Zobacz wÄ…tek - yz450f wysokie spalanie
NAS Analytics TAG

yz450f wysokie spalanie

Enduro, Cross
_________

yz450f wysokie spalanie

Postprzez heya088 » 3/4/2011, 20:20

witam , tak jak w temacie moja yz450f' ka ma straszny apetyt na paliwo. Ostatnio jazda po piaskowni przez 6 godz non stop pelne obroty i spalila jakies 10 l natomiast dzis 3 godz jazdy po lasach i lyknela 6 l.

Jedyna konserwacja jaka byla pomiedzy tymi wypadami to konserwacja napewdu u filtra powietrza czy niedokladnie zalozony filtr moze byc tego przyczyna bądź za bardzo nasączony?

Zaliczylem kilka pożadnych gleb ale to :) heh napewno nie ma wplywu na spalanie :/ wiec nie wiem co moglo się zrobic ; moto nie kopci zbiera sie od samego dolu ma równe obroty na biegu jalowym takze co moglo sie stac? prosze o pomoc
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27


Postprzez Dzesiu10 » 3/4/2011, 21:42

6 h pałowania i 10 litrów? tosz to i tak mało spalił:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez cichy » 4/4/2011, 08:38

Ja jak się przewracam, to zawsze trochę paliwa się rozleje, przez rurki przelewowe z gaźnika, lub odpowietrznik zbiornika.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 4/4/2011, 14:22

motor stojąc nawet krzywo pluje benzyną z wężyka

czy rzucajÄ…c siÄ™ na garbach, muldach czy coo tez ucieka ale ty tego nie widzisz :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Kazmir » 4/4/2011, 15:20

Nie wydaje mi się,żeby to było wysokie spalanie. Po żwirowni jeździsz wolniej niż w lesie, na prostych. Szybciej jezdzisz,większe obroty,większe spalanie.
Yamaha YZ 125 (niedługo do sprzedania).
Kazmir
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19/7/2010, 19:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez Bostorn » 4/4/2011, 19:10

wolniej żwirownia ale wyższe obroty

tak czy siak te 10l na 6h to jest śmiech, w 2t taka ilosc idzie w 1-2h
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 4/4/2011, 21:01

no to mi wr 450 cały bak potrafiła zjeść w 3 h:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez heya088 » 5/4/2011, 20:43

10 l /6h :) na piachu to tez nie dużo wg mnie :) i dalem to dla porównania
ale prawie caly bak -7l - przez 3 godziny po lesie to cos nie tak :/

wyprałem jeszcze raz filtr powietrza i delikatnie go nasaczylem nie tak jak ostatnio moze pomoze

mam jeszcze jedno pytanie czy normalna rzecza jest zeby w przeciagu 5 min pracy na biegu jalowym i kilkakrotnym przygazowaniu do maxa yamaszka sie zagotowała tzn zeby przelewalo sie węzykiem przelewowym plyn z chlodnicy ?
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27

Postprzez Dzesiu10 » 5/4/2011, 21:18

5 minut wystarczy zeby sie zagotował:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 6/4/2011, 15:11

chłopie w motocrossie nie patrzy się na benzynę, widac że to twoj 1 pojazd terenowy bo nie masz zielonego pojęcia o spalaniu i innych pierdołach


jak na 4t te twoje spalanie to naprawde jest mało

spróbował byś tak jeździc w 2t to byś osiwiał ciągając za sobą cpn

dodatkowo każdy kross ma różne spalania, to nie scig czy auto ze na 100km ma spalic 6 czy 10l i tak spali, tutaj wszystko zalezy od stanu technicznego, stylu jazdy, terenu po którym się jeździ oraz warunków pogodowych
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez heya088 » 6/4/2011, 19:08

Bostrorn nie 1 moto i nie dziwi mnie spalanie bo na tym nie zalezy mi ! pytam bo uwazam ze to pożadne forum a nie wypowadanie sie cfaniaków co jak i na czym jeździ.......... narazie to kazdy porownywal ile co i jak komu pali a nie uzyskalem fachowej odpowiedzi.........


przyczyna byl zapchany filtr i za bardzo nasaczony ale to juz sam do tego doszedlem ........

pytalem jeszxcze co moze miec wplyw na zbyt szybkie zagotowanie sie moto ...... ??? pomoz ktos?
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27

Postprzez Bostorn » 6/4/2011, 19:21

kolego, objawy zapchanego filtra widac gołym okiem, motor nie ma mocy takiej, dusi się, nie oddaje płynnie mocy, śmierci spalinami

co do grzania się są 2 rzeczy, no może 3

1 braki płynu w chłodnicy
2 zapowietrzony układ
3 pompa wody powoli kłania się do roboty
ew cos innego, ale to pozostawiam reszcie :)[list=]

a dodatkowo przy filtrze, zagdlÄ…da siÄ™ tam co zjazd do bazy i wyjazd w teren.
i jeżeli jest taka potrzeba czyści się go i nasącza
:)[/list]
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez heya088 » 6/4/2011, 19:39

to ze był zapchany fakt nie zagladałem 2 wyjazdty do niego :/ moja wina...
odnośnie grzania :

1.płyn jest uzupelniony
2.uklad szczelny
3.uklad nie zapowietrzony
4.pompa wody??? - przyznam ze nie zagladałem

jak mozna rozpoznac czy jest juz do wymiany czy tez nie ?
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27

Postprzez magik2208 » 6/4/2011, 19:41

Może być jeszcze oczywiście termostat Bostornie:) a z samego dołu też dobrze ciągnie jak na wr przystało?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez heya088 » 6/4/2011, 19:44

nie jest to wr a yz450f :) ale ciagnie od samego dolu :) z przyspieszeniem obrotami i pelnym oddaniem mocy nie ma problemu ; jedynie to grzanie sie mnie troche irytuje....... choc porownywalem z kumplem ktory ma nówke z salonu yz450f no i tez potrafi ja tak zagotowac lecz hmmm musi sie troche natrudzic zeby na postoju to zrobic....... notomiast moja pare razy gaz do spodu chwilke pochodzi :) i trzeba dolewac :)
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27

Postprzez magik2208 » 6/4/2011, 20:03

Ok, ale wydaje mi się, że silnik ten sam, tylko skrzynia inna? tak czy siak podobnie wyżyłowany:)
Myślałem ze za dużo wachy po prostu, bo po coś ma chodzić na tym ssaniu...
nie dławi się ofc w żadnym zakresie obrotów?
A termostat sprawdziłeś, jak go wyjmiesz to bym złożył bez niego dla próby...
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez rosa » 6/4/2011, 22:07

co wy sie tak termostatow uczepiliscie. Moglby mi ktos pokazac jak wyglada termostat w crossie?

Moze sie grzac od zasyfionej chlodnic, wgnieconej chlodnicy, zle ustawionego skladu mieszanki
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez cichy » 7/4/2011, 09:04

Może też korek nie trzyma prawidłowego ciśnienia w układzie, co zaniża temperaturę wrzenia płynu.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 7/4/2011, 12:18

czy pompa prawidłowo działa sprawdza się w prosty sposub, nasłuchuje jak chodzi, odkręca korek wlewu i przygazowuje, widzisz co się dzieje z płynem , czy bulgocze i tak dalej.

Ale jak nic tam się przy tym nie robiło najlepiej sprawdzic w jakim stanie jest owa pompa :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez heya088 » 17/4/2011, 20:12

mam jeszcze jeden problem ktory mnie męczy i nie moge dojść co jest grane , regulowałem luzy zaworowe okazalo sie że środkowy zawór ssący był cały czas podparty , wyregulowałem wszystkie płytkami i jest tak jak książka pisze. Problem w tym ze po tej regulacji pojawił się problem braku tzw dołu tzn jeżeli szybko odkręce manetke moto się przydusi po czym idzie w góre na obroty ....... zawory na pewno dobrze sa wyregulowane i poskladane rozrząd również odpada... regulacja gaźnikiem pomagła tylko jak obniźyłem iglice w dól o 2 ząbki niż w serwicówce na neutral ale dołu dalej nie ma........ co może mieć wpływ na to ?
heya088
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê