Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> BMW serii K1200 i K1300 - akcja...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] BMW serii K1200 i K1300 - akcja...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] BMW serii K1200 i K1300 - akcja...

Postprzez Åšcigacz » 28/2/2011, 14:29

Dyskusja na temat: BMW serii K1200 i K1300 - akcja techniczna
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW serii K1200 i K1300 - akcja techniczna
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 14:29

"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 17:45

tak to jest, przenieśli fabryki do chin, to zaczęła się produkcja paździerzy <br><hr>ktoś widział ładne BMW?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 18:08

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 21:16

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
seria K jest produkowana od 2006 więc jak by coś nie wyszło to już dawno by się pozacierały łożyska na kiwaczce i zawias by był jak beton. Tak że jak czegoś nie wiesz to nie pisz głupot<br><hr>mietek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2011, 23:59

PRZEKUPIONE TESTY W GAZDEJ GAZECIE MOTOCYKLOWEJ I PORTALACH ,,POCZYTAJCIE PORÓWNAJCIE,, TAM GDZIE SA RKLAMY BMW ,, JEST SMAROWANE KASĄ ,,,, CZEKAM NA NORMALNE REALNE TESTY I PROÓWNANIA ,,<br><hr>DZIN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 01:19

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy<br>
A masz bejcę czy smaruje Ci skośna konkurencja a może obudziłeś się końskim łbem w łóżku?
Psują się jak każde, ceny mają chore, serwis w Polsce poniżej krytyki - sam jeżdżę swoją do Berlina ale ale ale...zarobisz, pojeździsz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja będę swoją dalej pomykał i chwilowo nie zamienię na producentów żałujących stalowych oplotów, chyba, że w końcu wymyślą nową, lepszą AT ale jakoś się nie zanosi...
Tak przy okazji, artykuł nigdzie nie sugeruje psucia się serii K w standardzie, jeśli chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskę się zmienił a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznikały?
Jeśli już się trzymamy faktów to bejce robią w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
<br><hr>Parcek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 09:45

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy<br>
Komentatorzy napisał(a):A masz bejcę czy smaruje Ci skośna konkurencja a może obudziłeś się końskim łbem w łóżku?
Psują się jak każde, ceny mają chore, serwis w Polsce poniżej krytyki - sam jeżdżę swoją do Berlina ale ale ale...zarobisz, pojeździsz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja będę swoją dalej pomykał i chwilowo nie zamienię na producentów żałujących stalowych oplotów, chyba, że w końcu wymyślą nową, lepszą AT ale jakoś się nie zanosi...
Tak przy okazji, artykuł nigdzie nie sugeruje psucia się serii K w standardzie, jeśli chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskę się zmienił a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznikały?
Jeśli już się trzymamy faktów to bejce robią w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
<br><hr>Parcek<br>
bez sensu się unosisz, nie zrozumiałeś komentarza kolegi. Opisał tylko to co lansuje jedno z czasopism motocyklowych niemieckiego pochodzenia. Ich testy porównawcze to śmiech na sali - zawsze wygrywa BMW. Co do beemek to nie wypowiadam się na temat cech użytkowych, co do stylu to dla mnie padaczka. Zatrzymali się na epoce kamienia łupanego (np przednia lampa w stylu gixxer K3). Japonia również ostatnio ssie, Suzuki stoi w miejscu, Yamaha się cofa, ale Kawasaki całkiem nieźle sobie radzi.<br><hr>zenek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 09:59

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy<br>
Komentatorzy napisał(a):A masz bejcę czy smaruje Ci skośna konkurencja a może obudziłeś się końskim łbem w łóżku?
Psują się jak każde, ceny mają chore, serwis w Polsce poniżej krytyki - sam jeżdżę swoją do Berlina ale ale ale...zarobisz, pojeździsz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja będę swoją dalej pomykał i chwilowo nie zamienię na producentów żałujących stalowych oplotów, chyba, że w końcu wymyślą nową, lepszą AT ale jakoś się nie zanosi...
Tak przy okazji, artykuł nigdzie nie sugeruje psucia się serii K w standardzie, jeśli chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskę się zmienił a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznikały?
Jeśli już się trzymamy faktów to bejce robią w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
<br><hr>Parcek<br>
Ale przeciez powszechnie wiadomym jest, że najlepsze to jednak sa japońskie motocykle z lat 19993 -95 z przebiegiem co najmniej 120 000 km. A limitowane wersje, zawinięte na latarni szczególnie sa cenione wsród naszych "znawców" Wszystkie nowe Beemki to szmelc dla bogatych frajerów
I nikt mi nie wmówi, że czarne jest czarne ,a białe jest białe
<br><hr>Potas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 12:08

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy<br>
Komentatorzy napisał(a):A masz bejcę czy smaruje Ci skośna konkurencja a może obudziłeś się końskim łbem w łóżku?
Psują się jak każde, ceny mają chore, serwis w Polsce poniżej krytyki - sam jeżdżę swoją do Berlina ale ale ale...zarobisz, pojeździsz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja będę swoją dalej pomykał i chwilowo nie zamienię na producentów żałujących stalowych oplotów, chyba, że w końcu wymyślą nową, lepszą AT ale jakoś się nie zanosi...
Tak przy okazji, artykuł nigdzie nie sugeruje psucia się serii K w standardzie, jeśli chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskę się zmienił a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznikały?
Jeśli już się trzymamy faktów to bejce robią w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
<br><hr>Parcek<br>
Komentatorzy napisał(a):bez sensu się unosisz, nie zrozumiałeś komentarza kolegi. Opisał tylko to co lansuje jedno z czasopism motocyklowych niemieckiego pochodzenia. Ich testy porównawcze to śmiech na sali - zawsze wygrywa BMW. Co do beemek to nie wypowiadam się na temat cech użytkowych, co do stylu to dla mnie padaczka. Zatrzymali się na epoce kamienia łupanego (np przednia lampa w stylu gixxer K3). Japonia również ostatnio ssie, Suzuki stoi w miejscu, Yamaha się cofa, ale Kawasaki całkiem nieźle sobie radzi.<br><hr>zenek<br>
no powiem wam ze jak normalnie 3/4 motocyklewej prasy tego swiata przepowadza testy i wychodza bardzo podobnie i generalnie BMW wygrywa bardzo czesto to nie jest jakas sciema.
Co od designu to mnie sie podoba, przynajmniej sie wyroznia z tlumu a co ostatnio zaobserwowalem to raczej w Japoni zaczynaja kopiowac niemiecki design np VFR1200 - K1300S i rozwiazania techniczne, ktore zawsze jakims dziwnym trafem wyprzedzaja konkurencje o krok. Co do niezawodnosci to powiem tak mam K1300S i popsul mi sie wlacznik migacza jak do tej pory a mam go od nowosci. moto ma 2lata i 20tys km przejechane. nie wiem czy to oznacza ze motor jest awaryjny czy nie, ale powiem ze go nie oszczedzam i nie zamienie na zaden inny... hehe masterpiece of engineering!<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/3/2011, 12:46

no Å‚adnie.<br><hr>komentatorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/4/2013, 10:12

Komentatorzy napisał(a):"zdecydowano się zaoferować zmodyfikowane rozwiązanie" JASNE. Po prostu nie wyszło, a teraz cieżko się przyznać do akcji serwisowej, więc mówi się o 'podniesieniu standardow' <br><hr>not-bmw owner<br>
Komentatorzy napisał(a):A podobno BMW się nie psują, to jest domena włoskich maszyn.... A pierdopędy z Monachium są najlepsze, najtańsze, najlepiej wyposażone, jadąc nimi jedyne co pozostaje to delektowanie się cudowną krzywą momentu obrotowego, nic tylko je kupować......<br><hr>monthy<br>
Komentatorzy napisał(a):A masz bejcę czy smaruje Ci skośna konkurencja a może obudziłeś się końskim łbem w łóżku?
Psują się jak każde, ceny mają chore, serwis w Polsce poniżej krytyki - sam jeżdżę swoją do Berlina ale ale ale...zarobisz, pojeździsz, pogadamy.Na razie strzykaj jadem frustracie, a ja będę swoją dalej pomykał i chwilowo nie zamienię na producentów żałujących stalowych oplotów, chyba, że w końcu wymyślą nową, lepszą AT ale jakoś się nie zanosi...
Tak przy okazji, artykuł nigdzie nie sugeruje psucia się serii K w standardzie, jeśli chodzi o Makaroni, to czemu przedstawiciel Ducata na Polskę się zmienił a i z oferty paru salonów monsterki i sp. poznikały?
Jeśli już się trzymamy faktów to bejce robią w Berlinie nie w Monachium w dzielnicy zwanej Spandau, ale Ty pewnie nawet nie wiesz gdzie to jest...
<br><hr>Parcek<br>
Komentatorzy napisał(a):bez sensu się unosisz, nie zrozumiałeś komentarza kolegi. Opisał tylko to co lansuje jedno z czasopism motocyklowych niemieckiego pochodzenia. Ich testy porównawcze to śmiech na sali - zawsze wygrywa BMW. Co do beemek to nie wypowiadam się na temat cech użytkowych, co do stylu to dla mnie padaczka. Zatrzymali się na epoce kamienia łupanego (np przednia lampa w stylu gixxer K3). Japonia również ostatnio ssie, Suzuki stoi w miejscu, Yamaha się cofa, ale Kawasaki całkiem nieźle sobie radzi.<br><hr>zenek<br>
Wygrywają bo są najlepsze jeśli chodzi o jazdę i trwałość. Jeździłeś kiedyś BMW ? Gdybyś sprawdził nie miał byś wątpliwości.<br><hr>sdc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê