JAKA swieca
Posty: 17
• Strona 1 z 1
JAKA swieca
witam chcialbym sie dowiedziec jaka swiece kupic do crossa honda crf 250 i jai jest koszt takiej swiece
- tweety450mx2t
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47
irydowe są dla pro zawodników, po 1
po 2 jeżeli jeździsz spokojnie to się niszczy i szybko pada, jeżeli kręcisz to dopiero irydowa odpowiednio działa
wstaw najzwyklejszą swiece i bd chodziła jak ta lala
po 2 jeżeli jeździsz spokojnie to się niszczy i szybko pada, jeżeli kręcisz to dopiero irydowa odpowiednio działa
wstaw najzwyklejszą swiece i bd chodziła jak ta lala

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
witam chcialbym sie dowiedziec jaka swiece kupic do crossa honda crf 250 i jai jest koszt takiej swiece
który rok jej? Serwisówka download i jedziesz. Coś kojaże że do CRF 250 świeca kosztuje ponad 100zł?!?
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Wejdź na stronkę NGK wybierz zakładkę Motocykle i tam dobierze sobie świecę do rodzaju motocykla i modelu. Ja tak zrobiłem i dziala jak ta lala. Osobiście kupiłem irydową świecę, mimo ze jestem amatorem. Ma lepsze właściwości. Sam poczytasz na stronie NGK. Pozdro.[/list]
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Witam. Odświeżam temat. Jak z ta swieca do CRF250 2008? W katalogu NGK wychodzi R0409B-8 - jest to swieca irydowa. Pytanie czy mozna zastosowac cos innego? Ew. nie irydową??Irydowa kosztuje 125 plus wysylka...
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
masz takie moto - wiec nie oszczędzaj... ja bym innej niz irydowej nie wsadzał.
co do samej swiecy - poszukaj w katalogach po rozmiarach opornosci itp itd inna swiece spełniająca warunek - ważne aby ciepłota była taka sama, gwint ten sam, i oporność.
co do samej swiecy - poszukaj w katalogach po rozmiarach opornosci itp itd inna swiece spełniająca warunek - ważne aby ciepłota była taka sama, gwint ten sam, i oporność.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
są kazda firma praktycznie bedzie miała swiece - denso, ngk itp. ale trzeba poszukać po oznaczeniu, albo po danych. ale skoro ci sie nie chce to nie zmieniaj świecy i powodzenia 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co ile się zmienia swiece w 125 2t w motogodzinach?, bo jedna świeca może dawać iskre i 2 lata chyba... irydówke chyba trzeba przepalic na włączonym silniku bo jak się zgasi po chwili po włożęniu to do kosza sie chyba nadaje jest tak?
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
@hondacr1989 Każdą świecę trzeba przepalić, zakrecić i niech sobie motocykl pochodzi, osiagnie normalną temperaturę pracy. Tak lepiej dla świecy.
-
pawel89ers - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
- Lokalizacja: Skowierzyn
dokładnie, kazda swieca nie lubi odpalania na krótko, bez rozgrzania. wtedy kazda dostaje w tyłek. czy to iryd czy zwykła. wiec jak odpalasz to najlepiej rozgrzać do temperatury pracy gasisz i jest ok. co do czasu - to róznie bywa. irydowa wg producentów jest 3X żywotniejsza niz zwykła. ja tam bym wymieniał swiece co sezon na zime - tak dla pewnosci. nie są to wielkie koszta. irydówke za około 50 zł mozna mieć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A czym te motogodziny niby chcesz liczyć?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
A jak mam liczyc ?
chyba większosc liczy motogodzine jako zbiornik paliwa? a nie jako godzine przejezdzoną czasowo=60min=jedna godzina 1MTH na wysokich obrotach ,chodzi mi o teren nie o tor
chyba większosc liczy motogodzine jako zbiornik paliwa? a nie jako godzine przejezdzoną czasowo=60min=jedna godzina 1MTH na wysokich obrotach ,chodzi mi o teren nie o tor
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
te motogodziny w przypadku crossówek i jazdy po torze średnio tak wychodzą 1 mth - 40 km, - 1 bak. oczywiscie uśredniony czas. bo prawdziwa motogodzina wyraza sie dosyc skomplikowanym wzorem i te tanie np liczniki nie mierzą motogodzin, tylko czas pracy silnika. tylko uśredniając 1 mth to 1 godzina pracy silnika przy maksymalnym obciązeniu i obrotach ( też nieco uśredniając ale błędy są juz niewielkie ) ale smigając po torze i tak nikt nie pyrka wiec w zasadzie ten czas jest mierzony poprawnie. i pomaga ustalić czas wymian róznych rzeczy oleju swiecy itp. pomiar nie jest idealny i 20 motogodzin na liczniku za 100 zł to nie jest realne 20 mth... ale dla amatora i tak to nie jest duza róznica czy zrobi licznikowe 20 mth a realnie 19-21 mth bo pomiar bedzie miał średnio taki błąd.
w ktmach fabryczne liczniki ( jak np ja mam ) liczą te mth nieco inaczej, bo od razu musi sie kręcic koło żeby licznik zaczał mierzyc nie wiem czy nie bierze też innych informacji do wzoru. i czasami jak latamy to crossówka robi 3 mth a mój ktm 2.5 mth. wiec nadal róznica nie jest kolosalna.
ale jest róznica troche jak sie mierzy własnie po torze gdzie sie albo non stop kręci, albo ma zgaszony silnik. z kolei w enduro np jedziesz kręcisz, a potem masz przeszkodze i pyrkasz sobie czas sie liczy a silnik sie prawie nei zuzywa i wtedy 1 mth to nie 40 km tylko moze wyjsc 3 km albo 60 km. i tak samo bak moze starczyć na rózne dystanse. kiedys w bagnie zrobiłem 1 motogodzine a przejechałem moze niecały kilometr ;P
w ktmach fabryczne liczniki ( jak np ja mam ) liczą te mth nieco inaczej, bo od razu musi sie kręcic koło żeby licznik zaczał mierzyc nie wiem czy nie bierze też innych informacji do wzoru. i czasami jak latamy to crossówka robi 3 mth a mój ktm 2.5 mth. wiec nadal róznica nie jest kolosalna.
ale jest róznica troche jak sie mierzy własnie po torze gdzie sie albo non stop kręci, albo ma zgaszony silnik. z kolei w enduro np jedziesz kręcisz, a potem masz przeszkodze i pyrkasz sobie czas sie liczy a silnik sie prawie nei zuzywa i wtedy 1 mth to nie 40 km tylko moze wyjsc 3 km albo 60 km. i tak samo bak moze starczyć na rózne dystanse. kiedys w bagnie zrobiłem 1 motogodzine a przejechałem moze niecały kilometr ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości