Pierwszy motor (mało palący/do500cm3)??
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Pierwszy motor (mało palący/do500cm3)??
Witam,
moim marzeniem od dawna jest motor. w przeszłości miałem skuter 50cm3 (keeway hurricane). Był to chińczyk i więcej czasu spędzałem z nim w serwisach niż podczas jazdy. Teraz jednak chcę zakupić mocniejszą maszynę. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki i rady które pomogą mi zdecydować co wybrać. Oto parametry których bym oczekiwał.
1. Przede wszystkim jak najmniejsze spalanie. Chciał bym żeby jazda motocyklem wynosiła mnie mniej niż samochodem.
2. Silnik tak myślę w granicach 250-500cm3
3. Chciał bym żeby motor służył mi głownie do jazdy po mieście, ale również czasami do jakiegoś wypadu turystycznego typu warszawa - sopot, a może nawet gdzieś za granicę.
4. Jeżeli to oczywiście możliwe to chciał bym aby motor był jak najmniej awaryjny. Żeby nie trzeba było co chwila wymieniać tłumika (miałem z tym ogromnym problem w skuterze) i innych częsci.
5. Gotówka jaką jestem w stanie przeznaczyć to 5-10 tysięcy.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Mam nadzieje, że swoim tematem nie obraziłem fanatyków motocykli.
pozdrawiam
moim marzeniem od dawna jest motor. w przeszłości miałem skuter 50cm3 (keeway hurricane). Był to chińczyk i więcej czasu spędzałem z nim w serwisach niż podczas jazdy. Teraz jednak chcę zakupić mocniejszą maszynę. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki i rady które pomogą mi zdecydować co wybrać. Oto parametry których bym oczekiwał.
1. Przede wszystkim jak najmniejsze spalanie. Chciał bym żeby jazda motocyklem wynosiła mnie mniej niż samochodem.
2. Silnik tak myślę w granicach 250-500cm3
3. Chciał bym żeby motor służył mi głownie do jazdy po mieście, ale również czasami do jakiegoś wypadu turystycznego typu warszawa - sopot, a może nawet gdzieś za granicę.
4. Jeżeli to oczywiście możliwe to chciał bym aby motor był jak najmniej awaryjny. Żeby nie trzeba było co chwila wymieniać tłumika (miałem z tym ogromnym problem w skuterze) i innych częsci.
5. Gotówka jaką jestem w stanie przeznaczyć to 5-10 tysięcy.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Mam nadzieje, że swoim tematem nie obraziłem fanatyków motocykli.
pozdrawiam
- mało kumaty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 14:24
Standardowe propozycje:
- GS 500
- CB 500
- Er-5
Wszystkie to japońce, mało awaryjne, palące myślę że totalny maks. to 6l przy ostrym traktowaniu i super na początek. Wszyscy po mnie to potwierdzą.
- GS 500
- CB 500
- Er-5
Wszystkie to japońce, mało awaryjne, palące myślę że totalny maks. to 6l przy ostrym traktowaniu i super na początek. Wszyscy po mnie to potwierdzą.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
małe spalanie to tico w gazie 700tke trzeba brać. za 40zł warszawa-sopot-warszawa
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene napisał(a):małe spalanie to tico w gazie 700tke trzeba brać. za 40zł warszawa-sopot-warszawa
Popieram, jeśli chcesz naprawdę ekonomiczny motocykl to jakaś 125 4T, 500 już swoje spali, chyba, że ktoś jeździ cały czas 90 na 6 biegu

Ostatnio edytowano 16/3/2011, 16:52 przez motoftw, łącznie edytowano 1 raz
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
GS 500N z akcesoryjnÄ… owiewkÄ….
47KM, 39Nm, V-max 180 km/h, spalanie minimalne 3,8L, w mieście ok. 5L. Prosta konstrukcja, bardzo dużo części zamiennych, nie odpada tłumik (tak jak w każdym "normalnym" motocyklu
)
47KM, 39Nm, V-max 180 km/h, spalanie minimalne 3,8L, w mieście ok. 5L. Prosta konstrukcja, bardzo dużo części zamiennych, nie odpada tłumik (tak jak w każdym "normalnym" motocyklu

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
ok dzięki wielkie.
a jeśli chodzi o te 3 motory:
- GS 500
- CB 500
- Er-5
to który z nich jest najlepszy??
a jeśli chodzi o te 3 motory:
- GS 500
- CB 500
- Er-5
to który z nich jest najlepszy??
- mało kumaty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 14:24
Ja bym przyjrzał się bliżej GS 500 i Er-5.
CB 500 jednak wydaje się być najsolidniejsza z tej trójki.
CB 500 jednak wydaje się być najsolidniejsza z tej trójki.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
http://allegro.pl/honda-cbf-500-2006-r- ... 00453.html
co byście powiedzieli na tą?
a duża różnica jest między cb a cbf ?
co byście powiedzieli na tą?
a duża różnica jest między cb a cbf ?
- mało kumaty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 14:24
Szukasz osczędności w spalaniu a chcesz kupić motocykl za 9500 zł? Czy to ma być sprzęt przejściowy czy wół roboczy? Te dwie kwestie całkowicie zmieniają postać rzeczy. Nie lepiej już starszą CB500 kupić za te 5-6 tys.?
Druga sprawa - czy masz odpowiednie ciuchy motocyklowe? Kask (dobry - jakkolwiek to rozumieć), kurtka, rękawice - czyli zestaw startowy. Nie są to jednorazowe rzeczy i nie zmienia się ich wraz z motocyklem także warto zainwestować dla własnego bezpieczeństwa i komfortu.
Z motocyklami klasy 500cc tak już jest, że z wiekiem szybko tracą na wartości. Schodzą do pewnego pułapu, a potem trzymają cenę. Dlatego warto kupić coś nieco starszego w dobrym stanie i potem odsprzedać z niewielką stratą.
EDIT: Doczytałem co do przeznaczenia motocykla, ale pozostałe pytania nadal są aktualne.
Druga sprawa - czy masz odpowiednie ciuchy motocyklowe? Kask (dobry - jakkolwiek to rozumieć), kurtka, rękawice - czyli zestaw startowy. Nie są to jednorazowe rzeczy i nie zmienia się ich wraz z motocyklem także warto zainwestować dla własnego bezpieczeństwa i komfortu.
Z motocyklami klasy 500cc tak już jest, że z wiekiem szybko tracą na wartości. Schodzą do pewnego pułapu, a potem trzymają cenę. Dlatego warto kupić coś nieco starszego w dobrym stanie i potem odsprzedać z niewielką stratą.
EDIT: Doczytałem co do przeznaczenia motocykla, ale pozostałe pytania nadal są aktualne.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
szukasz w przedziale 250-500, ja bym ci polecił yamaha xj 600 diversion. Też szukam motocykla szosowo-turystycznego i wczoraj byłem obejrzeć tą yamahe i bardzo mi się spodobała. Tutaj masz trochę o motocyklu:
http://www.scigacz.pl/Yamaha,XJ,600,ide ... ,7578.html
http://www.scigacz.pl/Yamaha,XJ,600,ide ... ,7578.html
- prezes1989
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 18/4/2010, 21:38
jeśli chodzi o rometa to zainteresował mnie romet divison, ale boje sie inwestować w motor ten marki, bo słyszałem ze jest jest to po prostu polski chińczyk.
faktycznie, nie pomyślałem o ubiorze. jeśli chodzi o taki typ motoru jaki mnie interesuje to radzicie zakupić wszystkie części czyli butu, rękawice, spodnie. czy np. wystarczy kurtka i kask ? rozumiem że chodzi tu o bezpieczeństwo i tak dalej, dlatego ciekaw jestem jakie pieniądze muszą pójść na porządny ubiór motocyklowy?
faktycznie, nie pomyślałem o ubiorze. jeśli chodzi o taki typ motoru jaki mnie interesuje to radzicie zakupić wszystkie części czyli butu, rękawice, spodnie. czy np. wystarczy kurtka i kask ? rozumiem że chodzi tu o bezpieczeństwo i tak dalej, dlatego ciekaw jestem jakie pieniądze muszą pójść na porządny ubiór motocyklowy?
- mało kumaty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/3/2011, 14:24
na kompletny strój tekstylny średniej/budżetowej klasy wydasz około 1500zł za całość (buty, kask, rękawice, kurtka i spodnie) To nie jest dużo tak na prawdę. Sama kurtka i kask...nic nie da podczas gleby czy szlifa. Tak samo same spodnie i kurtka z kaskiem bo sobie ręce poździerasz i możesz niefortunnie urwac nawet stopę ze zwykłych butów. Tylko komplet.
Romet nie bedzie zły - masz gwarancje 2 lata conajmniej i jak go prawidłowo dotrzesz i bedziesz przestrzegał serwisów to bedzie jeździł długo i szcześliwie - na pewno przez 30tys km nic poważnego się znim nie stanie.
Romet nie bedzie zły - masz gwarancje 2 lata conajmniej i jak go prawidłowo dotrzesz i bedziesz przestrzegał serwisów to bedzie jeździł długo i szcześliwie - na pewno przez 30tys km nic poważnego się znim nie stanie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości