Zobacz wątek - KAWASAKI ZZR 1100 / ZX11

KAWASAKI ZZR 1100 / ZX11

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

KAWASAKI ZZR 1100 / ZX11

Postprzez RyBkosPL » 31/3/2011, 20:47

Witam wszystkich

Szukam i szukam opinii, komentarzy, tematów i nic konkretnego tak naprawdę.
Więc postanowiłem założyć własny wątek a wiem, że mogę na Was liczyć :) z wcześniejszymi moimi sprzętami mi pomogliście :)
Jeżdżę DUAL'em z 94r a mój kumpel szuka dla siebie podobnego typu motocykla.
Decyzja padła na kultowego "Zygzaka" lecz chcielibyśmy wiedzieć WSZYSTKO na temat tego motocykla.
Legend na temat 3 panewki już się nasłuchałem.
Prosiłbym raczej o uwagi na temat reszty podzespołów jak i kosztów eksploatacyjnych i wrażeń z jazdy.
i pytanie co waszym zdaniem jest lepsze DUAL czy ZZR ?

Za wszelakie błędy czy nieścisłości przepraszam i proszę o konkretne wypowiedzi !
Dzięki :)
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra


Postprzez Raczek_6 » 31/3/2011, 23:42

A może tak podaj zakres cenowy.

Miałem ZZR1100 - zdecydowanie do szybkiej turystyki polecam, na miasto odradzam, za duży, za szybki.
Panewka zacierała się w określonych przypadkach:
- nie właściwy poziom oleju (zbyt niski)
- zużyty, nie wymieniany olej i filtr oleju
- zatkana chłodnica oleju (raz na jakiś czas trzeba ją umyć) - żeberka.
- nie właściwy olej.
- jazda na 1-nym kole

CBR nie miałem, jeździłem tylko XX.

Wydawało mi się że ZZR całkiem dobrze hamuje, do puki nie dostałem w ręce Aprilia Tuono, Ducati Monster - 320mm tarcze i 4-ro tłoczkowe Brembo robią Swoje

Kiedyś na anglo-języcznym forum znalazłem sporo informacji na temat wad i jak niektóre usunąć.

Najlepiej niech przejedzie się jednym i drugim i sam oceni co jemu bardziej pasuje.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RyBkosPL » 1/4/2011, 06:28

Cena nie gra roli ponieważ tu chodzi raczej o konkretny model !!
Pewnie będzie to PO 93r

O słabszych hamulcach też coś słyszałem, ale zastanawia mnie, że podobno nie dużo palą ? to prawda ? w końcu to 1,1l i spora masa moja babcia łyka średnio 8-9l

Są może jakieś konkretne rzeczy na, które trzeba zwrócić uwagę? Nie mówię tu o standardzie przy kupowaniu moto ale konkretnie do tego modelu ?!
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez Seba_ER5 » 1/4/2011, 07:40

Jak kupujesz tak stary motocykl to chba gra role.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RyBkosPL » 1/4/2011, 08:30

Chodzi mi o to, że ważniejszy będzie ogólny stan techniczny a nie cena bo te nie są wygórowane.
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez Raczek_6 » 1/4/2011, 23:48

Na wszystko, łącznie z przeszłością, kolizjami, szlifami itd...
Warto zabrać ze Sobą mechanika obeznanego z kawasaki - lepie jzaplacić parę groszy niż umoczyć nawet nie duże PLN.

Spalanie 7 - 12 l/100km w mieście.

średnio około 9l. Zależy od stylu jazdy, ja ta mponiżej 5500rpm nie mogłem jeździć, powyżej tych obrotów dopiero dało się jechać.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Przemo_rene » 2/4/2011, 19:24

duży zygzak jak utrzymany i dobrze wyregulowany ciągnie od 4tyś obrotów zdrowo :) Szukaj modelu z tyłem po lifcie i najlepiej na jakiś preclowych oponach turystycznych w oryginalnym malowaniu. Szansa bedzie, że nie miał katów bo silnik jest spoko ale jak traktowany normalnie (nie jak sc33 czy stare gixy 3/4 na zlotach - do tego sie zygi nie nadaje)

3cia panewa a konkretnie jej smarowanie zostało poprawione w modelach po lifcie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr