Stożkowy czy Gąbkowy ?!
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Stożkowy czy Gąbkowy ?!
Witam . Od wielu dni męczy mnie pytanie pewno pytanie . Posiadam w mojej hondzie CR 125 filtr gąbkowy (chyba tak go mozna nazwac) filtr jak filtr jeszcze sie trzyma, ale juz kiepsko z nim . Dlatego wlasnie moje pytanie brzmi czy do motocykli takich crossowych mozna zamontowac owy filtr, czy montuje sie takie no i czy to cos rzeczywiscie daje czy to tylko fotomontarz ? Nie napalam sie na niego, nie rzucam sie odrazu bo pisze, ze poprawia osiagi POPROSTU PYTAM .
Owy filtr to : http://moto.allegro.pl/honda-cr-125-250-500-filtr-powietrza-kn-125r-250r-i1512213206.html (otwórz link)
WARTO W NIEGO ZAINWESTOWAC ?
Owy filtr to : http://moto.allegro.pl/honda-cr-125-250-500-filtr-powietrza-kn-125r-250r-i1512213206.html (otwórz link)
WARTO W NIEGO ZAINWESTOWAC ?
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
hmm dobre pytanie
tez chetnie sie dowiem
ale wg,mnie chyba nie ma poco ladowac 300zl w jakis stozek chyba lepiej wyjdzie cie gabka i do tego jeszcze na pare olejow zostania
a z tego co wiem to wiekszosc ludzi uzywa gabki i nie nazeka
tez chetnie sie dowiem
ale wg,mnie chyba nie ma poco ladowac 300zl w jakis stozek chyba lepiej wyjdzie cie gabka i do tego jeszcze na pare olejow zostania
a z tego co wiem to wiekszosc ludzi uzywa gabki i nie nazeka
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
K&N to jedna z topowych firm które się specjaluzje w stożkowych filtrach powietrza. Dla zawodnika może to jest potrzebne i on odczuwa poprawe osiągów. Moim zdaniem ja bym pozostał na strarym tradycyjnym niezawodnym filtrze, wystarczy go dobrze nasączyć i czyścić/nasączać co 1-2 jazdę.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
w życiu nie polece tego filtru
dla czego? bo ma większą przepustowosc syfu, po1 po 2 trzeba kupic specjalny srodek do nasączania takich filtrow, i jest to nie ekonomiczne chociażby o ile w samochodach to się sprawdza to w crossach niee
nie pierdl sie z tym tylko kupuj nowy gąbkowy, ja do crki kupilem 2gi nowy na zapas i jest gitara
nie ma co kombinowac, kupisz plyn i starczy ci na sezon, a do takiego stozka to miesiąc i nie ma plynu za 50zł..
dla czego? bo ma większą przepustowosc syfu, po1 po 2 trzeba kupic specjalny srodek do nasączania takich filtrow, i jest to nie ekonomiczne chociażby o ile w samochodach to się sprawdza to w crossach niee
nie pierdl sie z tym tylko kupuj nowy gąbkowy, ja do crki kupilem 2gi nowy na zapas i jest gitara
nie ma co kombinowac, kupisz plyn i starczy ci na sezon, a do takiego stozka to miesiąc i nie ma plynu za 50zł..
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ja dorzucę tylko swoje 5 gr
nie ma co sie pchac w te filtry do motocykla off roadowego dlaczego ? on praktycznie nie ma dobrej mozliwosci mycia. wjedziesz w wieksze błoto dostanie ci sie na filtr i takie mycie filtra szybko go uszkodzi. jego sie jedynie co to spręzarką przedmuchuje. to jest super sprawa pod zawody supermoto ew jak masz hard enduro i na asfalt. wtedy masz lepsze wybieranie mniejszych pyłków ale w teren to nie zda egzaminu.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości