[biblioteka] Przygotowanie motocykla na tor -...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Przygotowanie motocykla na tor -...
Dyskusja na temat: Przygotowanie motocykla na tor - podstawy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Przygotowanie motocykla na tor - podstawy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Przygotowanie motocykla na tor - podstawy
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hehe;) Był już w planach. Zresztą, co za różnica? Byle okazał się przydatnyKomentatorzy napisał(a):Artykuł wrzucony chyba pod wpływe wtorkowej rozmowy ze mną na BP<br><hr>dlugosh<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No warto. Chociaż raz czy dwa w sezonie przejechać się na tor, choćby na normalnych oponach, porządnie je rozgrzać i przynajmniej dowiedzieć się jak motocykl MOŻE się zachowywać. No i gleba w trawce mniej boli niż na krawężnikach
<br><hr>Thoms

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przedewszystkim nie dac sie omamic sprzedawcą częsci wyscigowych ,że bez nich moto nie bedzie jezdziło Będzie jezdziło na serii i to niejednokrotnie lepiej niz po pseudo tuningu,byle było sprawne techniczne:)motocykl wyposażać w częsci w miarę robienia postępów.
Fajnie ze Łovca poruszył temat przed sezonem.Pozdr.
<br><hr>X.
Fajnie ze Łovca poruszył temat przed sezonem.Pozdr.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przeinwestowanie sprzetu to jeden z najwiekszych błędów jakie popełniają początkujący. Lepiej kasę wydać na gumy i treningi, niż dodatki mocy;)<br><hr>Pączek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykuł przygotowany konkretnie i profesjonalnie Wielu uniknie tzw. kiblowych dyskusji (w Poznaniu) - teraz mają na tacy podane podstawy. Seryjny motocykl co podkreśla autor pozwoli na przyzwoitą zabawę, kiedyś pokazał to Teodor, dosiadając ot tak dla zabawy seryjnej R1 ale obutej w drogowe Dunlopy i kręcąc okolice 1.42, a na wyjściu na prostą startową latał bokami. Fajnie że wreszcie ktoś sensownie i praktycznie wytłumaczył amatorom ścigania się by nie inwestowali w zbędne na ich poziomie akcesoria. BRAWO !<br><hr>Marian Dąbrowski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
skoro to artykuł dla amatorów to może warto bardziej szczegółowo podejść do tematu np. owiewek torowych i dodać że koszt 1000-2000 to koszt zakupu samych owiewek ( surowych ) a do tego dochodzi malowanie którego koszt jest zbliżony do kosztu samych owiewek co praktycznie podwaja kwotę podaną w artykule. do tego dochodzi spasowanie i spinki które tez nie należą do najtańszych, reszta artykułu mi się podoba<br><hr>amator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości