KAWASAKI ZZR 1100 / ZX11
Posty: 7
• Strona 1 z 1
KAWASAKI ZZR 1100 / ZX11
Witam wszystkich
Szukam i szukam opinii, komentarzy, tematów i nic konkretnego tak naprawdę.
Więc postanowiłem założyć własny wątek a wiem, że mogę na Was liczyć
z wcześniejszymi moimi sprzętami mi pomogliście
Jeżdżę DUAL'em z 94r a mój kumpel szuka dla siebie podobnego typu motocykla.
Decyzja padła na kultowego "Zygzaka" lecz chcielibyśmy wiedzieć WSZYSTKO na temat tego motocykla.
Legend na temat 3 panewki już się nasłuchałem.
Prosiłbym raczej o uwagi na temat reszty podzespołów jak i kosztów eksploatacyjnych i wrażeń z jazdy.
i pytanie co waszym zdaniem jest lepsze DUAL czy ZZR ?
Za wszelakie błędy czy nieścisłości przepraszam i proszę o konkretne wypowiedzi !
Dzięki
Szukam i szukam opinii, komentarzy, tematów i nic konkretnego tak naprawdę.
Więc postanowiłem założyć własny wątek a wiem, że mogę na Was liczyć


Jeżdżę DUAL'em z 94r a mój kumpel szuka dla siebie podobnego typu motocykla.
Decyzja padła na kultowego "Zygzaka" lecz chcielibyśmy wiedzieć WSZYSTKO na temat tego motocykla.
Legend na temat 3 panewki już się nasłuchałem.
Prosiłbym raczej o uwagi na temat reszty podzespołów jak i kosztów eksploatacyjnych i wrażeń z jazdy.
i pytanie co waszym zdaniem jest lepsze DUAL czy ZZR ?
Za wszelakie błędy czy nieścisłości przepraszam i proszę o konkretne wypowiedzi !
Dzięki

Honda to Honda i tyle !!!



-
RyBkosPL - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
- Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra
A może tak podaj zakres cenowy.
Miałem ZZR1100 - zdecydowanie do szybkiej turystyki polecam, na miasto odradzam, za duży, za szybki.
Panewka zacierała się w określonych przypadkach:
- nie właściwy poziom oleju (zbyt niski)
- zużyty, nie wymieniany olej i filtr oleju
- zatkana chłodnica oleju (raz na jakiś czas trzeba ją umyć) - żeberka.
- nie właściwy olej.
- jazda na 1-nym kole
CBR nie miałem, jeździłem tylko XX.
Wydawało mi się że ZZR całkiem dobrze hamuje, do puki nie dostałem w ręce Aprilia Tuono, Ducati Monster - 320mm tarcze i 4-ro tłoczkowe Brembo robią Swoje
Kiedyś na anglo-języcznym forum znalazłem sporo informacji na temat wad i jak niektóre usunąć.
Najlepiej niech przejedzie siÄ™ jednym i drugim i sam oceni co jemu bardziej pasuje.
Miałem ZZR1100 - zdecydowanie do szybkiej turystyki polecam, na miasto odradzam, za duży, za szybki.
Panewka zacierała się w określonych przypadkach:
- nie właściwy poziom oleju (zbyt niski)
- zużyty, nie wymieniany olej i filtr oleju
- zatkana chłodnica oleju (raz na jakiś czas trzeba ją umyć) - żeberka.
- nie właściwy olej.
- jazda na 1-nym kole
CBR nie miałem, jeździłem tylko XX.
Wydawało mi się że ZZR całkiem dobrze hamuje, do puki nie dostałem w ręce Aprilia Tuono, Ducati Monster - 320mm tarcze i 4-ro tłoczkowe Brembo robią Swoje
Kiedyś na anglo-języcznym forum znalazłem sporo informacji na temat wad i jak niektóre usunąć.
Najlepiej niech przejedzie siÄ™ jednym i drugim i sam oceni co jemu bardziej pasuje.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Cena nie gra roli ponieważ tu chodzi raczej o konkretny model !!
Pewnie będzie to PO 93r
O słabszych hamulcach też coś słyszałem, ale zastanawia mnie, że podobno nie dużo palą ? to prawda ? w końcu to 1,1l i spora masa moja babcia łyka średnio 8-9l
Są może jakieś konkretne rzeczy na, które trzeba zwrócić uwagę? Nie mówię tu o standardzie przy kupowaniu moto ale konkretnie do tego modelu ?!
Pewnie będzie to PO 93r
O słabszych hamulcach też coś słyszałem, ale zastanawia mnie, że podobno nie dużo palą ? to prawda ? w końcu to 1,1l i spora masa moja babcia łyka średnio 8-9l
Są może jakieś konkretne rzeczy na, które trzeba zwrócić uwagę? Nie mówię tu o standardzie przy kupowaniu moto ale konkretnie do tego modelu ?!
Honda to Honda i tyle !!!



-
RyBkosPL - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
- Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Na wszystko, łącznie z przeszłością, kolizjami, szlifami itd...
Warto zabrać ze Sobą mechanika obeznanego z kawasaki - lepie jzaplacić parę groszy niż umoczyć nawet nie duże PLN.
Spalanie 7 - 12 l/100km w mieście.
średnio około 9l. Zależy od stylu jazdy, ja ta mponiżej 5500rpm nie mogłem jeździć, powyżej tych obrotów dopiero dało się jechać.
Warto zabrać ze Sobą mechanika obeznanego z kawasaki - lepie jzaplacić parę groszy niż umoczyć nawet nie duże PLN.
Spalanie 7 - 12 l/100km w mieście.
średnio około 9l. Zależy od stylu jazdy, ja ta mponiżej 5500rpm nie mogłem jeździć, powyżej tych obrotów dopiero dało się jechać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
duży zygzak jak utrzymany i dobrze wyregulowany ciągnie od 4tyś obrotów zdrowo
Szukaj modelu z tyłem po lifcie i najlepiej na jakiś preclowych oponach turystycznych w oryginalnym malowaniu. Szansa bedzie, że nie miał katów bo silnik jest spoko ale jak traktowany normalnie (nie jak sc33 czy stare gixy 3/4 na zlotach - do tego sie zygi nie nadaje)
3cia panewa a konkretnie jej smarowanie zostało poprawione w modelach po lifcie.

3cia panewa a konkretnie jej smarowanie zostało poprawione w modelach po lifcie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości