Zobacz wątek - <i>[Honda CBR 600F]</i> Honda CBR600F - powrót po latach
NAS Analytics TAG

[Honda CBR 600F] Honda CBR600F - powrót po latach

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CBR 600F] Honda CBR600F - powrót po latach

Postprzez Åšcigacz » 22/3/2011, 17:02

Dyskusja na temat: Honda CBR600F - powrót po latach
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR600F - powrót po latach
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 17:02

wyglada troszke z przodu jak gsxr.
bardzo dobry powrót efki do zycia.
po zdjeciach widac ze nie trzeba sciagac owiewki by wymieniac napinacz rozrzadu. niestety nie przemawiaja do mnie zegary ;/<br><hr>thrillco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 18:00

Nie podoba mi się ten motocykl. Jego wygląd jest bardzo zachowawczy i w oczywisty sposób nawiązuje do VFR. F3-ka miała "to coś" w wyglądzie co przyśpieszało bicie serca i na mnie robi wrażenie po dziś dzień. Z kolei F4i jest po prostu piękna i w ogóle się nie zestarzała. Te śmieszne dwuczęściowe owiewki boczne w nowej F-ce są moim zdaniem jedynie modne, ale nie ładne, a lampa przednia... jak w VFR i nic ponadto. Szkoda, bo do strony technicznej nie można się do niczego przyczepić i gdyby nie brak charakteru, to byłby to fajny motocykl. Kurcze, poprzednie F-ki, nawet jeżeli nie były supersportowe (brak widelca UPS, wygodna pozycja - co oczywiście nie jest wadą!) to były zadziorne i wyróżniały się z tłumu. Efektu dopełniało jeszcze krzykliwe malowanie. Tutaj tego zupełnie nie widzę.

Pozdrawiam<br><hr>Fim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 18:32

Fajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.<br><hr>maniekb89
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 18:39

Komentatorzy napisał(a):Fajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.<br><hr>maniekb89<br>
Hehe. Tak samo jak R1 jest dobra na pierwsze moto gdy ktoś chce zaczynać od litra...<br><hr>Tony600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 19:42

ile waży?<br><hr>wahrocker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 21:23

Komentatorzy napisał(a):Fajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.<br><hr>maniekb89<br>
hehe no dobry prezent na komunie dla 8 latka :)<br><hr>ciocia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 22:08

Come Back na pewno dobry, aczkolwiek większość nowych Hond jest robiona na taki troszke nudny "nowy" juz wizerunkek marki. Co nie zmienia faktu że F-ka świetna. :)<br><hr>andrzeju
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 22:09

Komentatorzy napisał(a):ile waży?<br><hr>wahrocker<br>
Gotowy do jazdy 206 kg, 211 z ABSem<br><hr>PÄ…czek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 22:57

Mam wrazenie, ze ten motocykl po prostu zostal sklecony z tego co bylo w garazu hondy. Taki hornet z owiewkami, a chyba poprzednia generacja byl czyms innym od horneta i ta roznica byla bardziej widoczna niz teraz.<br><hr>Xanax
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/3/2011, 23:08

Komentatorzy napisał(a):wyglada troszke z przodu jak gsxr.
bardzo dobry powrót efki do zycia.
po zdjeciach widac ze nie trzeba sciagac owiewki by wymieniac napinacz rozrzadu. niestety nie przemawiaja do mnie zegary ;/<br><hr>thrillco<br>
pierdolnij sie o chodnik <br><hr>bartek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 00:26

Komentatorzy napisał(a):wyglada troszke z przodu jak gsxr.
bardzo dobry powrót efki do zycia.
po zdjeciach widac ze nie trzeba sciagac owiewki by wymieniac napinacz rozrzadu. niestety nie przemawiaja do mnie zegary ;/<br><hr>thrillco<br>
Komentatorzy napisał(a):pierdolnij sie o chodnik <br><hr>bartek<br>
Hahah!:D Leżę, normalnie hasło dnia:D<br><hr>ricky astley
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 08:19

Komentatorzy napisał(a):Nie podoba mi się ten motocykl. Jego wygląd jest bardzo zachowawczy i w oczywisty sposób nawiązuje do VFR. F3-ka miała "to coś" w wyglądzie co przyśpieszało bicie serca i na mnie robi wrażenie po dziś dzień. Z kolei F4i jest po prostu piękna i w ogóle się nie zestarzała. Te śmieszne dwuczęściowe owiewki boczne w nowej F-ce są moim zdaniem jedynie modne, ale nie ładne, a lampa przednia... jak w VFR i nic ponadto. Szkoda, bo do strony technicznej nie można się do niczego przyczepić i gdyby nie brak charakteru, to byłby to fajny motocykl. Kurcze, poprzednie F-ki, nawet jeżeli nie były supersportowe (brak widelca UPS, wygodna pozycja - co oczywiście nie jest wadą!) to były zadziorne i wyróżniały się z tłumu. Efektu dopełniało jeszcze krzykliwe malowanie. Tutaj tego zupełnie nie widzę.

Pozdrawiam<br><hr>Fim<br>
Swięta prawa.F3 i F4 są ponad czasowe nawet dziś. A to to poporstu poprawny motocykl fajny ale , nie ma tego co tamte.
F3 ma dzis około 14-15 lat mimo to wyglądem nie odstaje od współczesnych maszyn tak zeby trzeba było sie za nią wstydzić.
Mam nadzieje ze nowa F-ka przetrwa na rynku bo faktycznie nie ma takiej sportowo turystycznej 100 -konnej konkurencji.
Złote lata tej klasy mineły w latach 90 tych... ( ZZR , RF , Thundercat , CBR , GSX-F ) -a szkoda .Dziś w pogoni za mocą ,masą 600 właściwie nadają się tylko na tor , bo o fajnej turystyczno sportowej wycieczce we dwoje na takim sprzęcie można zapomnieć.
Sam miałem thundecata , owszem trochę kredens był ale wygodny , mocny szybki i ekonomiczny.
<br><hr>SV650S
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 08:36

a moim zdaniem wszysktie te wasze komentarze sa przedwczesne bo nikt tym jeszcze nie jezdził;) A oceniać motocykl po samym wyglądzie? Porażka.<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 09:37

Komentatorzy napisał(a):Fajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.<br><hr>maniekb89<br>
Komentatorzy napisał(a):Hehe. Tak samo jak R1 jest dobra na pierwsze moto gdy ktoś chce zaczynać od litra...<br><hr>Tony600<br>
Czasem nie przegadasz komuś, że lepiej nie siadać na taką bestię od razu, on chce litra czy 600tke i musi wyglądać jak ścigacz, bo turystyk to nie to i ch..., a myślę, że lepiej na start taką f-kę niż jakąś 600tkę typowo sportową...<br><hr>Bez przesady stary;D
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 16:43

W końcu jakiś nowy sprzęt klasy 600, dający trochę więcej wygody niż typowe sporty.
Oprócz starszych CBR F'ek, gsxf i thundercata w tej chwili nie ma na rynku nic w rodzaju sportowych-turystyków ;)
<br><hr>Skromne 600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 20:21

Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 21:05

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 21:24

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/3/2011, 21:36

Komentatorzy napisał(a):Mam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.<br><hr>Dominik<br>
Komentatorzy napisał(a):nie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...<br><hr>Strączek<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...<br><hr>Dominik<br>
Pod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!<br><hr>Dominik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê