Prosze o pomoc.... Honda Cbr 600 f2 94r
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Prosze o pomoc.... Honda Cbr 600 f2 94r
Witam Panowie nie dawno zakupiłem sobie Właśnie hondę cbr 600 f2 z 94r...
Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu... Wiem ze temat już był czytałem co nie coś ale nie ma w nich niektórych odp na moje pytania...
motocykl pali na 'dotyk' można tak powiedzieć... Gdy moto zimny to coś tak jak by w nim stukało w silniku... nie są to głośne Stuki... Gdzieś na forum koleś podał linka do demonstracji hałasowania łańcuszka... ale to z pewnością nie taki dżwięk.
Już się rozgrzeje wskazówka temp. jest mniej Więcej na połowie... to przestaje hałasować... przy 14,15, tys tak jak by strzela z rury... poprzedni właściciel mówi ze do wymiany są świece... I wiadomo regulacja i czyszczenie.... ale czy to Pomoże?
a i 3 moje zapytanie.. odnośnie biegów ruszając z 1 jest ok ,2 ok ale jak już jest na 3 przy puszczaniu sprzęgła tak jak by go zerwie do przodu Tak jakbym za szybko puścił sprzęgło dalej... z 3 na 4 tak samo... Czy może byś słabe Sprzęgło?
Proszę mi coś powiedzieć nadmienić czy to normalne?w tych moto? jezeli nie to jakieś porady jak to wyeliminować... lub jaki by był koszt szacowany napraw... z góry dzięki pozdrawiam.
Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu... Wiem ze temat już był czytałem co nie coś ale nie ma w nich niektórych odp na moje pytania...
motocykl pali na 'dotyk' można tak powiedzieć... Gdy moto zimny to coś tak jak by w nim stukało w silniku... nie są to głośne Stuki... Gdzieś na forum koleś podał linka do demonstracji hałasowania łańcuszka... ale to z pewnością nie taki dżwięk.
Już się rozgrzeje wskazówka temp. jest mniej Więcej na połowie... to przestaje hałasować... przy 14,15, tys tak jak by strzela z rury... poprzedni właściciel mówi ze do wymiany są świece... I wiadomo regulacja i czyszczenie.... ale czy to Pomoże?
a i 3 moje zapytanie.. odnośnie biegów ruszając z 1 jest ok ,2 ok ale jak już jest na 3 przy puszczaniu sprzęgła tak jak by go zerwie do przodu Tak jakbym za szybko puścił sprzęgło dalej... z 3 na 4 tak samo... Czy może byś słabe Sprzęgło?
Proszę mi coś powiedzieć nadmienić czy to normalne?w tych moto? jezeli nie to jakieś porady jak to wyeliminować... lub jaki by był koszt szacowany napraw... z góry dzięki pozdrawiam.
- Kemek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/3/2009, 17:27
- Lokalizacja: Oświęcim
Nie ma to ja kupic moto w ktorym cos stuka w silniku nie znajac sie na tym i po fakcie pytac co sie dzieje....
Nie masz jakiegos znajomego co osluchalby silnik? jakis warsztat? swiece i regulacje/czyszczenie pewnie trzeba bedzei wykonac bo sprzedajac motocykl pewnie malo kto to robi...
Nie masz jakiegos znajomego co osluchalby silnik? jakis warsztat? swiece i regulacje/czyszczenie pewnie trzeba bedzei wykonac bo sprzedajac motocykl pewnie malo kto to robi...
-
Christiano_ - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 16/1/2007, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Musisz dokladnie zlokalizowac zrodlo halasu. Tak ciezko cokolwiek powiedziec.
Napisz czy przypadkiem nie pojawia sie on tylko w pewnym zakresie obrotow - glownie 4-6 tys. obr/min
Powodow strzelania z tlumika moze byc wiele. Jezeli wlasciciel zalecil wymiane swiec i regulacje to trzeba je koniecznie zrobic. O ile dobrze pamietam W CBR F2 przy 13.500 obrotow nastepuje odciecie zaplonu. Jezeli jest tam tlumik przelotowy to strzelanie moze sie pojawic.
Tarcze sprzegla wyraznie sie slizgaja. Trzeba zdemontowac, dokonac pomiarow i wymienic niezbedne elementy.
Napisz czy przypadkiem nie pojawia sie on tylko w pewnym zakresie obrotow - glownie 4-6 tys. obr/min
Powodow strzelania z tlumika moze byc wiele. Jezeli wlasciciel zalecil wymiane swiec i regulacje to trzeba je koniecznie zrobic. O ile dobrze pamietam W CBR F2 przy 13.500 obrotow nastepuje odciecie zaplonu. Jezeli jest tam tlumik przelotowy to strzelanie moze sie pojawic.
Tarcze sprzegla wyraznie sie slizgaja. Trzeba zdemontowac, dokonac pomiarow i wymienic niezbedne elementy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Christiano_ napisał(a):Nie ma to ja kupic moto w ktorym cos stuka w silniku nie znajac sie na tym i po fakcie pytac co sie dzieje....
Nie masz jakiegos znajomego co osluchalby silnik? jakis warsztat? swiece i regulacje/czyszczenie pewnie trzeba bedzei wykonac bo sprzedajac motocykl pewnie malo kto to robi...
A co do Twojej wypowiedzi ... to od tego sa fora... zeby pytac... a daltego pytam ze w nowszej wersji tej hondy nie mialem takich problemow...
wienc nie wiem czy niektore hałasy sa normalne w tym modelu...
- Kemek
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/3/2009, 17:27
- Lokalizacja: Oświęcim
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości