Sportowy wydech
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Sportowy wydech
Witam
Jakiś czas temu założyłem do swojego motocykla Fazer Fz6 S2 sportowy wydech IXIL ku mojemu zdziwieniu wzrosło spalanie i to dosyć znacznie o jakieś 2-2,5l. Dodam że nie usuwałem katalizatora. Olej jest nowy jedynie filtr powietrza ma 2 sezony. Co może być powodem zwiększonego spalania czy to kwestia tylko filtra powietrza czy może mimo wtrysków trzeba będzie je wyregulować.
Pozdrawiam
Jakiś czas temu założyłem do swojego motocykla Fazer Fz6 S2 sportowy wydech IXIL ku mojemu zdziwieniu wzrosło spalanie i to dosyć znacznie o jakieś 2-2,5l. Dodam że nie usuwałem katalizatora. Olej jest nowy jedynie filtr powietrza ma 2 sezony. Co może być powodem zwiększonego spalania czy to kwestia tylko filtra powietrza czy może mimo wtrysków trzeba będzie je wyregulować.
Pozdrawiam
- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
Nie zależało mi szczególnie na przyroście mocy - aczkolwiek każdy konik się przyda
. Zależało mi natomiast na tym żeby był słyszalny ( fazer przypomina odkurzać ultra silencer
)a tu taki skutek uboczny jak duże spalanie ;/ Na pierwszy ogień pójdzie filtr powietrza jeśli to nie pomoże trzeba będzie kompa podpiąć - ktoś z Was miał taki problem ?


- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ja zalozylem two brothers i nic nie zmienialem,moto moim zdaniem i chlopakow z serwisow jak na fz6 narawde zapi..dala.
u mnie na szczescie nic nie musialem regulowac,ponoc komuter sam powinien ustalic sklad mieszanki.jezeli tego nie zrobil to musisz podjechac do serwisu,robota na 5 minut.
ustawia sie to z poziomu zegarow ale nie znam kombinacji.moge ci dac na priwa telefon do chlopakow to kolniesz i ci wytlumacza co i jak zrobic.
u mnie na szczescie nic nie musialem regulowac,ponoc komuter sam powinien ustalic sklad mieszanki.jezeli tego nie zrobil to musisz podjechac do serwisu,robota na 5 minut.
ustawia sie to z poziomu zegarow ale nie znam kombinacji.moge ci dac na priwa telefon do chlopakow to kolniesz i ci wytlumacza co i jak zrobic.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
siema. Musze przyznać, że mam podobny problem z tym że w F3. Seryjny zamieniłem na krotki głosny i zauważyłem że jakoś wolniej się zbiera a w tamtym lepiej, jak to mozliwe??? Spalanie też wzroslo ale nie wiele bo srednia i tak wychodzi mi 10l
aha jest możłiwosc spr gdzieś dB tłumika ?? pzdr

-
daniel85r - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:30
- Lokalizacja: Bełchatów
Mozesz wyjac krocce ssace z airboxa dostanie on wtedy wiecej powietrza powinien dostac kopa w srednim i gornym zakresie obrotow. Przynajmniej taki mod widzialem na youtubie w przypadku er6. leo z wyjetym dbkillerem airbox mod i moc bardzo fajnie wzrosla.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Skladu nie przereguluje bez modyfikacji w kompie badz dodania PCIII.
http://www.youtube.com/watch?v=s5FgAQB-LKQ
http://www.youtube.com/watch?v=de3WwS4OdL8
http://www.youtube.com/watch?v=8wFs005DQIo
Powyzej przyklad wraz z wynikami z hamowni. Po kolei co bylo robione ale to Leo.
http://www.youtube.com/watch?v=s5FgAQB-LKQ
http://www.youtube.com/watch?v=de3WwS4OdL8
http://www.youtube.com/watch?v=8wFs005DQIo
Powyzej przyklad wraz z wynikami z hamowni. Po kolei co bylo robione ale to Leo.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
No to sprawa ma się następująco wymieniłem filtr powietrza na K&N i pojechałem do serwisu żeby poczyniono w motocyklu odpowiednie regulacje. Zrobiono mi tylko synchro wtrysków ale nie ustawiono mi składu mieszanki. Podobno należy to zrobić z użyciem sondy AFR ( wiem że można ustawić skład mieszanki z poziomu zegarów ale nie wiem jaki dobrać ). Czy to musi być specjalna sonda motocyklowa czy moze byc samochodowa wkładana do wydechu ? Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak prawidłowo wyregulować skład mieszanki ? Pozdro
- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
Air flow Ratio czyli stosunek paliwa do powietrza. Potrzebna jest sonda lambda i hamowania. W motocyklach suzuki mozna modyfikowac mapy paliwowe bezposrednio na ECU. Nie wiem jak to jest w przypadku Yamahy. Ja osobiscie u siebie mam zalozony PCIII. PCIII koryguje sygnal z ECU i przesyla go dalej.
Wiem ze Piaseczenie pod Warszawa to zrobisz serwis suzuki/albo yamahy obecnie (salon juz pod szyldem Yamahy a serwis pod szyldem Suzuki, w kazdym badz razie u pana Badziaka). Bez hamowni raczej się nie obędzie. Chociaz
...
Wiem ze Piaseczenie pod Warszawa to zrobisz serwis suzuki/albo yamahy obecnie (salon juz pod szyldem Yamahy a serwis pod szyldem Suzuki, w kazdym badz razie u pana Badziaka). Bez hamowni raczej się nie obędzie. Chociaz

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
w moim fazerku można ustalić ilość podawanego paliwa po wejściu do funkcji serwisowych z poziomu licznika, ale żeby wiedzieć ile mu dodać/ując paliwa (stawiam na dodać) trzeba by mieć jakieś odczyty najlepiej z sądy afr. A czy hamownia ? hmmm
- twardy-99
- Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 28/3/2008, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości