Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne
Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne
Witam, chciałbym zapytać Was (ujeżdżających ten motocykl) o osiągi. Przeczytałem kilka testów, ale nie znalazłem odpowiedzi na jedno interesujące mnie pytanie. Jaką dynamikę prezentuje Bandit 650 na obrotach do 5000. Chciałbym, aby ktoś odniósł się i porównał to z Yamahą Bulldog.
- luqa90
- Świeżak
- Posty: 213
- Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
- Lokalizacja: Rymanów Zdrój
dwa zupełnie inne motocykle, zupełnie inne silniki i pojemności, nie ma co porównywać. dla buldoga 5000 to już prawie koniec skali
dla bandita dopiero drzwi do mocy się otwierają. banditem 650 nie latałem ale 600 którą miałem do 5000tys ob prezentowała niezłą dynamikę w 650 podobno jest z tym jeszcze lepiej

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4151
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Re: Suzuki Bandit 650 N - dane techniczne
luqa90 napisał(a):Jaką dynamikę prezentuje Bandit 650 na obrotach do 5000. Chciałbym, aby ktoś odniósł się i porównał to z Yamahą Bulldog.
Równie dobrze można spytać jak się ma uturbiona Busa do Rometa Division. Poniżej masz wykres mocy (Bandit 650 w wersji metro), myślę że nie wymaga komentowania.

- pan_wiewiorka
bandit nie jest taki wolny, na pewno dolny zakres obrotów ma mocniejszy niż fazer 600 tak ze nie wiem czym sie stresujesz chyba ze chcesz trasy 300km robic to wtedy moze byc troszke przy słaby do miasta i w krotkie wypady jest idealny
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4151
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):[...]chyba ze chcesz trasy 300km robic to wtedy moze byc troszke przy słaby do miasta i w krotkie wypady jest idealny
Łaj? Kumpel lata Małym Bandziorem, trasy 300+ i nie narzeka. oczywiście jak chcesz piłować 200 km/h, to lipa ale przelotowa 120-140 nie stanowi kłopotu.
- pan_wiewiorka
co za problem wybrać odpowiedni motocykl by zadawalał pod względem dynamiki, wyglądu i zmienić komin na taki by sprostał Twoim wymaganiom? wykresy mówią same za siebie, nie ma co tu porównywać i komentować
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
- pan_wiewiorka
luqa90 napisał(a):Dla mnie w motocyklu jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - dźwięk, lubię mieć basowy ryk pod dupskiem, bandit mi chyba tego nie da...
Tu się mylisz kolego.. Bandit ładnie ryczy z przelotowym tłumikiem. Ma masywny, ładnie wyeksponowany silnik i jest bardzo wygodny.
Zamiast szukać mądrości w sieci obadaj coś w realu, bo głupoty wypisujesz.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Synek, Twoje tematy są coraz lepsze. Wiewiór skwitował to idealnie...
Krócej by wyliczyć o jakie motocykle nie pytał luqa90 na tym form niż te, o które pytał. Jak dla mnie to typowy zawracacz dvpy bądź strasznie nudzący się teoretyk pokroju Lasera.
P.S. Warnujcie mnie za offtopa jak chcecie, wszak to potraficie najlepiej.
Krócej by wyliczyć o jakie motocykle nie pytał luqa90 na tym form niż te, o które pytał. Jak dla mnie to typowy zawracacz dvpy bądź strasznie nudzący się teoretyk pokroju Lasera.
P.S. Warnujcie mnie za offtopa jak chcecie, wszak to potraficie najlepiej.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4651
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości