Zobacz wątek - Moduł sterowania pracą silnika.
NAS Analytics TAG

Moduł sterowania pracą silnika.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moduł sterowania pracą silnika.

Postprzez BlueMoon » 8/4/2011, 19:22

Witam!

Planuję kupić motor o pojemności 600 ( najprawdopodobniej Honde CBR, podoba mi się najbardziej, i jakoś mam pociąg do tej marki ) jako pierwszy swój sprzęt, własny i oficjalny. Tak wiem, jest to "przecinak", i na pierwszy motor średnio się nadaję, w zasadzie w ogólę. Stąd mój pomysł o manipulacji modułem sterowania pracą silnika.

Oczywiście chodzi mniej więcej o zdławienie go, ale bardziej o zmianę charakterystyki pracy, zmniejszyć agresywność. Oczywiście jest to środek zapobiegawczy, nad którym myślę, powstrzymać się umiem, swego czasu jeździłem 350 konnym samochodem i rzadko mi się zdarzało "pierdolnąć w rurę", ale wiecie, trzeba poszerzać horyzonty ;)! Motor to jednak nie to samo, dlatego myślę nad takim zabiegiem.

Słyszałem również, że można wstawić moduł z Hornet'a do takiej CBRki, i to ją bardziej "udomowi". W ogóle taka zabawa ma sens? Według mnie, lepsze to wyjście niż kupować mały, a później większy ( ekonomia.... motor kupowany za własny hajs więc no cóż... nie będzie mnie raczej stać na zmianę w późniejszym czasie ).

Pozdrawiam serdecznie!
BlueMoon
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/4/2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez BlueMoon » 10/4/2011, 15:00

ktokolwiek?
BlueMoon
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/4/2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Raczek_6 » 10/4/2011, 15:08

Który model ?

Hornet ma więcej różnic.

Po za tym inaczej się blokuje motocykle - dławi.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2011, 12:49

zadzwoń do polandposition czy dynotecha i spytaj o ile sa w stanie zdławić.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez BlueMoon » 11/4/2011, 20:45

Dzięki.

Czy ktoś się orientuję jak ograniczeniu skoku rolgazu funkcjonuje jako dławienie? Jak to wygląda mechanicznie?
BlueMoon
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/4/2011, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 11/4/2011, 21:41

srubka....

http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.h ... m270.l1313

Tu masz pare elementow. Zobacz co gdzie i jak jak widac sv 03-... ma na module i trzeba go podmienic. W reszcie wiele z nich ma poprostu zwezke na kroccach ssacych. 33bhp..
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Raczek_6 » 16/4/2011, 23:22

Fabrycznie niektóre motocykle na tzw. dotarciu mają blokadę otwarcia przepustnicy, żeby nie kręcić za mocno na obrotach, po 1000km w serwisach usuwali tą blokadę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê