Zobacz wątek - Magnetyczna śruba spustu oleju - opinie
NAS Analytics TAG

Magnetyczna śruba spustu oleju - opinie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Magnetyczna śruba spustu oleju - opinie

Postprzez Vergon » 2/4/2011, 18:19

Jak w temacie. Co o tym sądzicie? Gra warta świeczki czy sobie opuścić? Cena nie jest duża, więc jak ma wpływać pozytywnie na żywotność silnika to czemu nie. Generalnie chyba jestem za, ale chciałbym poznać opinie ślizgaczowyh speców ;)

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=111687

PS: Ile KM i NM mi przybędzie? :twisted:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez zxer » 2/4/2011, 18:31

a nie lepiej kupic jakies nanomagnety i przyczepic do filtra oleju ? ja mam filtr oblepiony magnesami z dyskow twardych ;P
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez Przemo_rene » 2/4/2011, 18:52

śruba jest spoko. Na żywotność silnika nie wpłynie zbytnio (ani na plus ani na minus) Bardziej chodzi tutaj o to, że pomaga w wykryciu zbliżającej się awarii w postaci opiłków z wału czy innych stalowych bądź żeliwnych elementów.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Kicaj. » 2/4/2011, 19:04

Åšruba w zaden sposob nie wplywa na prace silnika moc itd chyba ze ewentualnie zywotnosc np lozysk bo zbierze jakies opilki.
Magnes w tej srubie ma za zadanie tylko i wylacznie zbierac opilki ktore znajda sie w oleju bo jak wiadomo elementy skrzyni i sprzeegla zuzywaja sie
Kicaj.
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 30/5/2010, 18:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Invi » 2/4/2011, 19:45

Kicaj chyba nie załapał ironii ;)

Najlepiej nalepić neodymkę na śrubie, przy okazji załatwi to problem z niedziałającą sygnalizacją świetlną ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez marcinpsk » 2/4/2011, 19:51

Nie pomysleliscie ze wiekszosc producentow daje takie sruby jak moto z fabryki wyjezdza ? Wielokrotnie sie z tym juz spotkalem, wiec najpierw radze sprawdzic czy juz sie takiej nie posiada :wink:
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Vergon » 2/4/2011, 20:15

A niby dlaczego nie wpływa pozytywnie na żywotność? Na logikę to opiłki powinny zwiększać tarcie nie?


PS: Kolega kolegi kupił tą śrubę i podobno na 4 z gazu na koło idzie :twisted:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemo_rene » 2/4/2011, 20:18

jak już masz opiłki na śrubie to raczej niedługo PA PA do silniczka... :lol: tak więc ewentualnie...dla gum z 4gi z gazu można kupić hehe
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Vergon » 3/4/2011, 18:17

W takim razie pobieram tą śrubę. Przy kolejnej zmianie oleju zrobię foto ilości opiłków i dam do oceny ;)
Podziękował, można zamykać.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 4/4/2011, 13:58

uwazaj na te sruby bo kumpel do fazera jakąś z skądś kupil i byla krótsza i mu pol gwintu zerwalo
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Vergon » 4/4/2011, 15:04

RUTRA.RD napisał(a):uwazaj na te sruby bo kumpel do fazera jakąś z skądś kupil i byla krótsza i mu pol gwintu zerwalo



Nie trybie, możesz jaśniej? Co ma długość śruby do zerwania gwintu?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2011, 07:39

a to ze ma krotki gwint który nie opiera sie na calym gwincie w misce przy dokrecaniu, wiec niewiele trzeba zeby z miski gwint zerwac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Vergon » 5/4/2011, 12:31

Już łapie, jak założył metrową rurę na klucz to nic dziwnego ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2011, 13:01

włóż i dokręć i zobaczysz albo w jakie kolwiek inne miejsce zastosuj zamiennik z krótszym gwintem zobaczysz wtedy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Vergon » 5/4/2011, 13:24

Jeżeli skok gwintu jest taki sam to nie powinno być problemu.
Zresztą nie ważne, porównam długość gwintu i podejmę decyzję na miejscu.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 5/4/2011, 13:38

jesli sruba jest takiej samej dlugosci to nie ma problemu ale tamta byl sporo krotsza i tyle. krotszej nie kupuj
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê