Zobacz wątek - YAMAHA FAZER 600 TUNING OPTYCZNY W DOBRYM GUŚCIE

YAMAHA FAZER 600 TUNING OPTYCZNY W DOBRYM GUŚCIE

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

YAMAHA FAZER 600 TUNING OPTYCZNY W DOBRYM GUŚCIE

Postprzez czarlee » 28/3/2011, 21:37

PANOWIE posiadacze fazer

Podchodziliście może do tematu tuningu optycznego FAZERA 600 .
Takiego bez przesadyzmu i robienia z motoru pisanki .Ale jakies fajne dodatki w dobrym guście np wymieniona lampa tylna na LED lub kirrunki inne pomysły lub jakieś foto :D ?

Próbował ktoś moto może okazać sie wdzięcznym materiałem .
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK


Postprzez RUTRA.RD » 29/3/2011, 08:53

przede wszystkim to stalowe przewody hamulcowe bo są różnie kolorowe i fajnie np wyglądają czerwone przy czarnym motorze
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 11:46

RUTRA.RD napisał(a):przede wszystkim to stalowe przewody hamulcowe bo są różnie kolorowe i fajnie np wyglądają czerwone przy czarnym motorze


Właśnie o to mi idzie delikatnie i z jajem to może fajnie wygladać czytałem ostatnio na formu że można połączyć światła tak żeby świeciły sie oba mijania a nie tylko lewe oczywiście w momencie zapalenia drogowego gaśnie żarnik odmijania i świeci się lewe długie .Ale to była instrukcja do FZS nie wiem czy w 600 98-00 też tak się da.
Widziałem też kola na fanym tylnym stopie led. 8)
żeby nikt nie gadał że nas nie widać :lol:
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez RUTRA.RD » 29/3/2011, 12:11

da sie i jest to latwe z tymi swiatlami tylko juz nie pamietam jak to sie robi. do tego prosta kierownica, inna szybka, inne kierunki, zmiana sprezyn z przodu, i juz bedzie fajnie. ida dalej to wydech, filtry stozkowe ( wymiana dysz w aznikach ) i postrach siejesz :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 12:23

:lol: spoko spoko :lol:
Ja na razie musze opanować te koniki co są wiec do zwiekszania mocy to jeszcze daleka droga .
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 12:27

ale przyznam że mega podoba mi się jak ktos ma fajnie zrobione moto .
Zapakowane kilka rozsądnych i przemyslanych dodatków i miło się robi .
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez Seba_ER5 » 29/3/2011, 12:51

Jakies fajne crashpady PUIG albo jeszcze lepiej LSL sliczne sa. Rozumiem ze to wersja z owiewk. Naklejki Moto-graphics (do kupienia na ebay.co.uk tanio nie bedzie). Nakladki karbonowe na dekle, stalowy oplot, fender eleminator (mocowanie talblicy) kierunku rizzomy, klamki titaxa crg pazzo (ewentualnie jakies chinskie badz womet) srubki od probolta (70 funtow komplet do wszyskiego), wydech arrow Bos acrap i inne. ktory rocznik fazera?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 13:05

Seba_ER5 napisał(a):Jakies fajne crashpady PUIG albo jeszcze lepiej LSL sliczne sa. Rozumiem ze to wersja z owiewk. Naklejki Moto-graphics (do kupienia na ebay.co.uk tanio nie bedzie). Nakladki karbonowe na dekle, stalowy oplot, fender eleminator (mocowanie talblicy) kierunku rizzomy, klamki titaxa crg pazzo (ewentualnie jakies chinskie badz womet) srubki od probolta (70 funtow komplet do wszyskiego), wydech arrow Bos acrap i inne. ktory rocznik fazera?


2000 z owiewką poprzedn własciciel miał inwencję i podkręcił malowanie na czarny kolor całość .Nie zrobił jakiejś masakry nawet jest si :D
dla tego chciałem lapy zmienić i ew. jakies drobiazgi .
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez baktus » 29/3/2011, 17:10

Ja od tygodnia mam fazera i wczoraj sobie te światła podwujne zrobiłem,wystarczył kabelek podłaczony do zarówki H4 w te wolne miejsce u góry,potpinasz to do plusa zarówki H1 i juz swieca ci 2 światła.Moze troche druciarstwo ale sam dałem rade 8) Na forum fazera jest opisane jak to zrobić bardziej profesionalnie ale ja nie mogłem tego rozkminic i zrobiłem po swojemu :lol:
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 18:29

:lol: :lol: :lol: :lol:
no to ja jutro z rana zapieda..lam z kablami i obym nic nie spalił
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez Seba_ER5 » 29/3/2011, 18:32

No to te dodatki co ci podelem to przekracza wartosc moto :D.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez baktus » 29/3/2011, 19:25

Nic nie spalisz bo albo do H1 podłaczysz pod + i beda swiecic 2 albo podłaczysz pod - i druga lampa H4na krotkich nie zaswieci sie.
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 19:43

Seba_ER5 napisał(a):No to te dodatki co ci podelem to przekracza wartosc moto :D.


widział widział no i sprawdził hehee :lol:
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 19:50

aleeeeee aleeeee kilka wpadło w oko i temat jest do ogrniecia 8)
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez melvin » 29/3/2011, 20:05

w dobrym guście będzie sprzedać fortepian i kupić honde...


fazer nie zachwyca niczym szczególnym a ładować w niego kasę to jak rzeźbić w gównie :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez czarlee » 29/3/2011, 20:13

melvin napisał(a):w dobrym guście będzie sprzedać fortepian i kupić honde...


fazer nie zachwyca niczym szczególnym a ładować w niego kasę to jak rzeźbić w gównie :)


a mnie zachwyca i zapakowac kilka setek w jakieś fajne lampy czy inne pierdoły bez jakiegoś przesadyzmu sprawi mi frajdę
a tylko o to w tym chodzi o własna przyjemność .
A jak będę miał przyjemność rzeźbienie w gównie będę rzeźbił w gównie a jak będę chciał iść do muzeum lotnictwa pójdę do muzeum lotnictwa ku..a jego mać :lol:
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez melvin » 29/3/2011, 20:20

wg mnie szkoda w to kasy ładować bo i tak zmienisz na mocniejsze, w 1000ccm to już bym się zastanowił...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Nal » 30/3/2011, 12:06

nie każdy musi napierać na 1000, mało to przykładów było gdzie ludzie ponownie do mniejszych pojemności wracali? chłopak ma swoją wizję i niech dłubie przy czym chce, to nie fiat 126p by nazywać to dłubaniem w gównie
jak byś coś ciekawego wyrzeźbił to chętnie bym rzucił okiem na fotki, może sam się pokuszę i coś zmienie, powodzenia
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez czarlee » 30/3/2011, 18:49

Nal napisał(a):nie każdy musi napierać na 1000, mało to przykładów było gdzie ludzie ponownie do mniejszych pojemności wracali? chłopak ma swoją wizję i niech dłubie przy czym chce, to nie fiat 126p by nazywać to dłubaniem w gównie
jak byś coś ciekawego wyrzeźbił to chętnie bym rzucił okiem na fotki, może sam się pokuszę i coś zmienie, powodzenia


HE dzieki :D

Zbytnio kombinował nie będę bo pisanki nie chcę urządzać i paskudzic moto ale oświetlenie postaram się wymienić na bardziej widoczne i optycznie ładniejsze tzn wymienie to sie okaże .Posadze fotkę to się pośmiejecie :wink:

A co do 1000cc to do niczego nie zobowiązuje jak ktoś ogarnia takie moce super jest bo jest takich wielu co z głową na litrach śmigają mi to nie robi na tor sie nie wybieram a do przyrodniczego latania po city i poza 600 styka w 100%
czarlee
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 19/3/2011, 04:41
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez fz6 » 30/3/2011, 21:08

ja mam fz6,co prawda swiezaczka i wpier... w niego ponad osemaka.nie nazwalbym tego rzezbieniem w gownie.moto wyglada zajebongo.ryczy tak,ze niejeden juz zdebial.lustra,krotkie klamki,kiera,risery,odwazniki,crashpady,gripsy wszystko rizoma w czerni,tlumik two brothers carbon,kierunki na ledach w carbonie,tylna lampa na ledach.a jak mnie poniesie to jeszcze mu zadupek z siedzeniem za piataka przerobie.
melvin nie kazdy musi miec 200 kucy pod dupa,niektorym wystarczy 100.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr