yz450f wysokie spalanie
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
yz450f wysokie spalanie
witam , tak jak w temacie moja yz450f' ka ma straszny apetyt na paliwo. Ostatnio jazda po piaskowni przez 6 godz non stop pelne obroty i spalila jakies 10 l natomiast dzis 3 godz jazdy po lasach i lyknela 6 l.
Jedyna konserwacja jaka byla pomiedzy tymi wypadami to konserwacja napewdu u filtra powietrza czy niedokladnie zalozony filtr moze byc tego przyczyna bądź za bardzo nasączony?
Zaliczylem kilka pożadnych gleb ale to
heh napewno nie ma wplywu na spalanie :/ wiec nie wiem co moglo się zrobic ; moto nie kopci zbiera sie od samego dolu ma równe obroty na biegu jalowym takze co moglo sie stac? prosze o pomoc
Jedyna konserwacja jaka byla pomiedzy tymi wypadami to konserwacja napewdu u filtra powietrza czy niedokladnie zalozony filtr moze byc tego przyczyna bądź za bardzo nasączony?
Zaliczylem kilka pożadnych gleb ale to

- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
Ja jak się przewracam, to zawsze trochę paliwa się rozleje, przez rurki przelewowe z gaźnika, lub odpowietrznik zbiornika.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
motor stojąc nawet krzywo pluje benzyną z wężyka
czy rzucajÄ…c siÄ™ na garbach, muldach czy coo tez ucieka ale ty tego nie widzisz
czy rzucajÄ…c siÄ™ na garbach, muldach czy coo tez ucieka ale ty tego nie widzisz

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
10 l /6h
na piachu to tez nie dużo wg mnie
i dalem to dla porównania
ale prawie caly bak -7l - przez 3 godziny po lesie to cos nie tak :/
wyprałem jeszcze raz filtr powietrza i delikatnie go nasaczylem nie tak jak ostatnio moze pomoze
mam jeszcze jedno pytanie czy normalna rzecza jest zeby w przeciagu 5 min pracy na biegu jalowym i kilkakrotnym przygazowaniu do maxa yamaszka sie zagotowała tzn zeby przelewalo sie węzykiem przelewowym plyn z chlodnicy ?


ale prawie caly bak -7l - przez 3 godziny po lesie to cos nie tak :/
wyprałem jeszcze raz filtr powietrza i delikatnie go nasaczylem nie tak jak ostatnio moze pomoze
mam jeszcze jedno pytanie czy normalna rzecza jest zeby w przeciagu 5 min pracy na biegu jalowym i kilkakrotnym przygazowaniu do maxa yamaszka sie zagotowała tzn zeby przelewalo sie węzykiem przelewowym plyn z chlodnicy ?
- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
chłopie w motocrossie nie patrzy się na benzynę, widac że to twoj 1 pojazd terenowy bo nie masz zielonego pojęcia o spalaniu i innych pierdołach
jak na 4t te twoje spalanie to naprawde jest mało
spróbował byś tak jeździc w 2t to byś osiwiał ciągając za sobą cpn
dodatkowo każdy kross ma różne spalania, to nie scig czy auto ze na 100km ma spalic 6 czy 10l i tak spali, tutaj wszystko zalezy od stanu technicznego, stylu jazdy, terenu po którym się jeździ oraz warunków pogodowych
jak na 4t te twoje spalanie to naprawde jest mało
spróbował byś tak jeździc w 2t to byś osiwiał ciągając za sobą cpn
dodatkowo każdy kross ma różne spalania, to nie scig czy auto ze na 100km ma spalic 6 czy 10l i tak spali, tutaj wszystko zalezy od stanu technicznego, stylu jazdy, terenu po którym się jeździ oraz warunków pogodowych
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostrorn nie 1 moto i nie dziwi mnie spalanie bo na tym nie zalezy mi ! pytam bo uwazam ze to pożadne forum a nie wypowadanie sie cfaniaków co jak i na czym jeździ.......... narazie to kazdy porownywal ile co i jak komu pali a nie uzyskalem fachowej odpowiedzi.........
przyczyna byl zapchany filtr i za bardzo nasaczony ale to juz sam do tego doszedlem ........
pytalem jeszxcze co moze miec wplyw na zbyt szybkie zagotowanie sie moto ...... ??? pomoz ktos?
przyczyna byl zapchany filtr i za bardzo nasaczony ale to juz sam do tego doszedlem ........
pytalem jeszxcze co moze miec wplyw na zbyt szybkie zagotowanie sie moto ...... ??? pomoz ktos?
- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
kolego, objawy zapchanego filtra widac gołym okiem, motor nie ma mocy takiej, dusi się, nie oddaje płynnie mocy, śmierci spalinami
co do grzania się są 2 rzeczy, no może 3
1 braki płynu w chłodnicy
2 zapowietrzony układ
3 pompa wody powoli kłania się do roboty
ew cos innego, ale to pozostawiam reszcie
[list=]
a dodatkowo przy filtrze, zagdlÄ…da siÄ™ tam co zjazd do bazy i wyjazd w teren.
i jeżeli jest taka potrzeba czyści się go i nasącza
[/list]
co do grzania się są 2 rzeczy, no może 3
1 braki płynu w chłodnicy
2 zapowietrzony układ
3 pompa wody powoli kłania się do roboty
ew cos innego, ale to pozostawiam reszcie

a dodatkowo przy filtrze, zagdlÄ…da siÄ™ tam co zjazd do bazy i wyjazd w teren.
i jeżeli jest taka potrzeba czyści się go i nasącza

-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
to ze był zapchany fakt nie zagladałem 2 wyjazdty do niego :/ moja wina...
odnośnie grzania :
1.płyn jest uzupelniony
2.uklad szczelny
3.uklad nie zapowietrzony
4.pompa wody??? - przyznam ze nie zagladałem
jak mozna rozpoznac czy jest juz do wymiany czy tez nie ?
odnośnie grzania :
1.płyn jest uzupelniony
2.uklad szczelny
3.uklad nie zapowietrzony
4.pompa wody??? - przyznam ze nie zagladałem
jak mozna rozpoznac czy jest juz do wymiany czy tez nie ?
- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
nie jest to wr a yz450f
ale ciagnie od samego dolu
z przyspieszeniem obrotami i pelnym oddaniem mocy nie ma problemu ; jedynie to grzanie sie mnie troche irytuje....... choc porownywalem z kumplem ktory ma nówke z salonu yz450f no i tez potrafi ja tak zagotowac lecz hmmm musi sie troche natrudzic zeby na postoju to zrobic....... notomiast moja pare razy gaz do spodu chwilke pochodzi
i trzeba dolewac 




- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
Ok, ale wydaje mi się, że silnik ten sam, tylko skrzynia inna? tak czy siak podobnie wyżyłowany:)
Myślałem ze za dużo wachy po prostu, bo po coś ma chodzić na tym ssaniu...
nie dławi się ofc w żadnym zakresie obrotów?
A termostat sprawdziłeś, jak go wyjmiesz to bym złożył bez niego dla próby...
Myślałem ze za dużo wachy po prostu, bo po coś ma chodzić na tym ssaniu...
nie dławi się ofc w żadnym zakresie obrotów?
A termostat sprawdziłeś, jak go wyjmiesz to bym złożył bez niego dla próby...
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
co wy sie tak termostatow uczepiliscie. Moglby mi ktos pokazac jak wyglada termostat w crossie?
Moze sie grzac od zasyfionej chlodnic, wgnieconej chlodnicy, zle ustawionego skladu mieszanki
Moze sie grzac od zasyfionej chlodnic, wgnieconej chlodnicy, zle ustawionego skladu mieszanki
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Może też korek nie trzyma prawidłowego ciśnienia w układzie, co zaniża temperaturę wrzenia płynu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
czy pompa prawidłowo działa sprawdza się w prosty sposub, nasłuchuje jak chodzi, odkręca korek wlewu i przygazowuje, widzisz co się dzieje z płynem , czy bulgocze i tak dalej.
Ale jak nic tam się przy tym nie robiło najlepiej sprawdzic w jakim stanie jest owa pompa
Ale jak nic tam się przy tym nie robiło najlepiej sprawdzic w jakim stanie jest owa pompa

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
mam jeszcze jeden problem ktory mnie męczy i nie moge dojść co jest grane , regulowałem luzy zaworowe okazalo sie że środkowy zawór ssący był cały czas podparty , wyregulowałem wszystkie płytkami i jest tak jak książka pisze. Problem w tym ze po tej regulacji pojawił się problem braku tzw dołu tzn jeżeli szybko odkręce manetke moto się przydusi po czym idzie w góre na obroty ....... zawory na pewno dobrze sa wyregulowane i poskladane rozrząd również odpada... regulacja gaźnikiem pomagła tylko jak obniźyłem iglice w dól o 2 ząbki niż w serwicówce na neutral ale dołu dalej nie ma........ co może mieć wpływ na to ?
- heya088
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 27/7/2009, 12:27
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości