Potrzebna szybka rada - ogranicznik skrętu
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
pan_wiewiorka napisał(a):palgumeniedusze napisał(a):genralnie ogranicznik pada przy kazdym szlifie....przewaznie!!
Absolutnie się nie zgodzę, wiele zależy od motocykla jednak jeśli ogranicznik zostaje wybity lub ścięty, to strzał był potężny i bardzo często masz cały przedni zawias do wymiany. Oczywiście jeśli motocykl waży sporo, jak np. GSX1400, to tutaj lekki szlif może wywalić ogranicznik ale umówmy się, jest niewiele sportów czy nakedów posiadających wagę ponad 260 kg. Widziałem Gienka po szlifie z wywalonym ogranicznikiem i nie było tragedii ale widziałem również małego Draga, którego za darmo bym nie wziął.
Jeśli ogranicznik skrętu jest strzelony, to ja bym się bardzo przyjrzał geometrii ramy. Ogranicznik nie jest wykonany z waty a ten motocykl nie waży pół tony żeby go uszkodzić podczas lekkiej gleby.
mi przy daytonie 675 doslownie delikatnie motocykl sie polozyl i kierownica dobila do baku ..... cycek polecial odrazu.... w hornecie 900 tak samo .... delikatnie sie polozyla na trawie i cycek pach... nie ma

habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości