Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Przygotowanie motocykla na tor -...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Przygotowanie motocykla na tor -...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Przygotowanie motocykla na tor -...

Postprzez Ścigacz » 6/4/2011, 19:41

Dyskusja na temat: Przygotowanie motocykla na tor - podstawy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Przygotowanie motocykla na tor - podstawy
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 19:41

Artykuł wrzucony chyba pod wpływe wtorkowej rozmowy ze mną na BP ;)<br><hr>dlugosh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 19:47

Komentatorzy napisał(a):Artykuł wrzucony chyba pod wpływe wtorkowej rozmowy ze mną na BP ;)<br><hr>dlugosh<br>
Hehe;) Był już w planach. Zresztą, co za różnica? Byle okazał się przydatny ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 21:27

No warto. Chociaż raz czy dwa w sezonie przejechać się na tor, choćby na normalnych oponach, porządnie je rozgrzać i przynajmniej dowiedzieć się jak motocykl MOŻE się zachowywać. No i gleba w trawce mniej boli niż na krawężnikach :-)<br><hr>Thoms
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 22:53

Sama prawda w tym artykule jest zawarta!!! Wielkie dzieki<br><hr>maniekrr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/4/2011, 14:39

Przedewszystkim nie dac sie omamic sprzedawcą częsci wyscigowych ,że bez nich moto nie bedzie jezdziło Będzie jezdziło na serii i to niejednokrotnie lepiej niz po pseudo tuningu,byle było sprawne techniczne:)motocykl wyposażać w częsci w miarę robienia postępów.
Fajnie ze Łovca poruszył temat przed sezonem.Pozdr.:)<br><hr>X.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/4/2011, 19:00

Przeinwestowanie sprzetu to jeden z najwiekszych błędów jakie popełniają początkujący. Lepiej kasę wydać na gumy i treningi, niż dodatki mocy;)<br><hr>Pączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2011, 07:30

Artykuł przygotowany konkretnie i profesjonalnie Wielu uniknie tzw. kiblowych dyskusji (w Poznaniu) - teraz mają na tacy podane podstawy. Seryjny motocykl co podkreśla autor pozwoli na przyzwoitą zabawę, kiedyś pokazał to Teodor, dosiadając ot tak dla zabawy seryjnej R1 ale obutej w drogowe Dunlopy i kręcąc okolice 1.42, a na wyjściu na prostą startową latał bokami. Fajnie że wreszcie ktoś sensownie i praktycznie wytłumaczył amatorom ścigania się by nie inwestowali w zbędne na ich poziomie akcesoria. BRAWO !<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/4/2011, 06:22

skoro to artykuł dla amatorów to może warto bardziej szczegółowo podejść do tematu np. owiewek torowych i dodać że koszt 1000-2000 to koszt zakupu samych owiewek ( surowych ) a do tego dochodzi malowanie którego koszt jest zbliżony do kosztu samych owiewek co praktycznie podwaja kwotę podaną w artykule. do tego dochodzi spasowanie i spinki które tez nie należą do najtańszych, reszta artykułu mi się podoba<br><hr>amator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/4/2011, 10:10

a gdzie w zapleczu manometr coby dobrze cisnienie dobrac ? ;P<br><hr>bailif
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr