kawasaki zx10r 06-07r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
kawasaki zx10r 06-07r
Witam, w poniedziałek jadę oglądać i jak się uda kupić ten motocykl. Oprócz oczywistych rzeczy powinienem na coś zwrócić uwage? Ma ten model jakieś słabe strony, lub błędy konstrukcyjne? Za wszelki sugestie z góry dziękuje.
- Shogun80
- Świeżak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
- Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje
Panewki w lagach. Zwróć na to uwagę bo to jest bolączka tego modelu.
Nie wiem czy można traktować to jako pomocne ale 10 z tego rocznika palną na dotyk. Nie ma opcji żadnego kręcenia. Nawet przez sekundę . Ale to takie moje subiektywne wrażenie
Nie wiem czy można traktować to jako pomocne ale 10 z tego rocznika palną na dotyk. Nie ma opcji żadnego kręcenia. Nawet przez sekundę . Ale to takie moje subiektywne wrażenie
Kawasaki ZX10r 06`
- zunmen
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
- Lokalizacja: kraśnik
zunmen napisał(a):Panewki w lagach. Zwróć na to uwagę bo to jest bolączka tego modelu.
Nie wiem czy można traktować to jako pomocne ale 10 z tego rocznika palną na dotyk. Nie ma opcji żadnego kręcenia. Nawet przez sekundę . Ale to takie moje subiektywne wrażenie
no raczej tylko twoje


Moja robi 1 do 2 obrotów zanim zapali

Co do kwestii sprawdzenia to standardowo: napęd, wycieki, opony, elektryka no i wizualnie czy nie ma gdzieś masy szpachli.
Od siebie: Łożysko główki ramy (u mnie bardzo szybko padło)
Nie zwracaj uwagi na silnik bo tego i tak nie sprawdzisz. Silnik chodzi jakby w środku siedziało stado kretów z młotkami


Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
"Nie zwracaj uwagi na silnik bo tego i tak nie sprawdzisz." - ???? A może lepiej przynajmniej obejrzeć silnik i sprawdzić czy nie ma wycieków i jak pracuje ?? Myślę że słychać różnicę w pracy silnika gdy np ma się pęknięty talerzyk zaworowy.
Najlepiej jak spodoba Ci się kolor to bierz.
TroyaN1984: panewki w modelu 06/07 są niewymienne i bardzo szybko się ściera warstwa teflonu którą są pokryte. Można w necie znaleźć sporo info o tym. Fakt nie jest to jakaś kosmiczna usterka ale sporo osób to wyczuwa.
PS. Dziękuję za gratulacje
Najlepiej jak spodoba Ci się kolor to bierz.
TroyaN1984: panewki w modelu 06/07 są niewymienne i bardzo szybko się ściera warstwa teflonu którą są pokryte. Można w necie znaleźć sporo info o tym. Fakt nie jest to jakaś kosmiczna usterka ale sporo osób to wyczuwa.
PS. Dziękuję za gratulacje
Kawasaki ZX10r 06`
- zunmen
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
- Lokalizacja: kraśnik
zunmen napisał(a):"Nie zwracaj uwagi na silnik bo tego i tak nie sprawdzisz." - ???? A może lepiej przynajmniej obejrzeć silnik i sprawdzić czy nie ma wycieków i jak pracuje ?? Myślę że słychać różnicę w pracy silnika gdy np ma się pęknięty talerzyk zaworowy.
Najlepiej jak spodoba Ci się kolor to bierz.
TroyaN1984: panewki w modelu 06/07 są niewymienne i bardzo szybko się ściera warstwa teflonu którą są pokryte. Można w necie znaleźć sporo info o tym. Fakt nie jest to jakaś kosmiczna usterka ale sporo osób to wyczuwa.
PS. Dziękuję za gratulacje
gratuluję czytania ze zrozumieniem

Przeczytaj jeszcze raz mój post i zobacz czy niema tam nic odnośnie wycieków.
Powiedz mi o wielki znawco jak to potrafisz na słuch zdiagnozować ilość poprzednich właścicieli, ilość szlifów, oryginalny kolor a jeszcze jak już położysz rękę na tylnej oponie to pewnie wiesz ile razy poprzedni właściciel jeżdził z plecaczkiem

Bardzo fajnie, że tak dużo wiesz i rozumiem, że po pracy silnika kawasaki (nie mówiąc tu o konkretnym uszkodzeniu i porządnym waleniu z silnika) jesteś w stanie wszystko zdiagnozować. Otóż kolego bez obrazy ale silnik w 10 pracuje nadwyraz chamsko. Taka specyfika i tyle. Nie mówie tego tylko po swojej 10 ale też po 10 człowieka który ma porządny serwis i jego 10 pracuje identycznie. Tak więc powiedz mi co polecisz osobie jadącej akurat po ten motor? Skoro napisałem, że specyfika pracy tego silnika pozostawia wiele do życzenia to co innego możesz sprawdzić ponad to co napisałem? No można jeszcze sprawdzić jak kopci, jak pracuje zawieszenie ale zdaje mi się że to jest normalną rzeczą tak samo jak sprawdzenie czy prosto jedzie.
Bez obrazy ale takich teoretyków jest bardzo wielu, piszesz mi o tym, że powłoka teflonowa się sciera itp. Mam taki sam motor więc mówię otwarcie, że różnego rodzaju stuki z silnika są normalne w tym motocyklu, na przyszłość życzę troszkę więcej wgłębiać się w to co czytasz ale specjalnie dla ciebie skopiuję:
Co do kwestii sprawdzenia to standardowo: napęd, wycieki, opony, elektryka no i wizualnie czy nie ma gdzieś masy szpachli.
Zauważył?


Pozdrawiam
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
TroyaN1984 a kto mówi o diagnozowaniu po słuchu ilości poprzednich właścicieli. Zastanów się co piszesz i wyluzuj chłopie . Ile Ty masz lat ? Jak tak dalej ma wyglądać dyskusja to nie ma po co jej dalej prowadzić.
Pozdrawiam
Ps I nie "motor" tylko "motocykl"
Pozdrawiam
Ps I nie "motor" tylko "motocykl"

Kawasaki ZX10r 06`
- zunmen
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 10/5/2007, 10:57
- Lokalizacja: kraśnik
27
może być i motor i motocykl.
Dokaldnie to chodziło mi o to że nie jest to Honda, Suzuki czy inna Yamaha. Bolączką tego modelu jest chamska praca silnika co często jest diagnozowane jako uszkodzenie

może być i motor i motocykl.
Dokaldnie to chodziło mi o to że nie jest to Honda, Suzuki czy inna Yamaha. Bolączką tego modelu jest chamska praca silnika co często jest diagnozowane jako uszkodzenie
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
Ja sobie wypraszam suzuki! - Model TL1000 ma tak klepiący i dzwoniący silnik, że bez przelotowych kominów słychac tylko jego pracę - to się dopiero nazywa kultura pracy... musiałem ten offtop...
Podsumuję - pooglądaj sobie dużo filmików z youtuba dobrej jakości w miarę gdzie słychac jak pracuje silnik tego motocykla, jak odpala, jak się rozgrzewa itp. To zawsze trochę pomoże. Reszta...i tak jak się nie dużego pojecia o mechanice to trugno wyłapać pewne niuanse. Sprawdź łożyska w kołach - sporo mówią o przebiegu bądź gumowaniu i nieszczęsliwych opadach po przegieciu punktu równowagi. Oryginalne wytrzymuja conajmniej 30tś km jeżeli nie było gumowania.

Podsumuję - pooglądaj sobie dużo filmików z youtuba dobrej jakości w miarę gdzie słychac jak pracuje silnik tego motocykla, jak odpala, jak się rozgrzewa itp. To zawsze trochę pomoże. Reszta...i tak jak się nie dużego pojecia o mechanice to trugno wyłapać pewne niuanse. Sprawdź łożyska w kołach - sporo mówią o przebiegu bądź gumowaniu i nieszczęsliwych opadach po przegieciu punktu równowagi. Oryginalne wytrzymuja conajmniej 30tś km jeżeli nie było gumowania.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
słychać tak jak byś wiadro gwoździ do beczki wsypał i zaczął mocno potrząsać
to Kawasaki i każdy sport z tej stajni jakiego znam tak pracuje nowsze modele może trochę lepszą maja charakterystykę pracy ale za to power jest niemiłosiernie odczuwalny.
Daje dużo fun-u z jazdy.


zx-7r, zzr 1200, zx10r
-
sperti - Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
- Lokalizacja: Kalisz
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości