Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CBR 125 R]</i> Honda CBR125R - entRy level
NAS Analytics TAG

[Honda CBR 125 R] Honda CBR125R - entRy level

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 29/3/2011, 20:21

Komentatorzy napisał(a):No no.. Teraz przynajmniej CBRka jakoś wygląda, a nie jak poprzedni rower. W osiągach jest beznadziejnie, dzięki 4T.. No niestety, ekonomiczność vs. prędkość. Moje zdanie nigdy się nie zmieni. 125 w 4T (nie licze crossów) to porażka. NSRka patrząc na swój wiek, ale nadal wygryza CBRke. Na szczęście Aprilia nie rozpoczęła dzikiej mody na 4T ze swoją RSką, bo wtedy by było nie przyjemnie. Sam posiadam hanie nsr 125, ale sprzęt to bajka. 93 rok, a wyglądem i osiągami niszczy CBR125.

<br><hr>The Wizard<br>
Komentatorzy napisał(a):ręce opadają jak widze takich pajaców... No wiec kochany miszczu prostej, musze z przykrością poinformować ze aprilia również weszła w świat 4T wprowadzając RSV4, który zastąpi na rynku RS 125... Chciałbym również mocno zaznaczyć, iż jestem pewien, że swoimi wiadrem, choć mułowatym i ciężkim objade Cie na każdym zakręcie... Swoją wypowiedzią pokazałeś dogłębnie, że masz 15lat, Starzy ci kupili nsr 125 zarejestrowaną jako motorower, tylko po to żeby gimnazjalistki zaczeły sciagać gacie przez glowe przed Toba... i nie maja nawet pojecia ze nie jestes w stanie ogarnąć chocby polowe mocy jaka ona generuje... Jestes takze typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widzą tylko ilosc cyferek na liczniku... nie wiesz co to pasja, nie wiesz co to ekonomia, nie wiesz co to umiejetnosci, nie wiesz co to normy spalin... dla Ciebie tylko liczy sie to ze zamiast 160km/h bedizesz mial 120... Niestety drogi kolego, motocykle są dla ludzi normalnych, rozgarnietych i inteligentnych, ponieważ trzeba byc konkretnym idiotą zeby kupowac 125cc i wymagac od nich kosmicznych predkosci... gratuluje durnej wypowiedzi. Lubie to!<br><hr>gruby19<br>
Komentatorzy napisał(a):niedokonca jest tak jak piszesz tzn to ze obejdziesz go na kazdym zakrecie to mozliwe ale chciałem sie odniesc do tego zdania"jestes typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widza tylko ilosc cyferek na liczniku...niewiesz co to pasja"otóz jednym z kryteriów czerpania przyjemnosci z jazdy motocyklem sa własnie te cyferki :P oczywiscie nie dla kazdego ale jest sporo takich osób dla których to bardzo wazne np dla mnie:P jedni lubia sie toczyc w slimaczym tepie crusierami wazacymi tone dla innych jednym z wyznaczników tego czy beda czuli do jazdy na motocyklu pasje czy swigna to dzaidostwo w kąt bedzie ilosc km własnie i zgodze sie z tym kogo skrytykowałes ze 125 2t jest o niebo lepsza od 4t:P pod tym wzgledem dla mnie bardzo waznym wzgledem a i jeszcze "trzeba byc konkretnym idiota zeby ......."otóz istnieja klasy wyscigowe które ograniczaja pojemnosc do 125ccm i uwazasz ze w takiej klasie lepszy bedzie 20 km motocykl od 30 km to gratuluje debilizmu oczywiscie abstrahujac od tego ze nigdy niepuszcza 2 suwa i 4 suva w tej samej klasie pojemnosciowej bo 4 suw niemialby zadnych szans:P chyba ze w tym kto najwolniej dojedzie do mety:P wnioski sa takie ludzie kupuja motocykle z róznych pobudek dla ciebie licza sie normy spalin choc i tak zabije nas meteoryt dla innych ilosc koni wyznacza fajnosc maszyny i to jaka przyjemnosc da odkrecaajac manetke do oporu po minieciu wierzchołka zakretu nazywanie kogos z tego powodu idiotą jest smieszne .<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko:
Po pierwsze - uważanie 4t przy 125cc za porażkę z powodu mniejszej mocy jest nawet gorsze od negowania istoty 125cc z silnikiem 2T.
Po drugie - ile osób dla których są ważne "właśnie te cyferki" widziało kiedyś nażywo prawdziwy tor wyścigowy? Bo raczej to właśnie wszelakie tory, w naszych obecnych realiach, są domem małych pojemnoiściowo maszyn z silnikiem 2T (według przepisów w naszym kraju motocykl, by móc się poruszać nim z prawem jazdy kat. A1 może mieć pojemność do 125cc i moc do 15KM, a i to dla wielu małolatów to by było za dużo).<br><hr>Dominik<br>
Wiem że to zabrzmi głupio ale 15 koników to dla 16 latka ani za duzo ani za malo, nie czaje po co wiecej dla takiego "małolata".LwG<br><hr>Goju_96
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/3/2011, 20:29

Komentatorzy napisał(a):JEŻELI JESZCZE RAZ WEJDĘ TU I ZOBACZĘ TEKST O POJEMNOŚCI 125 ZACZYNAJĄCY SIĘ O PODSTAWÓWCE ITP TO NIGDY JUŻ NIE WEJDĘ NA TEN PORTAL. Narzekacie że w Polsce jest mania "litrów", takimi tekstami się tylko przyczyniacie by była większa. Co jest złego w kupnie 125 na początek? Lekkie, poręczne, słabe. W sam raz. Choć wiem że dla niektórych to na początek najlepszy byłby Bandit, a jeszcze lepsza R1. Autorzy tekstu na ścigaczu to chyba właśnie takie osoby.<br><hr>hajap<br>
A gdzie widziałeś je wcześniej?<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/3/2011, 20:50

Komentatorzy napisał(a):No no.. Teraz przynajmniej CBRka jakoś wygląda, a nie jak poprzedni rower. W osiągach jest beznadziejnie, dzięki 4T.. No niestety, ekonomiczność vs. prędkość. Moje zdanie nigdy się nie zmieni. 125 w 4T (nie licze crossów) to porażka. NSRka patrząc na swój wiek, ale nadal wygryza CBRke. Na szczęście Aprilia nie rozpoczęła dzikiej mody na 4T ze swoją RSką, bo wtedy by było nie przyjemnie. Sam posiadam hanie nsr 125, ale sprzęt to bajka. 93 rok, a wyglądem i osiągami niszczy CBR125.

<br><hr>The Wizard<br>
Komentatorzy napisał(a):ręce opadają jak widze takich pajaców... No wiec kochany miszczu prostej, musze z przykrością poinformować ze aprilia również weszła w świat 4T wprowadzając RSV4, który zastąpi na rynku RS 125... Chciałbym również mocno zaznaczyć, iż jestem pewien, że swoimi wiadrem, choć mułowatym i ciężkim objade Cie na każdym zakręcie... Swoją wypowiedzią pokazałeś dogłębnie, że masz 15lat, Starzy ci kupili nsr 125 zarejestrowaną jako motorower, tylko po to żeby gimnazjalistki zaczeły sciagać gacie przez glowe przed Toba... i nie maja nawet pojecia ze nie jestes w stanie ogarnąć chocby polowe mocy jaka ona generuje... Jestes takze typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widzą tylko ilosc cyferek na liczniku... nie wiesz co to pasja, nie wiesz co to ekonomia, nie wiesz co to umiejetnosci, nie wiesz co to normy spalin... dla Ciebie tylko liczy sie to ze zamiast 160km/h bedizesz mial 120... Niestety drogi kolego, motocykle są dla ludzi normalnych, rozgarnietych i inteligentnych, ponieważ trzeba byc konkretnym idiotą zeby kupowac 125cc i wymagac od nich kosmicznych predkosci... gratuluje durnej wypowiedzi. Lubie to!<br><hr>gruby19<br>
Komentatorzy napisał(a):niedokonca jest tak jak piszesz tzn to ze obejdziesz go na kazdym zakrecie to mozliwe ale chciałem sie odniesc do tego zdania"jestes typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widza tylko ilosc cyferek na liczniku...niewiesz co to pasja"otóz jednym z kryteriów czerpania przyjemnosci z jazdy motocyklem sa własnie te cyferki :P oczywiscie nie dla kazdego ale jest sporo takich osób dla których to bardzo wazne np dla mnie:P jedni lubia sie toczyc w slimaczym tepie crusierami wazacymi tone dla innych jednym z wyznaczników tego czy beda czuli do jazdy na motocyklu pasje czy swigna to dzaidostwo w kąt bedzie ilosc km własnie i zgodze sie z tym kogo skrytykowałes ze 125 2t jest o niebo lepsza od 4t:P pod tym wzgledem dla mnie bardzo waznym wzgledem a i jeszcze "trzeba byc konkretnym idiota zeby ......."otóz istnieja klasy wyscigowe które ograniczaja pojemnosc do 125ccm i uwazasz ze w takiej klasie lepszy bedzie 20 km motocykl od 30 km to gratuluje debilizmu oczywiscie abstrahujac od tego ze nigdy niepuszcza 2 suwa i 4 suva w tej samej klasie pojemnosciowej bo 4 suw niemialby zadnych szans:P chyba ze w tym kto najwolniej dojedzie do mety:P wnioski sa takie ludzie kupuja motocykle z róznych pobudek dla ciebie licza sie normy spalin choc i tak zabije nas meteoryt dla innych ilosc koni wyznacza fajnosc maszyny i to jaka przyjemnosc da odkrecaajac manetke do oporu po minieciu wierzchołka zakretu nazywanie kogos z tego powodu idiotą jest smieszne .<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko:
Po pierwsze - uważanie 4t przy 125cc za porażkę z powodu mniejszej mocy jest nawet gorsze od negowania istoty 125cc z silnikiem 2T.
Po drugie - ile osób dla których są ważne "właśnie te cyferki" widziało kiedyś nażywo prawdziwy tor wyścigowy? Bo raczej to właśnie wszelakie tory, w naszych obecnych realiach, są domem małych pojemnoiściowo maszyn z silnikiem 2T (według przepisów w naszym kraju motocykl, by móc się poruszać nim z prawem jazdy kat. A1 może mieć pojemność do 125cc i moc do 15KM, a i to dla wielu małolatów to by było za dużo).<br><hr>Dominik<br>
o czym ty piszesz zastanów sie ja napisałem ze 2 t jest lepsze pod wzgledem mocy od 4t jak równiez masy a nie ze wogole pod kazdym wzgledem czy kategorie mocy wygrywa 2 t czy 4 t odpowiedziałes sobie? to dobrze twoje pierwsze po pierwsze mozna wrzucic do smietnika co do po drugiego to co mnie to obchodzi ? osobiscie traktuje zawsze dany typ maszyny zgodnie z przeznaczeniem niewyobrazam sobie kupic gsxr 1000 i niejezdzic nim po torze to tak jakby byc w tzw białym małzenstwie ,jesli komus to odpowiada oki ale niekarz mi cierpiec katuszy meczenskich za ludzi którzy nigdy po torze niejezdzili to ich problem badz nie czy 15 km to zaduzo dla małolatów i czy wogole te ustawy sa oki moge ci napisac ze w wyscigach gp mistzrami swiata zostawali niejednokrotnie malolaci tak ze w kwesti ogarniania maszyn nieporuszaj tematu wieku bo to niema sensu:P pozatym ze sobie taka ustawa wisi i okej niech sobie wisi a tematy scigania porównywania motocyli do siebie zostaw powaznym ludzia takim jak w przyszłosci w motocyklowej wersji top gear stigowi .<br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2011, 11:21

Komentatorzy napisał(a):JEŻELI JESZCZE RAZ WEJDĘ TU I ZOBACZĘ TEKST O POJEMNOŚCI 125 ZACZYNAJĄCY SIĘ O PODSTAWÓWCE ITP TO NIGDY JUŻ NIE WEJDĘ NA TEN PORTAL. Narzekacie że w Polsce jest mania "litrów", takimi tekstami się tylko przyczyniacie by była większa. Co jest złego w kupnie 125 na początek? Lekkie, poręczne, słabe. W sam raz. Choć wiem że dla niektórych to na początek najlepszy byłby Bandit, a jeszcze lepsza R1. Autorzy tekstu na ścigaczu to chyba właśnie takie osoby.<br><hr>hajap<br>
Komentatorzy napisał(a):Rzeczywiście pachnie hipokryzją. Z jednej strony chcą obalić mit "litra", z drugiej wyśmiewają małe pojemności..<br><hr>waldek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie, oni nie wyśmiewaja małe pojemności tylko "gówniarzy" z gimnazjum, którzy dostali na 16 rawko i 125, i powoduja stany podniecenia u kolezanek. Jak tak bedziecie pisac to nigdy nie przelamiemy bariery wiekowej. Nie pamiętał wół jak cielęciem byl. Mimo to pozdrawiam. Lewa.<br><hr>Goju_96<br>
No ale co w tym złego? Na 125 można jeździć mając 16 lat. Niech się chłopak uczy. Wyglebi ale będzie miał później więcej doświadczenia niż 25 letnie łebki zaczynające od bandita.<br><hr>shade
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2011, 11:28

Nie ma naklejki r1 na plastikach... Do kosza.<br><hr>pszynt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/3/2011, 11:42

Komentatorzy napisał(a):JEŻELI JESZCZE RAZ WEJDĘ TU I ZOBACZĘ TEKST O POJEMNOŚCI 125 ZACZYNAJĄCY SIĘ O PODSTAWÓWCE ITP TO NIGDY JUŻ NIE WEJDĘ NA TEN PORTAL. Narzekacie że w Polsce jest mania "litrów", takimi tekstami się tylko przyczyniacie by była większa. Co jest złego w kupnie 125 na początek? Lekkie, poręczne, słabe. W sam raz. Choć wiem że dla niektórych to na początek najlepszy byłby Bandit, a jeszcze lepsza R1. Autorzy tekstu na ścigaczu to chyba właśnie takie osoby.<br><hr>hajap<br>
Człowieku kłania się czytanie ze zrozumieniem... Na początku jest mowa o marzeniach a nie o tym dla kogo ten motocykl jest. Patrz na koniec tekstu "Dam sobie rękę uciąć, że będzie się doskonale sprzedawać i sięgną po nią bardzo różni motocykliści"... Przypierd***ć się o gówn** jest najłatwiej. Wrzuć lepiej na luz.<br><hr>Redek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2012, 21:46

Komentatorzy napisał(a):Nie ma naklejki r1 na plastikach... Do kosza.<br><hr>pszynt<br>
S1000RR lepsze :D, a pozatym to nie każdemu do szczęścia R1 potrzebna :D:D.<br><hr>pawel253
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê