Zobacz wÄ…tek - Zipp Axis tuning Pomoc!!!!!!!
NAS Analytics TAG

Zipp Axis tuning Pomoc!!!!!!!

i inne małe pojemności
_________

Zipp Axis tuning Pomoc!!!!!!!

Postprzez dimitriketa » 18/3/2011, 19:30

Witam, z góry chciałem zaznaczyć ze jestem nowy na forum i nie wiem czy dobrze założyłem temat ale mam ogromna prośbę do was. Mam zippa axisa od 2009 (wcześniej jeździłem chiniolkiem) skończyła mi się gwarancja, odblokowałem go ale niestety nie sprostał on moim oczekiwaniom i postanowiłem cos przy nim porobić. Poczytałem na rożnych forach (jestem zielony w tych sprawach) i dowiedziałem sie ze warto by wymienić wariator i sprzęgło, myślałem tez nad wymianom tłumika ale nie jestem pewny czy będą wymieniał cylinder. Więc w związku z powyższą sprawą proszę was o pomoc w doradzeniu:
-czy to sie w ogóle opłaca
-czy widocznie poprawi to moje osiÄ…gi
- no i najważniejsze w doborze części (mo budżet do wydania bez tłumika to 300 zl)
-proszę również w doradzeniu jakiegokolwiek dalszego "tuningu"
Z góry dziękuje i pozdrawiam Arek.

Oto mój nr gg 5617839 Proszę o szybką odpowiedź
dimitriketa
Świeżak

Postprzez Dr_Acula » 20/3/2011, 13:40

Teraz też masz chinolka, bo to chińczyk i nic więcej. Na moje nie warto bawić się w tuning, dużo nie zyskasz a kasy przy odsprzedaży nie odzyskasz. Jeżeli to 2T to najwyżej wydech może coś dać i regulacja gaźnika na nowo, ale dobre wydechy też kosztują. Na moje jak oczekujesz emocji z jazdy to sprzedaj i kup coś mocniejszego, moto z AM6 są najlepsze z 50ccm i na seryjnych częściach idą lepiej niż cokolwiek innego.
Rieju RRX 70
Dr_Acula
Świeżak

Postprzez dimitriketa » 20/3/2011, 21:34

Hehe, ale niestety ja nie mama zamiaru go sprzedawać a na większego to nie mam co liczyć jak na razie (rodzice :)) a chciałem przy nim coś zrobić bo jechać żeby można było przejechać te 40, 50 km i mieć z tego przyjemność. A poszukując trochę na allegro znalazłem takie coś :
- http://allegro.pl/zestaw-tuningowy-sprz ... 12855.html