Zobacz wątek - Suzuki bandit gsf 600 prosze o porade !!

Suzuki bandit gsf 600 prosze o porade !!

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Suzuki bandit gsf 600 prosze o porade !!

Postprzez kubatczew » 9/4/2011, 15:40

Witam bardzo zakochalem sie w suzuki bandit tylko ze dopiero zaczynam przygode z motorami .. przesiadlem sie z quadow ogolnie jezdzilem quadem 250 24konie (chinczyk) mam 175 cm i 65kg wagi .. nie mialem z stycznosci z motorami no moze kilka razy wska jechalem i skuterkami oraz na prawku jezdzilem yamaha 250 .. mialem na uwadze kupno hornecika 600 ale troche sie przestraszylem 100 koni .. z tego co wiem to bandit troszke ciezki ale trenowalem lekkoatletyke i mysle ze mam dosc silne nogi na utrzymanie tego motocykla tu jest link http://www.bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2652 poprostu zakochalem sie w nim prosze o pomoc co musze sprawdzic przy kupnie co wymieniac po sezonie zeby motor byl dobrze eksploatowany i czy przebieg nie jest zly jak na niego ? uwazam ze jest moto zadbane ale prosze o porade fachowców :)
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto


Postprzez kubatczew » 9/4/2011, 16:03

bardzo prosze o pomoc
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez Czester » 10/4/2011, 08:43

Anglik, licznik kręcony, cały malowany, nieoryginalne manetki i końcówki kierownicy, nieoryginalne obicie kanapy (do wymiany). To wszystko świadczyć może o "przygodach", lecz jeśli jedzie prosto i nie ściąga to nie dyskwalifikuje to motocykla. Dodatkowo przednie tarcze wydają się być zużyte ale to trzeba by ocenić na żywo.

Teraz zalety: nowy napęd, gumy tez jeszcze posłużą.

Po zakupie dolicz sobie wymianę oleju, filtra + ewentualne regulacje (wersja optymistyczna).
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez kubatczew » 10/4/2011, 10:46

czyli ten bandit nie bardzo ? :( naprawde mi sie podoba ale nie chce kupic syfu ... a co powiecie na to http://www.bikemaster.pl/?mod=sm&mid=2443 ..
i ewentualnie poradzcie mi czy warto kupic tego czerwonego
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez ferro » 10/4/2011, 11:22

nie napalaj się tak mocno bo kupisz złoma, trzeba na chłodno podchodzic do zakupu moto
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez Czester » 10/4/2011, 13:12

Ten drugi też po przygodach, licznik kręcony, prawdopodobnie również cały malowany, nieoryginalne naklejki na zadupku (z modelu sprzed liftu), zmieniona cała kierownica (może komuś nie podobała się oryginalna a może wyglebił i się pogięła?) Tak jak poprzedni tet również jest Angolem wiec dolicz sobie od razu wymianę przedniego reflektora.

Po zdjęciach nie da się precyzyjnie ocenić stanu motocykla. Weź ze sobą kogoś kumatego i jedź obadać na żywo. Z Tczewa do Gdańska niedaleko.


P.S. A to musi byc koniecznie motocykl z Bikemasters? Nie lepiej poszukać prywatnych ofert niż nabijać kabzę cwaniakom? Z tego co słyszałem to trudno tam o jazdę testową a bez tego w życiu nie kupiłbym motocykla.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez kubatczew » 10/4/2011, 13:20

bardziej jestem za tym czerwonym ale tak jak mowisz sproboje poszukac kogos kumatego i przejechac sie do gdanska zobaczyc .. a powiedz mi na co musze patrzec zeby wiedziec ze z silnikiem jest wszystko wporzadku ??
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez Czester » 10/4/2011, 14:15

Tego Ci przez internet nie wytłumaczę, trzeba wcześniej samemu słyszeć (i to nie raz) jak pracuje zdrowy piec. Jak weźmiesz ze sobą kogoś kumatego to powinien wiedzieć. Ogólnie Suzuki ma taką specyficzną prace silnika, tak jakby coś tam w środku delikatnie rzęziło, stukało, nie wiem jak to napisać. Po prostu trzeba to usłyszeć.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez kubatczew » 10/4/2011, 14:46

dziekuje kolego .. postaram sie i wezme kogos kumatego sprawdze dokladnie itp .. a jak zobaczyc zawieszenie tarcze oopony i naped czy jest wszystko ok ? i jaki koszt moze byc przy regulacji luzow zaworowych lub synchronizacji gaznikow ?
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez ferro » 10/4/2011, 15:33

zobacz czy lagi nie ciekną, opony widac gołym okiem przecież, napęd tak samo - naciąg i czy nie suchy, tarcze najlepiej suwmiarka zmierzyć
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez kubatczew » 10/4/2011, 16:09

a lancuch czym smarowac? i czy wogole smarowac co zrobic zeby jak najmniej sie zużywał itp


znalazlem kolege z gdanska ktory ogarnia moto jutro podejdzie i obczaji motorek jak tam sprawnie mechanicznie napisze czy wszystko ok

A jeszcze mam pytanie czy ujezdze tego bandita ? mam 175 cm i 65 kg wagi .. ile wazy bandit ? i czy ma dobrego kopa

a o co chodzi z wymiana przedniego reflektora? niby dlaczego wymienic trzeba ..


skleiłem posty, sprawdź o co kaman w regulaminie (hp)
po prostu przyznam warna
madcap
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez henio12323 » 10/4/2011, 20:03

łancuch smaruje sie smarami do łancucha. najprosciej takimi w spreju. jakimi ? im drozsze tym z reguły lepsze...

czy dasz rade ? a skąd mamy to wiedziec ? pytasz jak dziecko z gimnazjum.... nie znamy cie. nie wiemy czy dasz rade czy nim odpalisz to zaliczysz 5 gleb. róznie z ludźmi bywa., niektórzy sie rodzą z tym czyms. siadają na erłana i lataja po 200 w terenie zabudowanym bez wiekszych gleb. a niektórzy niestety co wyjazd to gleba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kubatczew » 10/4/2011, 20:16

Ja tylko prosze o rade ludzi ktorzy maja wieksze doswiadczenie a ty nie musisz zaraz najezdzać " dziecko z gimnazjium"
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2011, 11:27

przy twojej wadze nie lepiej 500 sobie kupić?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez kubatczew » 11/4/2011, 16:22

Witam kolega oglądał go i napisał tak : a wiec takwidac ze to angol bo troszke gdzieniegdzie rdzy posniedziale półki amortyzatora cos jest z manetką gazu bo nie wraca sama, trzeba jej pomoc moze linka moze gazniki do czyszczenia z tylu opona nowa z przodu do wymiany bo wyząbkowana klocki z przodu do wymiany łancuch pordzewialy ale moze sezon wytrzymac odpalil normalnie troche wysokie obroty na ssaniu ale to do ustawienia wszystkie plyny do wymiany olej syf hamulcowe syf pewnie filtry tez do wymiany ogolnie za tą kase mozna dostac lepszy ale nie koniecznie moze jest technicznie w bdb stanie, a te rzeczy co wymienilem to są rzeczy eksploatacyjne nie jezdzilem na nim bo padało aha i kanapa jest porwana zaklejona tasmą izolacyjna
Moje pytanie brzmi jaki mniej wiecej koszt wyjdzie za to i czy wogole oplaca sie go kupic .. aha i mam jeszcze tu taki motor i powiedzcie mi co sądzicie http://allegro.pl/idealne-suzuki-bandit ... 29170.html
Avatar użytkownika
kubatczew
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/4/2011, 15:35
Lokalizacja: 3- miasto

Postprzez Czester » 11/4/2011, 19:31

Odnośnie ostatniego ogłoszenia - zdjęcia przepuszczone sa przez Fotoszopa i ta czerwień aż bije po oczach. Powtórzę się jeszcze raz, że po samych zdjęciach można jedynie przypuszczać, bez dokładnych oględzin nic nie będzie.

Odnośnie Angoli - wymiana reflektora jest konieczna dlatego, że tam obowiązuje ruch lewostronny i reflektor świeci tam gdzie nie trzeba.

Odnośnie kopa - ma i to niezłego, ciągnie od dołu lepiej niż sportowe 600-ki. W granicach 7-8 tyś. obr/min dostaje konkretnego kopa i ciągnie tak aż do 200 km/h (więcej trzeba by trochę rozbujać).

Odnośnie czy dasz radę - ogólnie dla totalnego świeżaka średni pomysł. Jest czym zrobić sobie krzywdę. Jest dosyć ciężki ciężki (220kg w gotowości do jazdy) co również nie służy świeżakom.

Tak ogólnie, to zadajesz masę takich pytań, po których można jasno stwierdzić, że chyba na B6 jeszcze za wcześnie. Są inne nakedy o mniejszej mocy i wadze, skonstruowane specjalnie dla początkujących.

W internecie zostało napisane już na prawdę wszystko w tej materii więc wystarczy wpisać nurtujące nas pytanie w Google i wyskoczy nam kilka stron odpowiedzi.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Seba_ER5 » 11/4/2011, 19:42

Co bandit ciagnie lepiej niz spotrowe 600? ja 180 mam na 2. Choc moge sie mylic :D i to moze byc 3 bieg i 190 :D. Dawno nie latalem ;/.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Czester » 11/4/2011, 21:25

Lepiej ciągnie od dołu, potem wiadomo, że nie ma szans.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez czarlee » 11/4/2011, 21:48

KUBA jeżli idzie o BIKEMaster to dobra rada jedz z kims kto się zna .
Sam kupowałem od nich moto i mam wiele zastrzeżeń a niestety nie miał mi kto pomóc.Więc to co faktycznie kupiłem okaże sie tak naprawdę jak zajmie się motorem mechanik - może oficjalnie będę zwracał honory może nie zobaczymy ?
Miałem okrojona kasę itd itp ale ........ np. wydaje mi się że sprzedawca powinien uprzedzić mnie iż w oryginalnych angielskich papierach moto jest wpisane jako złoty notabene stan faktyczny moto czarne :o i miła niespodzianka przy rejstracji .OK mOJA WINA powinienem sprawdzic papiery sam przyprowadzić kogoś oganiającego temat no ale bez przesady .Mam jeszcze kilka kąsliwych uwag zachowam je na razie na boku .
Dla mnie nauczka na przyszłosć jesteś nwicjuszem masz prz...ne
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez Seba_ER5 » 11/4/2011, 21:56

Lepiej ciągnie od dołu, potem wiadomo, że nie ma szans.


Brak owiewek moze zaklamywac postrzeganie predkosci.
Mi tam 636 od dolu juz fajnie sie zbiera. Oczywscie nie porywnywalnie slabo do zx10r. banditem kumpla z 07 sie przejechalem i mie sie nie podobalo :D. Wolalem juz Z750.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr