wheelie cbr f4 ?
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
globussek napisał(a):"bezpiecznego" stawiania na gumę
yyyy

cały fun w tym, żeby walczyć ze ściskiem w pośladkach jadąc na kole, a Ty byś chciał tak bezpiecznie

Co do nogi na hamulcu - kolego - żeby się obawiać o plecy, to koło musi być wysoooooko, żebyś do powrotu musiał używać hamulca...na siedząco to licznik śmiało musi zasłonić świat przed Tobą

Aczkolwiek nawyki warto trenować od początku

Następny post z pytaniami pisz dopiero po wypaleniu 3 baków jazdy na gumie

- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Nie ma opcji żeby cie nakryła bo prędzej ci odetnie, na 1 rzecz jasna, i nie ucz się gumować strzelając z klamy, bo stawiając z gazu moto wchodzi w pion dużo łagodniej, niż po strzale z klamy. Przy po żądnym strzale przy 7k masz plecy obdarte, i jak pisali inni, nie da sie nauczyć gumować czytając, i nikt chyba nie wsiadł na motor i latał na gumie, każdy sie uczył, i trzeba to wyjeździć. 

Full Stunti F4i 

-
ZySiEkRs - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 1/7/2007, 12:57
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Na początku nie ma opcji żeby go nakryła bo nie będzie w stanie tak wysoko poderwać koła do góry. Wiem po sobie, na początku to targałem kilkanaście cm od ziemi i myslalem, że zaraz będą plecy. Po wieeelu, wieeelu treningach podnosiłem ZX6R już na tyle wysoko na jedynce, że o plecy było bardzo łatwo i gdyby nie tylni hebel, leżałbym już kilka razy.
929 nie muszę w ogóle prosić żeby wskoczyła do pionu ale to już inna bajka.
929 nie muszę w ogóle prosić żeby wskoczyła do pionu ale to już inna bajka.

|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
stumi - jak to będzie twój pierwszy poważny motocykl to przez pierwszy sezon to będziesz się jarał jazdą na 2 kołach bo mocy będzie nadmiar. po za tym tak jak już ci pisali że nic się nie nauczysz czytając. kupisz motor i jak się poczujesz pewnie to sam zaczniesz kombinować. tylko żebyś się za szybko nie poczuł pewnie bo możesz się zdziwić.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
ej on musi mieć cbre i latac na gumie bo sie inaczej dupeczki nie chycą.
A tak serio chłopie, odpuść gumowanie. Kup sobie jakiego turyste o sportowym zacięciu, oblataj chociaż jeden sezon. Potem kup sobie ściga i probuj gumować.
A tak między nami to do gumowania nie trzeba wcale cebry. Sam byłem świadkiem jak na gumę ładnie wchodzi hornet, a nawet bandit.
Powodzenia
A tak serio chłopie, odpuść gumowanie. Kup sobie jakiego turyste o sportowym zacięciu, oblataj chociaż jeden sezon. Potem kup sobie ściga i probuj gumować.
A tak między nami to do gumowania nie trzeba wcale cebry. Sam byłem świadkiem jak na gumę ładnie wchodzi hornet, a nawet bandit.
Powodzenia
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości