Zipp Axis tuning Pomoc!!!!!!!
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Zipp Axis tuning Pomoc!!!!!!!
Witam, z góry chciałem zaznaczyć ze jestem nowy na forum i nie wiem czy dobrze założyłem temat ale mam ogromna prośbę do was. Mam zippa axisa od 2009 (wcześniej jeździłem chiniolkiem) skończyła mi się gwarancja, odblokowałem go ale niestety nie sprostał on moim oczekiwaniom i postanowiłem cos przy nim porobić. Poczytałem na rożnych forach (jestem zielony w tych sprawach) i dowiedziałem sie ze warto by wymienić wariator i sprzęgło, myślałem tez nad wymianom tłumika ale nie jestem pewny czy będą wymieniał cylinder. Więc w związku z powyższą sprawą proszę was o pomoc w doradzeniu:
-czy to sie w ogóle opłaca
-czy widocznie poprawi to moje osiÄ…gi
- no i najważniejsze w doborze części (mo budżet do wydania bez tłumika to 300 zl)
-proszę również w doradzeniu jakiegokolwiek dalszego "tuningu"
Z góry dziękuje i pozdrawiam Arek.
Oto mój nr gg 5617839 Proszę o szybką odpowiedź
-czy to sie w ogóle opłaca
-czy widocznie poprawi to moje osiÄ…gi
- no i najważniejsze w doborze części (mo budżet do wydania bez tłumika to 300 zl)
-proszę również w doradzeniu jakiegokolwiek dalszego "tuningu"
Z góry dziękuje i pozdrawiam Arek.
Oto mój nr gg 5617839 Proszę o szybką odpowiedź
- dimitriketa
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:21
- Lokalizacja: Zabrze
Teraz też masz chinolka, bo to chińczyk i nic więcej. Na moje nie warto bawić się w tuning, dużo nie zyskasz a kasy przy odsprzedaży nie odzyskasz. Jeżeli to 2T to najwyżej wydech może coś dać i regulacja gaźnika na nowo, ale dobre wydechy też kosztują. Na moje jak oczekujesz emocji z jazdy to sprzedaj i kup coś mocniejszego, moto z AM6 są najlepsze z 50ccm i na seryjnych częściach idą lepiej niż cokolwiek innego.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Hehe, ale niestety ja nie mama zamiaru go sprzedawać a na większego to nie mam co liczyć jak na razie (rodzice
) a chciałem przy nim coś zrobić bo jechać żeby można było przejechać te 40, 50 km i mieć z tego przyjemność. A poszukując trochę na allegro znalazłem takie coś :
- http://allegro.pl/zestaw-tuningowy-sprz ... 12855.html
i proszę mi powiedzieć czy to jest dobre i czy opłaca się to montować oczywiście do tego też dzwon sprzęgła do wymiany obowiązkowo. Z góry dziękuje:)
Ps. Proszę też o pomoc przy dobraniu sprężyny centralnej oraz rolek wariatora.

- http://allegro.pl/zestaw-tuningowy-sprz ... 12855.html
i proszę mi powiedzieć czy to jest dobre i czy opłaca się to montować oczywiście do tego też dzwon sprzęgła do wymiany obowiązkowo. Z góry dziękuje:)
Ps. Proszę też o pomoc przy dobraniu sprężyny centralnej oraz rolek wariatora.
- dimitriketa
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:21
- Lokalizacja: Zabrze
Tak, wiem nie inwestuj ok ok. Tylko ze ja szukam tu porady na temat części, a nie jak większość pisze "inwestycji"
- dimitriketa
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:21
- Lokalizacja: Zabrze
No nie bardzo opłaca się inwestować, ale wiadomo musisz jeździć chinolem, albo łazić na pieszo
Za 300 zł bierz jakiś wariator np. Polini SpeedControl, Malossi Multivar. Jak to 4t to nie bierz tłumika, bo praktycznie nic nie da, a jak 2t to coś od Yasuni, Lasera, Technigasa, LeoVince. Na odległość nikt Ci nie powie jakie masz dobrać rolki i sprężynę, musisz na podstawie prób i błędów sam dobrać, może się okazać, że seryjne będą dobre, każdy silnik jest inny, więc nie wiadomo. Musisz się liczyć z tym że to chińczyk i żywotność silnika może się sporo obniżyć, spalanie zapewne też wzrośnie.

- Sniper075
- Świeżak
- Posty: 227
- Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
- Lokalizacja: Radom
Pomyśl tez o lepszych hamulcach... a tak na serio, to niewiele da się zdziałać z takim budżetem. Sorry. Ale istotniejsze zmiany odczułbyś dopiero wymieniając cylinder i tłok na większy. Czego ie popieram.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Może faktycznie zrezygnuje z tych wymian oczywiście napisałem taki budżet, ale można by ostukać coś więcej. Nad wymiana cylindra myślałem ale jakoś boje się tego zrobić. Słyszałem ze przy tej robocie trzeba wymienić również wał czy to prawda?
- dimitriketa
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:21
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości