Filtr Powietrza - odwieczny problem
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Filtr Powietrza - odwieczny problem
Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych! Jestem tutaj nowy więc postaram się jak najlepiej opisywać swoje problemy i służyć pomocą innym (życzę sobie i wam aby było ich jak najmniej).
Od 2008 posiadam skuter 4T (chińczyk) przebieg w granicach 15.000 km. Do tej pory wymieniłem w nim sprzęgło, wario, pasek napędowy i 3 x filtr paliwa (przypada tak 1 na rok) i oczywiście olej średnio co 1.000 - 1.500 km. Skłamałbym pisząc że nie dbam o niego.
Nie interesuje mnie, bynajmniej narazie, tuning mechaniczny lecz optyczny bo skuterek spokojnie zamyka licznik (60 km/h) a z wiatrem i ponad 70 pójdzie (nie dużo ale mi wystarcza). Ostatnio zamontowałem filtr powietrza - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd5 ... a6458.html - (siateczka zewnętrzna + gąbka + siateczka od środka) i każdy z was już się domyślił w tym miejscu z czym mam problem.Darujcie sobie komentarze - po co ci to gów... albo zmień na orginalny jaki był. Zrobię to dopiero wtedy gdy uznam , że nie ma innego wyjścia. Po co to robię? bo podoba mi się wizualnie i ten basik - miodzio.
Skuter stawiam na nóżki i pali na dotyk ale gdy ssanie się wyłączy i schodzi na wolne obroty to po 1-2 min. gaśnie.
Śruba od mieszanki ustawiona na 1,2 obrotu (niespełna półtora) Odpalam 2 raz pochodzi troche i gaśnie. Dziś po 2 bądz 3 odpaleniu przejechałem kilka metrów i zatrzymałem skuter - 2 razy lekko strzelił z rury i zdechł!
Na trasie 10 km jechał bez najmniejszych problemów (z górki i z wiatrem licznika nie starczyło...
).
Na koniec dodam tylko , że wcześniej na tym samym filtrze miałem ustawiony 1 obrót mieszanki i było ok (ale teraz już sie tak nie da)
miał co prawda słabszego kopa na starcie a teraz szybciej się zbiera. Gaznik czyszczony dysza 85.Prosze o pomoc i pozdrawiam!
Od 2008 posiadam skuter 4T (chińczyk) przebieg w granicach 15.000 km. Do tej pory wymieniłem w nim sprzęgło, wario, pasek napędowy i 3 x filtr paliwa (przypada tak 1 na rok) i oczywiście olej średnio co 1.000 - 1.500 km. Skłamałbym pisząc że nie dbam o niego.
Nie interesuje mnie, bynajmniej narazie, tuning mechaniczny lecz optyczny bo skuterek spokojnie zamyka licznik (60 km/h) a z wiatrem i ponad 70 pójdzie (nie dużo ale mi wystarcza). Ostatnio zamontowałem filtr powietrza - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd5 ... a6458.html - (siateczka zewnętrzna + gąbka + siateczka od środka) i każdy z was już się domyślił w tym miejscu z czym mam problem.Darujcie sobie komentarze - po co ci to gów... albo zmień na orginalny jaki był. Zrobię to dopiero wtedy gdy uznam , że nie ma innego wyjścia. Po co to robię? bo podoba mi się wizualnie i ten basik - miodzio.
Skuter stawiam na nóżki i pali na dotyk ale gdy ssanie się wyłączy i schodzi na wolne obroty to po 1-2 min. gaśnie.
Śruba od mieszanki ustawiona na 1,2 obrotu (niespełna półtora) Odpalam 2 raz pochodzi troche i gaśnie. Dziś po 2 bądz 3 odpaleniu przejechałem kilka metrów i zatrzymałem skuter - 2 razy lekko strzelił z rury i zdechł!
Na trasie 10 km jechał bez najmniejszych problemów (z górki i z wiatrem licznika nie starczyło...

Na koniec dodam tylko , że wcześniej na tym samym filtrze miałem ustawiony 1 obrót mieszanki i było ok (ale teraz już sie tak nie da)
miał co prawda słabszego kopa na starcie a teraz szybciej się zbiera. Gaznik czyszczony dysza 85.Prosze o pomoc i pozdrawiam!
- dziubass
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/4/2011, 00:29
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości