Zobacz wątek - Brak ładowania przy właczonych światłach
NAS Analytics TAG

Brak ładowania przy właczonych światłach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Brak ładowania przy właczonych światłach

Postprzez ministerpl » 12/3/2011, 17:28

Witam. Mam suzuki sv650 SY. W tamtym roku miałem kłopot z rozładowującym sie akumulatorem Koledzy mowili ze to przez alarm. Wkońcu wogle po naładowaniu aku motor nie chciał się uruchomić tak jakby wolge nie dostawał prądu - okazało się że padł regulator napięć, Zamówiłem na allegro po 4 dniach doszedł wymieniłem i śmigałem do końca sezonu, Chociaż czasami aku się potrafił rozładować - podejrzewając ze już ze starości na obecny sezon - 2 tg temu kopiłem nowy akumulator , dzisiaj poraz pierwszy w roku wybrałem się na przejażdżkę. Motor niechcący zgasł mi na światłach, i nie mogłem już go odpalić na szczęście jakiś miły pan podpią się kablami i zreanimowaliśmy motorek. Dojechałem do domu i nie gasząc motoru wpiąłem się miernikiem ładowanie 12.01v !!!! - zgasiłem światła stopniowo rosło ale tylko do 13v.

Podejrzewam ze to alternator tylko jak to sprawdzić ?
Ile może kosztować naprawa alternatora ?
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54


Postprzez zxer » 15/3/2011, 21:48

Sprawdz moze najpierw w serwis manualu co moze byc przyczyna. Mozesz sam wymienic generator. do mojego zx6r za pokrywke generatora, rotor + generator, uszczelka i silikon w sumie wynioslo mnie okolo 300 zl. Oczywiscie czesci uzywane kupione na ebayu (poza uszczelka i silikonem oczywiscie).Do tego dochodzi jeszcze koszt wymiany oleju + filtr (chyba ze chcesz dolewke zrobic czego nie polecam. Pozdro.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez Raczek_6 » 15/3/2011, 23:17

Czasami tak kończy się zakup używanego regulatora.

Trzeba zacząć od sprawdzenia uzwojenia i regulatora.

Nowy regulator :
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=110175

do modeli po 2001 roku niestety tylko od innego modelu Suzuki pasuje - skuter Burgman 400, koszt mniejszy niż do SV.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RUTRA.RD » 16/3/2011, 14:27

raczek_6

a czy to prawda ze wszystkie regulatory 5 kablowe pasują do wszystkich 5 kabelkowych a wszystkie 7 do 7 kabelkowych niezależnie od producenta ?

ja mam w tl uniwersalny 7 kabelkowy jest jeszcze 5 kabelkowy oba te regulatory pasujÄ… do 99% motocykli

wiec jak to jest ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ministerpl » 19/3/2011, 15:12

dołączam sie do pytania
ministerpl
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7/2/2010, 09:54



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê