CBR 125 vs. Daelim roadwin 125 naked
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CBR 125 vs. Daelim roadwin 125 naked
słuchajcie, mam na wydanie ok. 4000zł. zawsze chciałem cbr 125 (2004-2007 ta na gaźniku) ale ona ma wade, jest wąska, pozatym wszystko ok, mało pali, chlodzona ciecza, bezawaryjna przedewszystkim, bo z japoni.
Jednak niedawno znalazłem Daelim roadwin 125 wersja naked. i teraz mam prosbe do was, zebyscie opowiedzieli mi o tym roadwinie, bo niewiem o nim kompletnie nic, procz tego ze ma 5 biegow i z tego co widze chlodzony powietrzem
powiedzcie ile to jedzie, jak z czesciami, i przedewszystkim z awaryjnością, no i z jakiego kraju pochodzi ten motorek i cała firma daelim. no i przyrównajcie go do cbr
pozdrawiam.
Jednak niedawno znalazłem Daelim roadwin 125 wersja naked. i teraz mam prosbe do was, zebyscie opowiedzieli mi o tym roadwinie, bo niewiem o nim kompletnie nic, procz tego ze ma 5 biegow i z tego co widze chlodzony powietrzem


Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
Stawiać Honde i chińskie padło w jednej linii, toż to grzech i profanacja!
Jak CBR jest dla Ciebie za wąska, to może weźmiesz coś z 2t (Honda NSR, Aprilia RS, Cagiva Mito itp.), albo jak masz kasę to Yamaha R125
Jak CBR jest dla Ciebie za wąska, to może weźmiesz coś z 2t (Honda NSR, Aprilia RS, Cagiva Mito itp.), albo jak masz kasę to Yamaha R125
- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
wlasnie chodiz o to ze nie naleze do najbogatszych, mam na motor 4000zł i szukam 4t, bo 2t bzyczą i palą krocie. stawiam te 2 motorki w porównaniu bo miedzy nimi wybieram, i nie mow ze porownuje cbr i chinola, bo to z jakiego kraju pochodzi daelim tez bylo zawarte w moim pytaniu 

Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
A jak nie to jest jeszcze coś takiego jak Hyosung GT 125. NIE jest Chiński (Koreańska produkcja), osiągi ma identyczne co CBR, a wygląda dużo lepiej. To jest 4T.
Nie psuje się, ładnie buczy bo to V2, dosyć "poważnie" wygląda. Jedynym minusem jest znikoma ilości części na polskim rynku do niego.. Ale tak jak mówię... Nie psuje sie, wiec jak kupisz dobrego i będziesz dbał to nie będzie potrzeby ściganie części z np. Niemcowni
Nie psuje się, ładnie buczy bo to V2, dosyć "poważnie" wygląda. Jedynym minusem jest znikoma ilości części na polskim rynku do niego.. Ale tak jak mówię... Nie psuje sie, wiec jak kupisz dobrego i będziesz dbał to nie będzie potrzeby ściganie części z np. Niemcowni

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Hyosung to kopia Suzuki, więc może niektóre części przypasują, choć pewny nie jestem. A co do 2T to też tak uważałem do pewnego czasu, aż nagle kupiłem 2T i na standardowym wydechu wcale nie ma lipy z dźwiękiem silnika. Co prawda mam enduro i do niego ten dźwięk pasuje... Ale jak chcesz mieć trwałe ekonomiczne moto to bierz CBR i nie patrz tak na wygląd i koła, bo to rzecz drugorzędna.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Z tego co wymieniłeś, najwięcej przemawia za Hondą. ja bym się nie zastanawiał..

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Ja bym brał Hyosunga ma dobry silnik, konstrukcyjnie wzorowany na Suzuki GS500 (słyszałem, że rama jest od gs'a ale nie wiem czy to prawda), Wygląda dużo lepiej niż CBR (tu kwestia indywidualna), Ty chcesz 4t, więc nie widzę problemu.
- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
W bzyku czyli w czym? W Roadwin'ie czy w jakimś skuterze? Bo jak w skuterze to możliwe... W Roadwin'ie bym się kłócił co do Chinskich części...
Zauważyłem w mojej rocznej karierze na forum, ze wszystkie motorowery/motocykle których nazwa kojarzy sie z Azją, tudzież Chinami od razu wrzucane są do jednego wora - "padło". A czasami po prostu wystarczy wpisać sobie w google tą i ta markę i nie siać głupot na forum...
Zauważyłem w mojej rocznej karierze na forum, ze wszystkie motorowery/motocykle których nazwa kojarzy sie z Azją, tudzież Chinami od razu wrzucane są do jednego wora - "padło". A czasami po prostu wystarczy wpisać sobie w google tą i ta markę i nie siać głupot na forum...

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
hyosung odpada bo ma 2 gary, z pewnych przyczyn chce jednocylindrowca, nie bd oficjalnie mowil czemu
mimo ze hyosung wiele sie od daelima nei rozni, to mi sie nei podoba. daelim - gdyby nie ten brak czesci to ok. ale wiecie jak ot jest, uniruchomic moto na jakies 2 tygodnie to porażka. kupię cbr. ale co do wygladu (szerokosci) to bd troche zżałował, ale ch*j z tym, wazne, aby sie nei psuł 


Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 

-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
CBR nie jest taka zła jak piszą. Kolega ma, z tym, że nową wersję na wtrysku i szczerze Ci przyznam, tak jak wcześniej murem stałem za 125 - 2T, teraz jestem wielbicielem "dołu" 4T, ekonomiczności (3-4L na 100 km?! Bajka!) itd. itd. Mimo, że Daelim i Hyosung również są dobrymi markami, to jednak ustępują Hondzie. Bierz Hondę
Będziesz zadowolony, a jej rzekome wady w postaci "małości" mogą się nieraz przemienić w zalety.

- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
Jak ktoś nie wie skąd jest Daelim to niech zamknie jape a nie wyzywa te motocykle od chińczyków, daelimy to koreańska produkcja i są to dobre motocykle. Ja mam Daelima VT i sobie bardzo chwale, do tej pory nie zawiódł. CBR mi się nie podoba (kwestia gustu) bo jest za cienka, a z częściami do Daelima wcale nie ma wielkiego problemu. Mój pojedzie max 110 km/h ale szkoda go tak męczyć, wygodnie można jechać spokojnie 80 km/h, ale 90-100 też nie jest źle.
- Maciek_z94
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/7/2010, 10:54
- Lokalizacja: Szczytno
Kolego "jape" to może ty masz, ja wypowiadam się w oparciu o coś, nie "wyzywam" tego moto i nie jestem jakimś zasranym psychofanem marki, tyle na temat, nie zamierzam się kłócić. Żeby nie było OT to najlepszym typem dla ludzi chcących w miarę dorośle wyglądającego 4t w pojemności 125ccm w przystępnej cenie, do tego pewnego i niepsującego się będzie Hyosung GT 125
- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości