Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Aprilia RSV4 R APRC 2011 -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Aprilia RSV4 R APRC 2011 -...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Aprilia RSV4 R APRC 2011 -...

Postprzez Ścigacz » 28/2/2011, 14:30

Dyskusja na temat: Aprilia RSV4 R APRC 2011 - technologia superbike w pakiecie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia RSV4 R APRC 2011 - technologia superbike w pakiecie
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 14:30

Jeżeli ta wersja na naszym rynku będzie kosztowała 70 000, to JA TO CHCE :D<br><hr>szukając litra
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 19:17

Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 06:46

Komentatorzy napisał(a):Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w<br>
Najpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek.
Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa.
W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię...
Forza Ducati!!!
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli ta wersja na naszym rynku będzie kosztowała 70 000, to JA TO CHCE :D<br><hr>szukając litra<br>
kosztuje 64 900 PLN<br><hr>bemowo fun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Jeżeli ta wersja na naszym rynku będzie kosztowała 70 000, to JA TO CHCE :D<br><hr>szukając litra<br>
kosztuje 64 900 PLN<br><hr>bemowo fun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 12:02

Komentatorzy napisał(a):Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):Najpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek.
Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa.
W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię...
Forza Ducati!!!
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
BMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.<br><hr>gg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 12:28

Komentatorzy napisał(a):Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):Najpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek.
Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa.
W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię...
Forza Ducati!!!
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):BMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.<br><hr>gg<br>
ducati się przecież wycofało z WSBK...<br><hr>s_o2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 13:26

Komentatorzy napisał(a):Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):Najpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek.
Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa.
W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię...
Forza Ducati!!!
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):BMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.<br><hr>gg<br>
Komentatorzy napisał(a):ducati się przecież wycofało z WSBK...<br><hr>s_o2<br>
ducati właśnie wygrało... ZDOMINOWAŁO dwa wyścigi i testy<br><hr>0o
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 17:18

Komentatorzy napisał(a):Motocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200 cm3 za dużej pojemności nie da rade.. Powinni uciąć ducati tą pojemność, to zostałaby na szarym końcu<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):Najpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek.
Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa.
W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię...
Forza Ducati!!!
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):BMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.<br><hr>gg<br>
Klasyka to Ducati L-2, oto odpowiedź...
Z tym , że być może pojawi się taki Superbike Ducati- to wcale niewykluczone.
O jednym panowie zapominacie, czy nie wspaniale oglądać jak europejski David bije japońskich Goliatów, przypomnijcie sobie budżety jakimi może dysponować Ducati( 35-40 tys rocznie wyprodukowanych motocykli), a np. Honda ( 10-13 milionów rocznie!), a Kawasaki to nie mała firma - motocykle to zaledwie promil jej działalności...
Ale to nie na temat...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr