http://www.hardracing.com/exhaust%20sys ... wasaki.htm
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Zami » 18/4/2011, 14:19

Dzięki za szybkie odpowiedzi.
Seba_ER5 z tego co widzę lepiej zostać przy normalnym wydechu, ta ninja po prostu nie jest przystosowana do montowania wydechów poddupnych :/ No i zawieszenie też mnie nie pociesza, mam problem z plecami (rwą mnie niemiłosiernie po kilku godzinach jazdy w pozycji embrionalnej), do tego jeszcze mówisz że jest dość twarde...
zeniofir małe pojemności nie wchodzą w grę, po to jeździmy żeby się rozwijać, a nie cofać ;] BTW sorry za zaśmiecanie tematu, ale myślę że oboje mamy okazję dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
Zami
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/8/2006, 20:48
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez zeniofir » 18/4/2011, 15:30

Swoją drogą co sądzicie o tych moto?

http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-2005-i1556974902.html (otwórz link)

http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2554312.html (otwórz link)

http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2541323.html (otwórz link)
zeniofir
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bartekt » 18/4/2011, 16:20

wyslalem Ci PW.
bartekt
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/3/2011, 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr
cron