Filtr Powietrza SUZUKI GSX-R 600 K2 !!! Szukam dobrej rady!
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Filtr Powietrza SUZUKI GSX-R 600 K2 !!! Szukam dobrej rady!
Witam,
stoje przed problemem doboru filtra powietrza do mojego Gixa. Teraz pytanie do znawcow tematu, jaki najlepiej wybrac? Poniewaz ceny ksztaltuja sie od powiedzmy tam 60 zl do 200 zł. Napewno rozne firmy rozni producenci. Kwestia tego typu czy jest sens wydawac sporo czy to nic nie zmienia do konca i mozna za 60 zl miec praktycznie to samo wydajac 200 zl? Jakies rady lub konkretny model, typ, producent? Rozchodzi sie o filtr powietrza do GIXA 600 K2.
Pozdrawiam i czekam na rade
stoje przed problemem doboru filtra powietrza do mojego Gixa. Teraz pytanie do znawcow tematu, jaki najlepiej wybrac? Poniewaz ceny ksztaltuja sie od powiedzmy tam 60 zl do 200 zł. Napewno rozne firmy rozni producenci. Kwestia tego typu czy jest sens wydawac sporo czy to nic nie zmienia do konca i mozna za 60 zl miec praktycznie to samo wydajac 200 zl? Jakies rady lub konkretny model, typ, producent? Rozchodzi sie o filtr powietrza do GIXA 600 K2.
Pozdrawiam i czekam na rade

- Heniu-GiXer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
- Heniu-GiXer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ani jedno ani drugie niestety. Różnica z dołu jak już to na minus-tam bedzie wiekszy muł. Wziąć może mniej lub wiecej - wszsytko zależy od motocykla i tego czy ECU nadgonić może skład mieszanki czy nie.. Twój gixer jest na wtrysku i jeżeli nie masz przelotowego tłumika, to nie ma sensu zakładać K&N czy BMC filtrów bo tak na prawdę nic nie zyskasz takiego co by Ci dało wieksza moc czy coś w tym stylu bez innych przeróbek. Jak masz Power Commandera w planach to lepiej wtedy taki BMC czy K&N oraz przelotowe kominy. Bedzie wtedy inaczej brzmiał z doloty, wydechu oraz na dobrej mapie pod te graty bedzie miał wiecej mocy.
Sumując - masz seryjny moto - kupuj dobry filtr zwykły tak za 80zł, chyba, ze zostawiasz motocykl na dłużej niż 3 sezony to wtedy kupuj typu K&N.
Jeżeli masz moto z przelotowym kominem to kup K&N a moze kiedyś kupisz jeszcze PCIII lub PCII używane i bedziesz miał wiecej
Ja bym tak zrobił jak napisałem w róznych wariantach. Pamietaj jedynie, że filtra powietrza papierowego jak sie zabrudzi to wyrzucasz a K&N czy BMC musisz serwisować co około 5tyś km (niby przez 60tys km nic wg. producenta ale to chyba by 2 kilo syfu na nim już było...) czyscic środkami dla niego i nasączać olejem specjalnym do tego filtra. Bez tego zajedziesz silnik i sam filtr
Pozdro!
Sumując - masz seryjny moto - kupuj dobry filtr zwykły tak za 80zł, chyba, ze zostawiasz motocykl na dłużej niż 3 sezony to wtedy kupuj typu K&N.
Jeżeli masz moto z przelotowym kominem to kup K&N a moze kiedyś kupisz jeszcze PCIII lub PCII używane i bedziesz miał wiecej

Ja bym tak zrobił jak napisałem w róznych wariantach. Pamietaj jedynie, że filtra powietrza papierowego jak sie zabrudzi to wyrzucasz a K&N czy BMC musisz serwisować co około 5tyś km (niby przez 60tys km nic wg. producenta ale to chyba by 2 kilo syfu na nim już było...) czyscic środkami dla niego i nasączać olejem specjalnym do tego filtra. Bez tego zajedziesz silnik i sam filtr

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
pan_wiewiorka napisał(a):A ja założyłem i mam spokój z wymianą, od czasu do czasu można przeczyścić i tyle
Co do zbierania się, lepiej idzie z dołu.
a to nie przypadkiem subiektywne odczucie po ryku z dolotu?



http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
tak jak byłe mw czestochowie na jakimś rajdzie samochodowym... był tkai OES dostepny dla każdego auta w sumie. Były rajdówki i seryjne. Najszybciej jeździły te co ryczaly najmniej
Skoda Octavia2 RS seria leciał tak jak żedna z rajdowych Fordów Sierr, Fabii czy Astry...Cholera coś w tym czasem jest
CZASEM 



http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
heee to ja Again
dobra juz wiem co i jak, do tej pory mialem normalny papieruch i raczej tak pozostanie, osiagi sa zadowalajace wiec nie bede kombinowal,
pytanie brzmi nastepujaco: jesli wybrac z zammienikow to czy jakas konkretna firma?
EMGO; MIW-Meiwa ; DELO; Champion; HifloFiltro;?
jakas szczegolna roznica miedzy nimi?
dzieki i pozdro

dobra juz wiem co i jak, do tej pory mialem normalny papieruch i raczej tak pozostanie, osiagi sa zadowalajace wiec nie bede kombinowal,
pytanie brzmi nastepujaco: jesli wybrac z zammienikow to czy jakas konkretna firma?
EMGO; MIW-Meiwa ; DELO; Champion; HifloFiltro;?
jakas szczegolna roznica miedzy nimi?
dzieki i pozdro
- Heniu-GiXer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/2/2011, 23:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Potwierdzam zdanie kolegi Przemo. Ja miałem w 2 moto i z dołu obydwa są słabsze za to lepiej u góry i w środku, spalanie przy 600 miałem takie samo przed jak i po montażu. W obecnym litrze nie wiem bo sezon się jeszcze nie zaczął.
Co do filtrów papierowych, to nie sądze aby była jakaś mega różnica między nimi chyba że cenowa.
Co do filtrów papierowych, to nie sądze aby była jakaś mega różnica między nimi chyba że cenowa.
Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
Miałem taki Filtr K&N założony przez poprzedniego właściciela w Suzuki GSX 600F - i to w serwisie Suzuki...
(otwórz link)
Serwis dosłownie dokonał wymiany filtra bez regulacji składu mieszanki i gaźników.
Efekt - muł od dołu, beznadziejne palenie na zimnym silniku.
Teraz wymieniłem na HF
(otwórz link)
I w końcu mam spokój. Ciągnie w całym zakresie obrotów, na zimnym pali od strzała.
Nie twierdzę, iż te filtry są do bani - ale może jak się wykona całą operację, począwszy od wymiany filtra a skończywszy na prawidłowym wyregulowaniu gaźników, to wtedy może będą lepsze efekty.
sorki za off topa
Mój stary filtr skończył na Allegro i jest do kupienia
http://allegro.pl/kn-sportowy-filtr-pow ... 29261.html
Pozdrawiam, Tomek.

Serwis dosłownie dokonał wymiany filtra bez regulacji składu mieszanki i gaźników.
Efekt - muł od dołu, beznadziejne palenie na zimnym silniku.
Teraz wymieniłem na HF

I w końcu mam spokój. Ciągnie w całym zakresie obrotów, na zimnym pali od strzała.
Nie twierdzę, iż te filtry są do bani - ale może jak się wykona całą operację, począwszy od wymiany filtra a skończywszy na prawidłowym wyregulowaniu gaźników, to wtedy może będą lepsze efekty.
sorki za off topa
Mój stary filtr skończył na Allegro i jest do kupienia
http://allegro.pl/kn-sportowy-filtr-pow ... 29261.html
Pozdrawiam, Tomek.
Pozdrawiam.
- Tomekjan
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 9/4/2009, 03:36
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości