Sportowa 600 na drugi motocykl
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Sportowa 600 na drugi motocykl
Witam
Po kawie250 przyszedł czas zainteresować się czymś większym, w zasadzie wybór zawężam do 3 motocykli chociaż będzie mile widziane jak doradzicie coś innego
- Będzie to drugie moto, pierwszym była kawasaki ninja 250r, przelatałem na niej w ciągu niecałych 3 miesięcy prawie 4 tyś km
- 21 lat, 170 cm, 69 kg
- Moto głównie do jazdy po mieście, czasem wyjazdy w dłuższą trasę - lekka turystyka
- Ile kilometrów? Mam zamiar jeździć nim po bułki w poniedziałkowe poranki
- Budżetu w zasadzie nie znam, ale coś pomiędzy 14-17 tyś
Dobra, a teraz do rzeczy, jako, że raczej wiem czego chce myślałem o
-Kawie zx6r 636 05'-06'
-Suzi GSXR 600 lub 750 K4-K6
-Honda CBR 600RR 03'-05'
Teraz kilka pytań odnośnie tych moto, który jest/może być najwygodniejszy dla mnie? Szukam czegoś w miare niskiego, małego i kompaktowego. Kawa 250r była dla mnie idealna, niestety moc przestała mnie zadowalać, zwłaszcza podczas jazdy z plecaczkiem.
Niestety nie mam możliwości ani usiąść na jednym z wymienionych motocyklo ani tym bardziej się przejechać, a ze zdjęć i suchych liczb cieżko mi wywnioskować czy moto będzie dla mnie dobre. Zależy mi na jak największym komforcie, wygodnej pozycji i nie za wysokimi siedzeniu - wszystko jak na warunki sporta rzecz jasna. Czym się cechują i szczególnie różnią podane przeze mnie modele?
Jeśli macie jakieś uwagi, spostrzeżenia, może propozycje innych motórów (interesują mnie też trochę nakedy - hornet? gsr? zetka?)
Po kawie250 przyszedł czas zainteresować się czymś większym, w zasadzie wybór zawężam do 3 motocykli chociaż będzie mile widziane jak doradzicie coś innego

- Będzie to drugie moto, pierwszym była kawasaki ninja 250r, przelatałem na niej w ciągu niecałych 3 miesięcy prawie 4 tyś km
- 21 lat, 170 cm, 69 kg
- Moto głównie do jazdy po mieście, czasem wyjazdy w dłuższą trasę - lekka turystyka
- Ile kilometrów? Mam zamiar jeździć nim po bułki w poniedziałkowe poranki

- Budżetu w zasadzie nie znam, ale coś pomiędzy 14-17 tyś
Dobra, a teraz do rzeczy, jako, że raczej wiem czego chce myślałem o
-Kawie zx6r 636 05'-06'
-Suzi GSXR 600 lub 750 K4-K6
-Honda CBR 600RR 03'-05'
Teraz kilka pytań odnośnie tych moto, który jest/może być najwygodniejszy dla mnie? Szukam czegoś w miare niskiego, małego i kompaktowego. Kawa 250r była dla mnie idealna, niestety moc przestała mnie zadowalać, zwłaszcza podczas jazdy z plecaczkiem.
Niestety nie mam możliwości ani usiąść na jednym z wymienionych motocyklo ani tym bardziej się przejechać, a ze zdjęć i suchych liczb cieżko mi wywnioskować czy moto będzie dla mnie dobre. Zależy mi na jak największym komforcie, wygodnej pozycji i nie za wysokimi siedzeniu - wszystko jak na warunki sporta rzecz jasna. Czym się cechują i szczególnie różnią podane przeze mnie modele?
Jeśli macie jakieś uwagi, spostrzeżenia, może propozycje innych motórów (interesują mnie też trochę nakedy - hornet? gsr? zetka?)
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
musisz znaleźć na allegro i jechać się przymierzyć ewentualnie przejechać się jeżeli będziesz chciał kupić.
jeżeli zależy ci na komforcie to nie doznasz tak owego na ss600 chyba że kupisz F4
jeżeli zależy ci na komforcie to nie doznasz tak owego na ss600 chyba że kupisz F4
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
600 RR:
- Ja mam 73kg wagi i 180 wzrostu i jest to maximum co może wejść na 600RR. Wyższy człowiek byłby zgarbiony itp. Moja kobieta ma 170cm i spokojnie dosięga do ziemi.
- wygoda - latam we 2ke, więc zarówno plecak jak i ja nie mammy łatwego życia. Kanapy są dość twarde i małe, podnóżki (jak na sporta przystało) wysoko
- nie ma czegoś takiego jak "schowek" - możesz tam włożyć max chusteczki
- silnik i jego kultura pracy jest bardzo zadowalająca, tak samo jak skrzynia biegów, która działa płynnie i bez żadnych stuków i niepotrzebnych hałasów
Jeżeli się zdecydujesz konkretnie na 600RR to pisz a wtedy powiem ci o niej więcej, bo teraz to chyba zbyteczne.
- Ja mam 73kg wagi i 180 wzrostu i jest to maximum co może wejść na 600RR. Wyższy człowiek byłby zgarbiony itp. Moja kobieta ma 170cm i spokojnie dosięga do ziemi.
- wygoda - latam we 2ke, więc zarówno plecak jak i ja nie mammy łatwego życia. Kanapy są dość twarde i małe, podnóżki (jak na sporta przystało) wysoko
- nie ma czegoś takiego jak "schowek" - możesz tam włożyć max chusteczki
- silnik i jego kultura pracy jest bardzo zadowalająca, tak samo jak skrzynia biegów, która działa płynnie i bez żadnych stuków i niepotrzebnych hałasów
Jeżeli się zdecydujesz konkretnie na 600RR to pisz a wtedy powiem ci o niej więcej, bo teraz to chyba zbyteczne.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
zx636 to był mój pierwszy wybór i "wiernie" nad nią myślałem, ale przeczytałem trochę opinii iż jest to krowiasty model w porównaniu do innych 600cc
nad F4i też się zastanawiałem, ale jest to starszy model i ciężko będzie znaleźć jakąś niezajechaną perełkę, poza tym przód i wloty powietrza pod lampami mi się potwornie nie podobają.
nad F4i też się zastanawiałem, ale jest to starszy model i ciężko będzie znaleźć jakąś niezajechaną perełkę, poza tym przód i wloty powietrza pod lampami mi się potwornie nie podobają.
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
A ja uważam, że po 3 miesiącach i 4 tyś km. na przeskok z 33KM na 100KM za wcześnie. No i SS + jazda po mieście- nie będzie już tak wygodnie jak na małej ninjy.
Może SVka, albo ER6 Ci wystarczą?
Ale przede wszystkim, tak jak pisał wasil- obczaj co Ci się podoba na allegro w Twojej okolicy i sprawdź jak sprzęt ma się na żywo- my tu możemy poematy pisać, a rzeczywistość i tak wszystko zweryfikuje.
Może SVka, albo ER6 Ci wystarczą?
Ale przede wszystkim, tak jak pisał wasil- obczaj co Ci się podoba na allegro w Twojej okolicy i sprawdź jak sprzęt ma się na żywo- my tu możemy poematy pisać, a rzeczywistość i tak wszystko zweryfikuje.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
miałem okazję być dzisiaj na motosercu we Wrocławiu, i przysiąść się do SVki - moto za wysokie i za duże dla mnie, CBR600 F4i sport było mniejsze ale także jakieś takie klocowate mi się wydało, niestety nie było W OGÓLE cbr600rr ani kawy 636 ani nawet ER-6F co było moim ogromnym zdziwieniem
Jednak wolałbym SS aniżeli coś pokroju SVki (która i tak odpada) jednak biorę też pod uwagę ER-6F. Sprawę utrudnia fakt, że w okolicach Wrocławia na allegro nie ma ani jednej oferty z CBR 600RR ani także 636
Jednak wolałbym SS aniżeli coś pokroju SVki (która i tak odpada) jednak biorę też pod uwagę ER-6F. Sprawę utrudnia fakt, że w okolicach Wrocławia na allegro nie ma ani jednej oferty z CBR 600RR ani także 636
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli SV była za duża to raczej z CBR i ZX6R będzie tak samo... te moto są na pewno wyraźnie szersze (silnik R4 + plastiki) no i siedzisko w SS jest zazwyczaj wysoko.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
No jest, niestety, miałem okazję siąść na obniżonej zx6r 2008, siedziało się jako-tako. Pewnym jest fakt iż jeśli zdecyduje się na SS to będę musiał się przyzwyczaić, przestawić i dużo potrenować na obiektach zamkniętych. I choć kumpel dał mi się przejechać jego R1, to przerażały mnie te motocykle dzisiaj, bałem się na to patrzeć, a co dopiero siadać
A tak z innej paczki, zna ktoÅ› portale aukcyjne z WÅ‚och/Niemiec/Szwajcarii poza Ebay'em? Lub macie namiar na kogoÅ› pewnego kto sprowadza moto z zachodu?

A tak z innej paczki, zna ktoÅ› portale aukcyjne z WÅ‚och/Niemiec/Szwajcarii poza Ebay'em? Lub macie namiar na kogoÅ› pewnego kto sprowadza moto z zachodu?
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Aby nie zakładać nowego tematu, podłączam się do pytania kolegi z racji podobnego dylematu.
Trochę o sobie - 22 lata, podobnie jak kolega zeniofir 170 cm/70kg, na jednośladach od 14. roku życia; najpierw Honda MTX, później Derbi GPR, teraz leciwa Kawa GPX 1996 r.
Czas na zmiany, interesuje mnie Kawa 636:
Pytania natury technicznej:
- gabaryty;] tzn, czy nie będzie problemów typu "długość nóg";
- czy istnieje możliwosć umieszczenia wydechu pod siedzeniem;
- wady motocykla (co się najczęściej psuje, na co zwrócić uwagę);
- komfort jazdy z plecakiem.
Póki co tyle, czekam na sensowne odpowiedzi
Aby nie zakładać nowego tematu, podłączam się do pytania kolegi z racji podobnego dylematu.
Trochę o sobie - 22 lata, podobnie jak kolega zeniofir 170 cm/70kg, na jednośladach od 14. roku życia; najpierw Honda MTX, później Derbi GPR, teraz leciwa Kawa GPX 1996 r.
Czas na zmiany, interesuje mnie Kawa 636:

Pytania natury technicznej:
- gabaryty;] tzn, czy nie będzie problemów typu "długość nóg";
- czy istnieje możliwosć umieszczenia wydechu pod siedzeniem;
- wady motocykla (co się najczęściej psuje, na co zwrócić uwagę);
- komfort jazdy z plecakiem.
Póki co tyle, czekam na sensowne odpowiedzi

- Zami
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 6/8/2006, 20:48
- Lokalizacja: Szczecin
Siema posiadam wlasnie taki motocykl kawe z 2003 B1H. Kultowy moto w anglii. bardzo popularny.
-Gabaryty ja mam 180 ~80kg wagi i czuje sie na tym moto bardzo dobrze. Mam dosc dlugie konczyny. Nogi na postoju lekko zgiete. Brat jest odrobine nizszy tez siega obiema stopami choc czasem na palcach. Ojcu motocykl obnizylismy za pomoca dzwigienek. Dzwigienki najlepiej dostac na ebay.co.uk. ~100-150zł tyle ze stal a nie tak jak oryginal alu. Nazywa sie to dog bones. B1H B2H Dog bones w wyszukiwarce. Lowering kit etc.
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms ... p=15&_sc=1
-Motocykl ma dosc twarduy zawais. Sczegolnie odczuwa sie to an nierownościach. Zla nawirzchnia - obite nery.
-Co do wad. Kawki moga miec problem z napinaczem rorzadu CCT poporostu lubi padac. Napiancz jest automatyczny. Niektorzy zastepuja go napianczem mechanizcnym firmy APE ja jednak tego nie pochwala 54GBP. U mnie napinacz padł pod koniec zeszlego seoznu. Objaw byl nastepujacy stukanie na zimnym ja sie nagrzal to przestawal. Ogolnie grzechoczacy dzwiek to przypadlosc CCT. Koszt napinacza to okolo 500 zloty plus wymiana. Pasuja napinacze od KX250F z1000 zx6r c1h. Ja swoj zamowilem w tym roku z anglii wyszlo mnie okolo 200zl taniej.
Pasazer z tylu raczej zbyt wygodnie nia ma
.
-Przy dzwonie predzej wyrwie sie glowka ramy niz zegna lagi ;p.
Tu masz objaw i lekarstwo:
http://www.youtube.com/user/aalborg25
Ja mialem taki objaw po okolo 1min rozgrzewal sie silnik i cichlo. Napianacz jest wspomagany hydraulicznie. PrimoGhost kolega z formu co ma wersje RR poprostu poprawil napieceie sprezynki recznie. Ja wymieniam na nowy.
-Wydech pod zadupek da sie wyprowadzic. Cos takiego robi IXIL ale nie jest to tanie.
600euro.
Istnieje opcja jeden wydeszke i mocowanie na high. Micron robil cos takiego na bank. To juz kwestia rury laczacej Linkpipe. pamietaj ze do kazdego wymianego wydechu ptrzebny jest link pipe. Gdyz oryginalny tlumik ma polaczona rure laczaca na stale.

-Gabaryty ja mam 180 ~80kg wagi i czuje sie na tym moto bardzo dobrze. Mam dosc dlugie konczyny. Nogi na postoju lekko zgiete. Brat jest odrobine nizszy tez siega obiema stopami choc czasem na palcach. Ojcu motocykl obnizylismy za pomoca dzwigienek. Dzwigienki najlepiej dostac na ebay.co.uk. ~100-150zł tyle ze stal a nie tak jak oryginal alu. Nazywa sie to dog bones. B1H B2H Dog bones w wyszukiwarce. Lowering kit etc.
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms ... p=15&_sc=1
-Motocykl ma dosc twarduy zawais. Sczegolnie odczuwa sie to an nierownościach. Zla nawirzchnia - obite nery.
-Co do wad. Kawki moga miec problem z napinaczem rorzadu CCT poporostu lubi padac. Napiancz jest automatyczny. Niektorzy zastepuja go napianczem mechanizcnym firmy APE ja jednak tego nie pochwala 54GBP. U mnie napinacz padł pod koniec zeszlego seoznu. Objaw byl nastepujacy stukanie na zimnym ja sie nagrzal to przestawal. Ogolnie grzechoczacy dzwiek to przypadlosc CCT. Koszt napinacza to okolo 500 zloty plus wymiana. Pasuja napinacze od KX250F z1000 zx6r c1h. Ja swoj zamowilem w tym roku z anglii wyszlo mnie okolo 200zl taniej.
Pasazer z tylu raczej zbyt wygodnie nia ma

-Przy dzwonie predzej wyrwie sie glowka ramy niz zegna lagi ;p.
Tu masz objaw i lekarstwo:
http://www.youtube.com/user/aalborg25
Ja mialem taki objaw po okolo 1min rozgrzewal sie silnik i cichlo. Napianacz jest wspomagany hydraulicznie. PrimoGhost kolega z formu co ma wersje RR poprostu poprawil napieceie sprezynki recznie. Ja wymieniam na nowy.
-Wydech pod zadupek da sie wyprowadzic. Cos takiego robi IXIL ale nie jest to tanie.


600euro.
Istnieje opcja jeden wydeszke i mocowanie na high. Micron robil cos takiego na bank. To juz kwestia rury laczacej Linkpipe. pamietaj ze do kazdego wymianego wydechu ptrzebny jest link pipe. Gdyz oryginalny tlumik ma polaczona rure laczaca na stale.

Ostatnio edytowano 18/4/2011, 12:59 przez Seba_ER5, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Zami napisał(a):Witam,
Aby nie zakładać nowego tematu, podłączam się do pytania kolegi z racji podobnego dylematu.
Trochę o sobie - 22 lata, podobnie jak kolega zeniofir 170 cm/70kg, na jednośladach od 14. roku życia; najpierw Honda MTX, później Derbi GPR, teraz leciwa Kawa GPX 1996 r.
Czas na zmiany, interesuje mnie Kawa 636:
Pytania natury technicznej:
- gabaryty;] tzn, czy nie będzie problemów typu "długość nóg";
- czy istnieje możliwosć umieszczenia wydechu pod siedzeniem;
- wady motocykla (co się najczęściej psuje, na co zwrócić uwagę);
- komfort jazdy z plecakiem.
Póki co tyle, czekam na sensowne odpowiedzi
- siedziałem na 636 z 2004 przerobionej na streeta i siedziało się nawet nawet, niestety na nasz wzrost nie ma raczej motocykli co byśmy mogli twardo obiema nogami stać

- możliwość na pewno jest bo przeglądając aukcje trafiłem na Kawę 636 03' z wydechem z boku/pod siedzeniem a'la R1, problem w tym, że raczej aftermarketowego wydechu takiego nie złapiesz, musisz samemu kombinować. Coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=XU6LpnqytqI (otwórz link)
edit. widzę, że kolega mnie ubiegł o 2 minutki

- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1224292
Tak jak pisalem wczesniej. Kupujesz standardowa koncowke do 636 w zestawie zamawiasz linkpipe. Jest wersja low mount i high mount. Z tego co sie orientuje MICRON zbankrutowal, ale ja mam Arrowa i oni tez offeruja hihg mount. Do tego moj aluminiowy Arrow racetech z homologacja nie grzeje sie praktycznie wcale. Dodam tylko ze mam ustawione mapy paliwowe do wydechu pozdrawiam. acha wykonane na PCIII.
Leo Vince tez robi z wysokim mocowanie.hig mount:
http://www.hardracing.com/exhaust%20sys ... wasaki.htm
Tak jak pisalem wczesniej. Kupujesz standardowa koncowke do 636 w zestawie zamawiasz linkpipe. Jest wersja low mount i high mount. Z tego co sie orientuje MICRON zbankrutowal, ale ja mam Arrowa i oni tez offeruja hihg mount. Do tego moj aluminiowy Arrow racetech z homologacja nie grzeje sie praktycznie wcale. Dodam tylko ze mam ustawione mapy paliwowe do wydechu pozdrawiam. acha wykonane na PCIII.
Leo Vince tez robi z wysokim mocowanie.hig mount:
http://www.hardracing.com/exhaust%20sys ... wasaki.htm
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Dzięki za szybkie odpowiedzi.
Seba_ER5 z tego co widzę lepiej zostać przy normalnym wydechu, ta ninja po prostu nie jest przystosowana do montowania wydechów poddupnych :/ No i zawieszenie też mnie nie pociesza, mam problem z plecami (rwą mnie niemiłosiernie po kilku godzinach jazdy w pozycji embrionalnej), do tego jeszcze mówisz że jest dość twarde...
zeniofir małe pojemności nie wchodzą w grę, po to jeździmy żeby się rozwijać, a nie cofać ;] BTW sorry za zaśmiecanie tematu, ale myślę że oboje mamy okazję dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
Seba_ER5 z tego co widzę lepiej zostać przy normalnym wydechu, ta ninja po prostu nie jest przystosowana do montowania wydechów poddupnych :/ No i zawieszenie też mnie nie pociesza, mam problem z plecami (rwą mnie niemiłosiernie po kilku godzinach jazdy w pozycji embrionalnej), do tego jeszcze mówisz że jest dość twarde...
zeniofir małe pojemności nie wchodzą w grę, po to jeździmy żeby się rozwijać, a nie cofać ;] BTW sorry za zaśmiecanie tematu, ale myślę że oboje mamy okazję dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
- Zami
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 6/8/2006, 20:48
- Lokalizacja: Szczecin
SwojÄ… drogÄ… co sÄ…dzicie o tych moto?
http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-2005-i1556974902.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2554312.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2541323.html (otwórz link)
http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-2005-i1556974902.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2554312.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M2541323.html (otwórz link)
- zeniofir
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/6/2010, 19:10
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości