Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Układy ładowania bez tajemnic
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Układy ładowania bez tajemnic

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Układy ładowania bez tajemnic

Postprzez Åšcigacz » 7/3/2011, 13:30

Dyskusja na temat: Układy ładowania bez tajemnic
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Układy ładowania bez tajemnic
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 13:30

wiecej takich artykolow:)<br><hr>haser
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 14:05

Już wiem co będę robił jak wrócę do domu:)<br><hr>Kawus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 14:06

dobre. przebrnąłem. nie zrozumialem zbyt wiele, bo nawet nie probowalem :D ale bede widział gdzie szukać pomocy, jak mi się ładowanie skończy:) dzieki!!<br><hr>Electronic Arts
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 16:45

Jezu ile reklam mi tu wyskakuje że aż nie mogę nic zobaczyć bo połowę czasu zajmuje mi zamykanie okien. Beznadzieja, nerwicy już od tego dostaje ...<br><hr>agent303
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 18:37

wgraj sobie adblock, ja reklam nie mam, a co do artykułu to świetna robota, mi się podoba<br><hr>Zdzichu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2011, 19:58

Komentatorzy napisał(a):wgraj sobie adblock, ja reklam nie mam, a co do artykułu to świetna robota, mi się podoba<br><hr>Zdzichu<br>
dokładnie, wystarczy do googla wpisać ad block , albo adblocker i po kłopocie.<br><hr>Alison
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/3/2011, 19:07

Nie bardzo ogarniam elektryke... Ten artykuł mi sporo pomógł:) Czekam na kolejne.<br><hr>waligrucha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/3/2011, 19:30

Bardzo dobry artykuł. Polecam dla początkujących.<br><hr>Kefas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/3/2011, 20:17

Kompetentny artykuł Panie Barszczewski! Tak 3mać,czekam na ciąg dalszy innych zagadnień!<br><hr>Gregory Cage
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/3/2011, 23:22

Komentatorzy napisał(a):Kompetentny artykuł Panie Barszczewski! Tak 3mać,czekam na ciąg dalszy innych zagadnień!<br><hr>Gregory Cage<br>
Dla takich komentarzy, aż chce się pisać artykuły. Dziękuje<br><hr>Barszczewski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 13:31

Artykuł pierwsza klasa <br><hr>sebek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/10/2013, 18:08

Bardzo dobry artykuł. Mam jednak pytanie bo nie potrafię zrozumieć i poradzić. Mianowicie mam po badaniu samego uzwojenia od 20V do 50V (przy średnich obrotach silnika). W momencie podłączenia regulatora na wyjściu z niego jest 13,80V natomiast przy akumulatorze 13,40V. Po włączeniu świateł manetek prąd maleje do 12,45V na akumulatorze. Proszę mi powiedzieć czy regulator może być uszkodzony- nie umiem sobie przeliczyć ile amper ma samo uzwojenie (altek) bo to dało by mi wiedzę ile wat ma V*A =W. Tak myślę, że prąd traci się nie przez regulator tylko przez za małą wydajność, gdyż mam za duży pobór amper. Proszę o pomoc, gdyż jestem "zielony" w tych sprawach a po artykule sądzę iż pytam się dość obytych w temacie. Pozdrawiam Bogdan.<br><hr>Bogdan_K
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2014, 15:59

Bardzo przyzwoicie opisane, dokładnie to czego oczekuje przeciętny motocyklista.<br><hr>motoconcept
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2014, 15:59

Bardzo przyzwoicie opisane, dokładnie to czego oczekuje przeciętny motocyklista.<br><hr>motoconcept
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 17:06

Mam jednak pytanie, co uczynić aby zwiększyć trwałość stojąca. W moim Goldwing przegrzewa się. Więcej zwojeń czy mniej i grubszy drut?<br><hr>popai
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 17:06

Mam jednak pytanie, co uczynić aby zwiększyć trwałość stojąca. W moim Goldwing przegrzewa się. Więcej zwojeń czy mniej i grubszy drut?<br><hr>popai
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2015, 12:50

Komentatorzy napisał(a):Bardzo dobry artykuł. Mam jednak pytanie bo nie potrafię zrozumieć i poradzić. Mianowicie mam po badaniu samego uzwojenia od 20V do 50V (przy średnich obrotach silnika). W momencie podłączenia regulatora na wyjściu z niego jest 13,80V natomiast przy akumulatorze 13,40V. Po włączeniu świateł manetek prąd maleje do 12,45V na akumulatorze. Proszę mi powiedzieć czy regulator może być uszkodzony- nie umiem sobie przeliczyć ile amper ma samo uzwojenie (altek) bo to dało by mi wiedzę ile wat ma V*A =W. Tak myślę, że prąd traci się nie przez regulator tylko przez za małą wydajność, gdyż mam za duży pobór amper. Proszę o pomoc, gdyż jestem "zielony" w tych sprawach a po artykule sądzę iż pytam się dość obytych w temacie. Pozdrawiam Bogdan.<br><hr>Bogdan_K<br>
Z grzanymi manetkami to może być cięzko zbilansować. Nie dostrzegam, abyś podał jaka to maszyna. W większości motocykli nie ma az takiego zapasu mocy alternatora (marketing "zapomniał" o tym napisać)<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/8/2015, 09:14

Coś mi sie tylko wydaje, że autorowi sie pomyliły prądy - naprzemienny z naprzemiennym... Sądząc z opisu (podobnie jak w samochodach) - proste stare rozwiązanie (nie łaujące praktycznie na niskich obrotach) to prądnica prądy stałego - na pierwszy rzut oka można ją poznać po obecności tzw. komutatora (taki pokrojony w paseczki cylinderek miedzianypo którym ślizgają się szczotki - właśnie on, no i szczotki - takie węglowe pałeczki - najczęściej ulegają awarii/zużyciu... Natomiast opis alternatora - gdzie są tylko pierścienie ślizgowe - jest OK
<br><hr>mardan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2015, 09:38

mam pytanie co jeszcze sprawdzic w braku ladowania jezeli wymienilem regulator i cewki stojana i nadal nie mam ladowania na akumulator pozdrawiam<br><hr>markopolo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê