Zobacz wÄ…tek - Zamiana motocykla :)
NAS Analytics TAG

Zamiana motocykla :)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Zamiana motocykla :)

Postprzez stefanponton » 7/3/2011, 21:15

A więc chciałbym w zbliżającym się sezonie zmienić moto na coś większego :) Aktualnie jeżdżę Suzuki Gs 500 94'. Najchętniej przesiadł bym się na jakąś sportowo turystyczną 600-tke. Odpadają super sportowe motocykle. Szukam rozsądnego jednoślada który nie będzie bardzo drogi w utrzymaniu. Do wydania ok 10k pln. Co proponujecie? Myślałem o Bandicie i Fazerze ale nie wiem czy to dobry wybór. :) Pomożecie? ;)
stefanponton
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/11/2010, 18:45


Postprzez adam_89 » 7/3/2011, 21:52

Sportowo turystyczna 600 cc i to nasuwa mi się na myśl thundercat http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... egory=5557
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez mognilwo » 7/3/2011, 22:12

Thundercat będzie idealny :)
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez Kamusial » 7/3/2011, 22:39

"- Wiek, waga, wzrost,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? "
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez stefanponton » 7/3/2011, 23:05

21 lat, 55kg, 170cm, motocykla używam w sezonie na co dzień, w większości po mieście a w weekendy w trasę czasem z plecaczkiem ale rzadko. Po torze i w terenie nie jeżdże. [/u]
stefanponton
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/11/2010, 18:45

Postprzez skidmarks » 8/3/2011, 08:58

T-Cat jest świetny jako sportowo turystyczny, jeszcze ZZR 600 tke bym upatrywał.



Po mieście jak się człowiek wprawi to nadgarstki w korku nie będą boleć ;)

Na trasie to bajka. Do120 to sobie możesz elegancko wyprostowany poginać a jak trzeba to przepone do baku dociśniesz i sypanie z pełnej garści.

Ja w Gixxerze mogę sobie tylko marzyć o pozycji jaką miałem na t-cacie
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Vergon » 8/3/2011, 14:06

Eeee tam nadgarstki. Potrafię parę godzin w korkach spędzić na R6 i nie narzekam. To chyba kwestia przyzwyczajenia nadgarstków do jazdy w korku a nie nadgarstków do jazdy w korku na np R6.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemo_rene » 8/3/2011, 14:19

ZZR600 model E - miałem - polecam - chyba najmocniejsze z tych podawanych powyzej bo mój na hamowni miał 100,7KM a był rocznikiem 95 (piec 2002), T-cat, fazer, Suzuki SV650S - szukaj modeli na wtrysku.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez stefanponton » 8/3/2011, 19:25

No własnie chodzi mi o to żeby nadgarstki nie bolały i żeby pozycja za kierownicą była w miare wygodna żeby na dłuższe trasy sprawiał przyjemność z jazdy :) Zainteresował mnie ten Thundercat, przyznam ze nie brałem go pod uwage bo go nie widziałem wcześniej :) no nic teraz tylko sprzedac Suzuki i można zacząc polować na Yamahe :) Ogolnie to dzięki za pomoc wszystkim ;)
stefanponton
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/11/2010, 18:45

Postprzez skidmarks » 8/3/2011, 19:35

Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez CubaLibree » 8/3/2011, 20:39

Vergon napisał(a):Eeee tam nadgarstki. Potrafię parę godzin w korkach spędzić na R6 i nie narzekam. To chyba kwestia przyzwyczajenia nadgarstków do jazdy w korku a nie nadgarstków do jazdy w korku na np R6.


racja!
R6
Avatar użytkownika
CubaLibree
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mrówa » 8/3/2011, 20:55

Może cbr 600 f3 dobry sprzęt.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez skidmarks » 8/3/2011, 21:36

Vergon napisał(a):Eeee tam nadgarstki. Potrafię parę godzin w korkach spędzić na R6 i nie narzekam. .



Parę godzin?? To nie wiesz że się omija kolumne samochodów bokiem? :twisted:
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Kamusial » 8/3/2011, 23:07

Za 10kpln szukałbym jednak czegoś lepszego niż Tcat. Weź poprawkę na to, że jak kupisz sztukę po katuszach i dwójeczka zacznie Ci strzelać fochy, to musisz niestety rozpołowić silnik do jej wymiany... Poza tym moto swoje waży, no i wtrysk też by się przydał- mniej zachodu przy eksploatacji.
Bandit, Fazer w nowej budzie, są całkiem "wyluzowane" jeżeli idzie o pozycję, choć ten drugi ma nieco dzikie oddawanie mocy.
ER6 nie wiem czy dorwiesz zdrowe za 10 tysi.
Jako turystyczny motocykl i do miasta polecałbym poniekąd TDM 900. Pozycja wyluzowana, w turystyce da radę, wad wrodzonych nie stwierdzono, a po kilkuset km przyzwyczaisz się do małego szarpania dwóch cylindrów na niskich obrotach. Moment wbrew pozorom nie zabija, w turystyce jest błogosławieństwem, a spalanie jest relatywnie niskie.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez mrówa » 8/3/2011, 23:18

Kolega chciał sport-turystyk dlatego poleciłem CBR F3,na pewno nie będzie problemu ze skrzynią i silnik idioto odporny.Po za tym wybacza dużo błędów jeźdźca,ogólnie jeden z niewielu moto tak wytrzymałych.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Vergon » 8/3/2011, 23:42

Vergon napisał(a):Eeee tam nadgarstki. Potrafię parę godzin spędzić na omijaniu korków bokiem na R6 i nie narzekam. To chyba kwestia przyzwyczajenia nadgarstków do jazdy w korku a nie nadgarstków do jazdy w korku na np R6.


:lol:



Daj spokój z Thunderem, mało popularny moto, z odsprzedażą może być ciężej, brzydkie to jak noc i ma problemy z dwójką jak pierwsze R6. Zresztą to takie ciepłe kluchy, ni to sport ni to turystyk.
Kup sporta, odkryjesz w sobie żyłkę terroru :twisted:


Zaraz siÄ™ na mnie pewnie rzucÄ… chmarÄ… Thunderowcy :twisted:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kvba » 9/3/2011, 01:36

T-cat dobry tylko ze względu na to, że ma owiewkę. Tylko po mieście owiewka niewiele daje. Zamiast tego wolałbym kupić Fazera czy Horneta 600. Poręczne, wygodne, tanie w utrzymaniu i nie będzie problemu z odsprzedażą w przyszłości.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez stefanponton » 9/3/2011, 07:40

to teraz juz sam nie wiem :( w sumie myślałem dawno nad cbr f3 ale wydaje mi sie że bedzię troche drogi w utrzymaniu. A fazer czy tam hornet jest niczego sobie. Tylko obawiam sie ze jazda z plecaczkiem na dłuższą mete może byc niewygodna... no chyba że sie myle. Po prostu nie chce być niemilo zaskoczony jak w moim gs-ie gdzie jazda z pasażerem w dłuższą trase wymaga postoju co 20km z powodu bólu "tyłka" plecaczka... zresztą nie ma też sie co dziwić moto nie typowo turystyczne :) No nic poprostu bede musiał odbyć jazde próbną różnymi motocyklami. Ale wątpie żeby mi sie udało znaleść ciekawy egzemplarz który posłuży mi wiecej niż 2 sezony. :)
stefanponton
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/11/2010, 18:45

Postprzez madcap » 9/3/2011, 08:46

jeśli myślisz o plecaku i turystycznych przelotach to f3 też nie jest dobrym pomysłem
z układu turystyczno-sportowego imho najlepszym rozwiazaniem będzie jednak fazer, zresztą po to go min. projektowano
poza tym mimo całego szacunku do zzr-a (min. komfortu jazdy), to fazer bedzie w tej kasie technologicznie młodszy
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez rossavu » 9/3/2011, 09:38

Hornet posiada piec z F3 wiec rownie niezawodny.

Kazdy moto nadaje sie do turystyki - kwestia przyzwyczajenia :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê