benzer aston zwiększenie mocy
Posty: 12
• Strona 1 z 1
benzer aston zwiększenie mocy
Witam chciałbym się pobawić w tuning mojego motorka tj benzer aston 50
jest motocykl 4t o pojemnosci 50 ccm i chłodzony powietrzem
moc 3 KM
chciałbym wycisnąć z niego jakieś 5 -6 KM
mam możliwośc sprawdzenia na hamowni.
moje fundusze to około 1000 zł
podkreślam, ze nie chce wymieniać silnika.
Bardzo prosze o doradzeniu lub jakieś porady w jaki sposób mógłbym ,,stuningować,, ten motorek.
chciałbym to zrobić, ponieważ chce zdobywać wiedze na takie tematy i prosze o nie odradzanie mi tego, z góry dziękuje
jest motocykl 4t o pojemnosci 50 ccm i chłodzony powietrzem
moc 3 KM
chciałbym wycisnąć z niego jakieś 5 -6 KM
mam możliwośc sprawdzenia na hamowni.
moje fundusze to około 1000 zł
podkreślam, ze nie chce wymieniać silnika.
Bardzo prosze o doradzeniu lub jakieś porady w jaki sposób mógłbym ,,stuningować,, ten motorek.
chciałbym to zrobić, ponieważ chce zdobywać wiedze na takie tematy i prosze o nie odradzanie mi tego, z góry dziękuje
- Gizmi7
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Skoro to 4t, to nie sądzę, żeby był jakoś specjalnie zdławiony na wydechu. Tuning układu dolotowego - wydechu, filtrów bym sobie darował na samym początku. Przy tej mocy poniesiesz ją może o 10 %
Jeśli już za wszelką cenę, to kłania się wymiana cylindra, tłoka i wariatora na coś o większej pojemności. 80 cm3? Malossi kiedyś robiło takie gary do Rs 50/80
Peugeot Speedfight drugiej generacji lubiał mieć setke cylinder...
Jeśli już za wszelką cenę, to kłania się wymiana cylindra, tłoka i wariatora na coś o większej pojemności. 80 cm3? Malossi kiedyś robiło takie gary do Rs 50/80
Peugeot Speedfight drugiej generacji lubiał mieć setke cylinder...

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
co do blokad to jestem w 100 % pewny ze ich nie ma lata mi w granicach max 90 km/h ale chodzi mi o moc bo pod górke ma troche ciężej.
Po pierwsze ten temat ma być właśnie w tym dziale!
Po drugie koledzy w dziale skuterów maja na pewno większe pojecie o tych sprzętach niż Ty.
P trzecie piszesz bzdury na temat osiągów Twojego moto rowerka czyli 90km/h bez tuningu.
Za brak znajomości regulaminu i pisanie bzdur masz ostrzeżenie.
I za bogactwo w ilości posiadanych moto rowerków: jeden chłodzony powietrzem a drugi cieczą.
Przypinam Ci łatkę Trolla.
senekkorzenna
Po pierwsze ten temat ma być właśnie w tym dziale!
Po drugie koledzy w dziale skuterów maja na pewno większe pojecie o tych sprzętach niż Ty.
P trzecie piszesz bzdury na temat osiągów Twojego moto rowerka czyli 90km/h bez tuningu.
Za brak znajomości regulaminu i pisanie bzdur masz ostrzeżenie.
I za bogactwo w ilości posiadanych moto rowerków: jeden chłodzony powietrzem a drugi cieczą.
Przypinam Ci łatkę Trolla.
senekkorzenna

- Gizmi7
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42
podpinka
to ja może podepne się pod temat.
Otóż również posiadam Benzera Astona 50ccm
takiego oto: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben ... _50/121158
i również zaczynam się zastanawiać nad czymś co pozwoliłoby na jazdę ze stałą prędkością pod górkę... motorower póki co docieram, więc na razie zbieram wiedzę głównie teoretyczną.
Z tego co zdążyłem się zorientować buszując po necie, to te motóry raczej fabrycznie NIE są blokowane.
Wkręca się normalnie na max obrotów, także wymiana CDI chyba odpada(?)
Zwężka wyciągnięta z filtra powietrza sprawiła, że gdy stoi na biegu jałowym na około 1,5 tys. obr., to po otworzeniu przepustnicy na maxa - gaśnie. Dopiero jak wejdzie na ok. 2,5-3 tys. obr. to przepustnica na max i "leci".
Czy to nie problem z mieszankÄ…?
Sprzedawca w (pseudo)salonie powiedział mi, że on jest blokowany na gaźniku, na dyszy głównej. Czy uważacie, że zmiana dyszy (albo i całego gaźnika) powinna poprawić osiągi?
Silnik ma oznaczenie fabryczne 139FMB i to jest wersja pionowa i większy cylinder znalazłem tylko na jakiejś czeskiej stronie z motorami :/ zresztą i tak jest nowy, więc wymiana cylka póki co jest bez sensu.
Co do prędkości: jadąc z dosyć stromej górki zamknąłem oba liczniki (w sumie ot nawet wszystkie 3 bo miałem pełen bak benzyny), co oznacza, że przy licznikowych 85km/h, obroty ma powyżej 11,5 tys (a słychać było, że bardzo go to bolało).
Zatem konkludujÄ…c zadam pytanie.
Macie jakieś pomysły co by z nim zrobić, aby mu dynamikę poprawić?
Otóż również posiadam Benzera Astona 50ccm
takiego oto: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben ... _50/121158
i również zaczynam się zastanawiać nad czymś co pozwoliłoby na jazdę ze stałą prędkością pod górkę... motorower póki co docieram, więc na razie zbieram wiedzę głównie teoretyczną.
Z tego co zdążyłem się zorientować buszując po necie, to te motóry raczej fabrycznie NIE są blokowane.
Wkręca się normalnie na max obrotów, także wymiana CDI chyba odpada(?)
Zwężka wyciągnięta z filtra powietrza sprawiła, że gdy stoi na biegu jałowym na około 1,5 tys. obr., to po otworzeniu przepustnicy na maxa - gaśnie. Dopiero jak wejdzie na ok. 2,5-3 tys. obr. to przepustnica na max i "leci".
Czy to nie problem z mieszankÄ…?
Sprzedawca w (pseudo)salonie powiedział mi, że on jest blokowany na gaźniku, na dyszy głównej. Czy uważacie, że zmiana dyszy (albo i całego gaźnika) powinna poprawić osiągi?
Silnik ma oznaczenie fabryczne 139FMB i to jest wersja pionowa i większy cylinder znalazłem tylko na jakiejś czeskiej stronie z motorami :/ zresztą i tak jest nowy, więc wymiana cylka póki co jest bez sensu.
Co do prędkości: jadąc z dosyć stromej górki zamknąłem oba liczniki (w sumie ot nawet wszystkie 3 bo miałem pełen bak benzyny), co oznacza, że przy licznikowych 85km/h, obroty ma powyżej 11,5 tys (a słychać było, że bardzo go to bolało).
Zatem konkludujÄ…c zadam pytanie.
Macie jakieś pomysły co by z nim zrobić, aby mu dynamikę poprawić?
- Hunti
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 10/3/2011, 23:28
- Lokalizacja: Wrocław
gaxnik na pewno da. nie tyle jest to blokada. jest po prostu wsadzona mniejsza dysza dla zmniejszenia spalania jak i zmniejszenia mocy. i żeby sie w normach miescil. wiec wsadzenie gaźnika/lub samej dyszy na pewno co nieco poprawi 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zastanów się co piszesz.
najpierw powinieneś wiedzieć po co wogóle do silnika zakłada się turbine, bo najwidoczniej nie wiesz, celem turbiny jest doladowanie powietrza zeby napelnienie cylindra bylo jak najwieksze jezeli silnik ma duze obroty to zawor ssacy otwiera sie i zamyka w czasie szybszym niz sekunda wiec nie ma czasu na napelnienie silnik, owszem to co napisales moze cos dać ale nie bedzie to tak wydajne jak turbina, chociaż szczerze mówiąc rozmyśliłem sie co do tej turbiny, a mówiąc o air boxie to mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodziło?
najpierw powinieneś wiedzieć po co wogóle do silnika zakłada się turbine, bo najwidoczniej nie wiesz, celem turbiny jest doladowanie powietrza zeby napelnienie cylindra bylo jak najwieksze jezeli silnik ma duze obroty to zawor ssacy otwiera sie i zamyka w czasie szybszym niz sekunda wiec nie ma czasu na napelnienie silnik, owszem to co napisales moze cos dać ale nie bedzie to tak wydajne jak turbina, chociaż szczerze mówiąc rozmyśliłem sie co do tej turbiny, a mówiąc o air boxie to mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodziło?
- Gizmi7
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości