Zobacz wątek - Filtr Powietrza SUZUKI GSX-R 600 K2 !!! Szukam dobrej rady!
NAS Analytics TAG

Filtr Powietrza SUZUKI GSX-R 600 K2 !!! Szukam dobrej rady!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Filtr Powietrza SUZUKI GSX-R 600 K2 !!! Szukam dobrej rady!

Postprzez Heniu-GiXer » 28/2/2011, 23:42

Witam,

stoje przed problemem doboru filtra powietrza do mojego Gixa. Teraz pytanie do znawcow tematu, jaki najlepiej wybrac? Poniewaz ceny ksztaltuja sie od powiedzmy tam 60 zl do 200 zł. Napewno rozne firmy rozni producenci. Kwestia tego typu czy jest sens wydawac sporo czy to nic nie zmienia do konca i mozna za 60 zl miec praktycznie to samo wydajac 200 zl? Jakies rady lub konkretny model, typ, producent? Rozchodzi sie o filtr powietrza do GIXA 600 K2.

Pozdrawiam i czekam na rade :-)
Heniu-GiXer
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Invi » 28/2/2011, 23:45

K&N wystarczy na wieczność, zwykły trzeba będzie kiedyś wymienić.

Policz sobie co Ci się bardziej opłaca.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Heniu-GiXer » 28/2/2011, 23:48

oprocz tej roznicy wystepuje jeszcze jakas?
Heniu-GiXer
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Seba_ER5 » 1/3/2011, 01:18

Kn powinien dostarczy wiecej powietrza to jeest filtr sporotwy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 1/3/2011, 11:17

ani jedno ani drugie niestety. Różnica z dołu jak już to na minus-tam bedzie wiekszy muł. Wziąć może mniej lub wiecej - wszsytko zależy od motocykla i tego czy ECU nadgonić może skład mieszanki czy nie.. Twój gixer jest na wtrysku i jeżeli nie masz przelotowego tłumika, to nie ma sensu zakładać K&N czy BMC filtrów bo tak na prawdę nic nie zyskasz takiego co by Ci dało wieksza moc czy coś w tym stylu bez innych przeróbek. Jak masz Power Commandera w planach to lepiej wtedy taki BMC czy K&N oraz przelotowe kominy. Bedzie wtedy inaczej brzmiał z doloty, wydechu oraz na dobrej mapie pod te graty bedzie miał wiecej mocy.

Sumując - masz seryjny moto - kupuj dobry filtr zwykły tak za 80zł, chyba, ze zostawiasz motocykl na dłużej niż 3 sezony to wtedy kupuj typu K&N.

Jeżeli masz moto z przelotowym kominem to kup K&N a moze kiedyś kupisz jeszcze PCIII lub PCII używane i bedziesz miał wiecej ;)

Ja bym tak zrobił jak napisałem w róznych wariantach. Pamietaj jedynie, że filtra powietrza papierowego jak sie zabrudzi to wyrzucasz a K&N czy BMC musisz serwisować co około 5tyś km (niby przez 60tys km nic wg. producenta ale to chyba by 2 kilo syfu na nim już było...) czyscic środkami dla niego i nasączać olejem specjalnym do tego filtra. Bez tego zajedziesz silnik i sam filtr :) Pozdro!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Przemo_rene » 1/3/2011, 12:10

pan_wiewiorka napisał(a):A ja założyłem i mam spokój z wymianą, od czasu do czasu można przeczyścić i tyle :)
Co do zbierania się, lepiej idzie z dołu.


a to nie przypadkiem subiektywne odczucie po ryku z dolotu? :) Bo ja tak mam i wiem, że na serii z dołu szedłby lepiej...no ale środek o góra dostały na plus wiec ... 8) i tak jest gites :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Przemo_rene » 1/3/2011, 12:28

tak jak byłe mw czestochowie na jakimś rajdzie samochodowym... był tkai OES dostepny dla każdego auta w sumie. Były rajdówki i seryjne. Najszybciej jeździły te co ryczaly najmniej :D Skoda Octavia2 RS seria leciał tak jak żedna z rajdowych Fordów Sierr, Fabii czy Astry...Cholera coś w tym czasem jest ;) CZASEM :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Heniu-GiXer » 3/3/2011, 09:34

heee to ja Again :)

dobra juz wiem co i jak, do tej pory mialem normalny papieruch i raczej tak pozostanie, osiagi sa zadowalajace wiec nie bede kombinowal,

pytanie brzmi nastepujaco: jesli wybrac z zammienikow to czy jakas konkretna firma?

EMGO; MIW-Meiwa ; DELO; Champion; HifloFiltro;?

jakas szczegolna roznica miedzy nimi?

dzieki i pozdro
Heniu-GiXer
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Seba_ER5 » 3/3/2011, 12:37

takie ze moga nie produkowac filtru do twojego moto.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez mrówa » 3/3/2011, 15:48

Tak jak Seba_ER5 napisał może nie być zamiennika,do mojej f4i tylko oryginał albo sportowy.Bynajmniej nie mogłem znaleźć zamiennika do swojej.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Adam093 » 4/3/2011, 22:54

Potwierdzam zdanie kolegi Przemo. Ja miałem w 2 moto i z dołu obydwa są słabsze za to lepiej u góry i w środku, spalanie przy 600 miałem takie samo przed jak i po montażu. W obecnym litrze nie wiem bo sezon się jeszcze nie zaczął.

Co do filtrów papierowych, to nie sądze aby była jakaś mega różnica między nimi chyba że cenowa.
Aktualnie er one....
Adam093
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław

Postprzez Tomekjan » 5/3/2011, 12:08

Miałem taki Filtr K&N założony przez poprzedniego właściciela w Suzuki GSX 600F - i to w serwisie Suzuki...
Obrazek (otwórz link)
Serwis dosłownie dokonał wymiany filtra bez regulacji składu mieszanki i gaźników.
Efekt - muł od dołu, beznadziejne palenie na zimnym silniku.
Teraz wymieniłem na HF
Obrazek (otwórz link)
I w końcu mam spokój. Ciągnie w całym zakresie obrotów, na zimnym pali od strzała.

Nie twierdzę, iż te filtry są do bani - ale może jak się wykona całą operację, począwszy od wymiany filtra a skończywszy na prawidłowym wyregulowaniu gaźników, to wtedy może będą lepsze efekty.


sorki za off topa
Mój stary filtr skończył na Allegro i jest do kupienia
http://allegro.pl/kn-sportowy-filtr-pow ... 29261.html

Pozdrawiam, Tomek.
Pozdrawiam.
Tomekjan
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr